Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv om jeg har visst om en god del av det ØB har bedrevet gjennom ryktebørsen viavia venner i mediebransjen, så ble jeg skikkelog satt ut av brevet til Kemma. Jeg spydde litt i munnen min da jeg hørte poden. Fy f@en.

Marna syns jeg ikke synd på. Hun er en voksen dame som burde kunne tenke sjæl, og som ikke er avhengig av ektemannens økonomi for å kunne opprettholde omtrent dagens livsstil.

  • Liker 42
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna vet at Ørjan er drøy og grov, det er visst en sjargong som hun har gått god for. Så er fullt mulig det ikke et noe problem for henne alt han har sagt om henne til andre, kommer kanskje an på om hun har visst om omfanget. Så enten er de i et åpent forhold, eller så må hun ta stilling til utroskapen hans

Endret av heavyheart
Skriftstørrelse
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Jeg er såpass lite kynisk at jeg har skikkelig vondt av henne, og de andre som er tett på han av familie. Det er mulig at M har visst om, og til dels godtatt oppførselen hans utad, men det er da virkelig ingen av oss som vet hvordan de har det på hjemmebane - der hun slipper å spille skuespill for ikke helt å tape ansikt. Hva om hun bare tar på seg en maske, en maske for at ikke omverdenen skal se at hun har det vondt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, UnniB skrev:

Det samme stusser jeg på. Jeg har vært utsatt for sånn atferd fra andre, men det varte ikke over lengre tid fordi jeg blokkerte vedkommende på messenger, telefon etc. 

Jeg tror de fleste kvinner jeg kjenner har opplevd dette dessverre, i en eller annen form, og det er veldig vanlig å blokkere den typen oppførsel. Sier ikke at det han gjør er rett, og oppførselen overfor denne stylisten (hvis den stemmer) er helt forkastelig. Men hvorfor blokkerte hun ham ikke? Når hun sto i en butikk og meldingene raste inn, da ville mitt første instinkt vært å blokkert vedkommende. Ikke latt ham fortsette. 

Hun måtte slette messenger MENS hun stod i butikken, da han ikke gav seg. TENK at en voksen mann ikke slutter når hun både forklarer og sier stopp! Hans atferd er forkastelig! 

 

Og nei- synes heller ikke synd på marna. Hun velger å stå i skiten. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å sett på bloggerne sesongen Marna ble gravid, så fikk hun min sympati. Han behandlet henne skikkelig dårlig og snakket henne ned omtrent 90% av tiden. Inntrykket jeg fikk var at han måtte holde henne nede fordi hun er en 10 og han -1. Hva forventer du når du er gift med en tidligere Miss? Hun er smellvakker og kunne valgt så mye bedre. Hvorfor hun blir er en gåte.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest på underforumet om kjærlighetsrelasjoner her inne ser det ut som det ikke finnes grenser for hva kvinner kan finne seg i. Men likevel, håper hun reagerer like hardt som Elin Nordegren (ekskona til Tiger Woods). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

? Denne forstod jeg ikke? 🤔

Ørjan skrev i en facebook-post at han sendte sex-meldinger til kona til en kompis. Regner med hun vet om det og ikke blir opplyst om det for første gang via sin manns facebook-side

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick
On 2/19/2019 at 12:18 PM, O.G. said:

Pågått i over tyve år og da får jeg meg ikke til å tro at Marna har vært uvitende om omfanget. 

Gitt at hun vet om det da, er det ikke en viss forskjell på det, og når det blir skrevet om i flere aviser? Skylappene fungerer nok ikke så bra, når det ikke kun er Kvinneguiden hun bør unngå hvis hun vil styre unna rykter.

 

Det er en viss forskjell på at mannen ens finner seg andre, hvis man har et åpent forhold, vs at mannen ens blir anklaget av mange personer på grunn av seksuell trakassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mrs. Random Nick skrev:

Gitt at hun vet om det da, er det ikke en viss forskjell på det, og når det blir skrevet om i flere aviser? Skylappene fungerer nok ikke så bra, når det ikke kun er Kvinneguiden hun bør unngå hvis hun vil styre unna rykter.

 

Det er en viss forskjell på at mannen ens finner seg andre, hvis man har et åpent forhold, vs at mannen ens blir anklaget av mange personer på grunn av seksuell trakassering.

Det er et "vindu med mulighet" her for henne nå. NÅ kan hun ta avstand og gå fra han med _ noe _ av sitt eget omdømme i behold, men hun bør ikke vente for lenge, da lukker det vinduet seg, helt klart.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner, persondebatt og svar til dette.

Kragebein, adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
15 timer siden, heavyheart skrev:

Marna vet at Ørjan er drøy og grov, det er visst en sjargong som hun har gått god for. Så er fullt mulig det ikke et noe problem for henne alt han har sagt om henne til andre, kommer kanskje an på om hun har visst om omfanget. Så enten er de i et åpent forhold, eller så må hun ta stilling til utroskapen hans

Tror det er mye som foregår innenfor husets fire vegger som aldri vi får lese om på bloggen. Hun trenger nok å holde den delen privat til hun finner ut av ting selv. Men det må være beintøft å lese om oppførselen hans mot andre jenter. Det er jo ikke flørting, det er intens trakassering og nesten litt syk oppførsel. Hun spør nok seg selv om dette virkelig er mannen hun giftet seg med og skal leve med resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Gitt at hun vet om det da, er det ikke en viss forskjell på det, og når det blir skrevet om i flere aviser? Skylappene fungerer nok ikke så bra, når det ikke kun er Kvinneguiden hun bør unngå hvis hun vil styre unna rykter.

 

Det er en viss forskjell på at mannen ens finner seg andre, hvis man har et åpent forhold, vs at mannen ens blir anklaget av mange personer på grunn av seksuell trakassering.

Enig i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt interessant om å se alt dette som nå kommer fram og ikke bare er rykter lenger,  får konsekvenser for neste runde med show. Han har jo spilt for utsolgte hus gang på gang. Jeg håper folk tenker seg om to ganger nå før de kjøper billett! 

Jeg er ikke en parterapeut men dette ekteskapet kommer ikke til å holde.

Og det krever mye terapi og hjelp for en som ØB og slutte med det han gjør mot kvinner. Hvis det i det hele tatt er mulig. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...