Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Emmy_H skrev:

Etter å sett på bloggerne sesongen Marna ble gravid, så fikk hun min sympati. Han behandlet henne skikkelig dårlig og snakket henne ned omtrent 90% av tiden. Inntrykket jeg fikk var at han måtte holde henne nede fordi hun er en 10 og han -1. Hva forventer du når du er gift med en tidligere Miss? Hun er smellvakker og kunne valgt så mye bedre. Hvorfor hun blir er en gåte.

 

Det er uskyldige barn inne i bildet, enkelt og greit. Dessuten kan man være todelt og ikke like en person for den han er, samtidig som man kan elske pappaen han er for barna sine. Sistnevnte ønsker man gjerne at skal ha det bra, og fortsatt være der for barna. 

Endret av LoveTrain
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.2.2019 den 10.51, LoveTrain skrev:

Det er uskyldige barn inne i bildet, enkelt og greit. Dessuten kan man være todelt og ikke like en person for den han er, samtidig som man kan elske pappaen han er for barna sine. Sistnevnte ønsker man gjerne at skal ha det bra, og fortsatt være der for barna. 

Har ikke Marna og Ørjan vært flinke å skjerme barna fra SoMe da? Da vil jo ikke folk kjenne dem igjen uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, T1gerlilje skrev:

Har ikke Marna og Ørjan vært flinke å skjerme barna fra SoMe da? Da vil jo ikke folk kjenne dem igjen uansett.

De bruker barna så og si daglig på snap. Jeg hadde gjenkjent alle 4. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, T1gerlilje skrev:

Har ikke Marna og Ørjan vært flinke å skjerme barna fra SoMe da? Da vil jo ikke folk kjenne dem igjen uansett.

Ser ikke helt sammenhengen mellom kommentarene våre? Jeg forsvarer på ingen måte eksponering av barn. Den jeg siterte lurte på hvorfor hun fortsatt er i forhold med Ørjan, og mitt poeng var at det er flere hensyn å ta når det er barn der, derfor er det neppe så lett å pakke sekken og stikke. Hvis han mister familien sin i tillegg til alt som har foregått så har han ingenting igjen, og det er neppe noe hun ønsker for pappaen til sine barn. Selv om det er lett å tenke at han "fortjener" det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, 2ney skrev:

Dette skrev Marna sist gang:

https://influencere.wordpress.com/2019/02/14/komikerfrue-hykleri/

Vet ikke hva jeg skal tro... 

Er det så vanskelig å tenke seg at hun har blitt fortalt en velt annen sannhet? Man tror jo gjerne heller på mannen man elsker, og det er utrolig lett å nekte og innse fakta i slike situasjoner. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se om hun blir i forholdet når det er etablert at det ikke bare er rykter. Men samtidig ser det jo ut til at de har det ganske fint sammen. Hun synes jo kuk-humoren hans er morsom, så det er jo noe;) hehe!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, PippiLa skrev:

Blir spennende å se om hun blir i forholdet når det er etablert at det ikke bare er rykter. Men samtidig ser det jo ut til at de har det ganske fint sammen. Hun synes jo kuk-humoren hans er morsom, så det er jo noe;) hehe!

Vi får se. De har små barn, hus og firma sammen. Mye som må diskuteres om alt som er kommet frem nå er ukjent for marna.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Justlooking skrev:

Vi får se. De har små barn, hus og firma sammen. Mye som må diskuteres om alt som er kommet frem nå er ukjent for marna.

Jeg tror de holder sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, loffen skrev:

Og hun har vel skrevet om sex som forhandling i forhold til huset og innkjøp? Hvis jeg ikke husker helt feil?

Hun må ta et valg. Og jeg kan virkelig ikke forstå at det skal være noe vanskelig valg.... Hvordan skal hun kunne tjene penger på bloggen etter dette? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna er i lag med sin mamma så jeg på snap nettopp. Hvem som er på besøk hos hvem vet jeg ikke, men sannsynligvis får Marna litt støtte av mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Trude.lutt skrev:

Og hun har vel skrevet om sex som forhandling i forhold til huset og innkjøp? Hvis jeg ikke husker helt feil?

Hun må ta et valg. Og jeg kan virkelig ikke forstå at det skal være noe vanskelig valg.... Hvordan skal hun kunne tjene penger på bloggen etter dette? 

Han har i hvert fall skrevet om "puleaksjer". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sjokka skrev:

Marna er i lag med sin mamma så jeg på snap nettopp. Hvem som er på besøk hos hvem vet jeg ikke, men sannsynligvis får Marna litt støtte av mamma.

Det er bra. Det er vel skole og tilbake til hverdagen i morgen. Er hun aktiv på snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Justlooking skrev:

Det er bra. Det er vel skole og tilbake til hverdagen i morgen. Er hun aktiv på snap?

Idag har hun snappet litt, men lite i forhold til hvor aktiv hun var før denne saken eksploderte i media. Ørjan har ikke snappet noe de siste dagene, og han snappet masse før dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...