Gå til innhold
maomao

Komikerfrue

Anbefalte innlegg

O.G.
10 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Gitt at hun vet om det da, er det ikke en viss forskjell på det, og når det blir skrevet om i flere aviser? Skylappene fungerer nok ikke så bra, når det ikke kun er Kvinneguiden hun bør unngå hvis hun vil styre unna rykter.

Det er en viss forskjell på at mannen ens finner seg andre, hvis man har et åpent forhold, vs at mannen ens blir anklaget av mange personer på grunn av seksuell trakassering.

Enig i dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyachint31

Litt interessant om å se alt dette som nå kommer fram og ikke bare er rykter lenger,  får konsekvenser for neste runde med show. Han har jo spilt for utsolgte hus gang på gang. Jeg håper folk tenker seg om to ganger nå før de kjøper billett! 

Jeg er ikke en parterapeut men dette ekteskapet kommer ikke til å holde.

Og det krever mye terapi og hjelp for en som ØB og slutte med det han gjør mot kvinner. Hvis det i det hele tatt er mulig. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LoveTrain
15 timer siden, Emmy_H skrev:

Etter å sett på bloggerne sesongen Marna ble gravid, så fikk hun min sympati. Han behandlet henne skikkelig dårlig og snakket henne ned omtrent 90% av tiden. Inntrykket jeg fikk var at han måtte holde henne nede fordi hun er en 10 og han -1. Hva forventer du når du er gift med en tidligere Miss? Hun er smellvakker og kunne valgt så mye bedre. Hvorfor hun blir er en gåte.

Det er uskyldige barn inni bildet, enkelt og greit. Dessuten kan man være todelt og ikke like en person for den han er, samtidig som man kan elske pappaen han er for barna sine. Sistnevnte ønsker man gjerne at skal ha det bra, og fortsatt være der for barna. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her