Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Birdo skrev:

🏼🏼

Jonna var jo bestekompisen til ØB i mange år, også etter #metoo. De prøver bare å redde ræva si, og det er utrolig patetisk at folk hyller de for det.

Jeg hørte podcastepisoden deres om ØB da saken rundt han startet (etter N&D-artikkelen og Marna selv skrev om det på egen blogg og skyltde på offrene, innlegget ble  fjernet kort etterpå). Podcastepisoden (de første 10 minuttene handlet om ØB, resten er ikke relevant) var 90% fjas og vas og guttajazzing. De annerkjente at det ØB hadde gjort var ugreit og tok avstand til handlingene, men pakket det inn i tull og vitser. Det hele virket mest som en forsvarstale for deres egen del (hvorfor de hadde vært best buds på tross av at de visste), og igjen - pakket inn i fjas og fnis.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick
8 hours ago, gjestgitt said:

ØB sier i avisen at han ønsker å bli kontaktet av de som har vært utsatt for hans handlinger, samtidig driver manageren å anklager ei som står frem om hva hun har vært utsatt for, for å lyve. De sender advokat etter offeret, truer om å ødelegge karriere osv. Det fremstår som en manipulerende strategi for å tie de andre offerene som enda ikke har stått frem. Det er maktmisbruk på sitt verste, som er litt ironisk da det også er essensen av #metoo bevegelsen. Har de ikke lært noe? 

Det sier vel litt om omfanget, når det er så mange at han selv ikke har kontroll på det? Og han vet heller ikke hvem alle er. Jeg blir målløs. 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Det blir interessant å se hvor lenge Marna forblir Komikerfrue. Tragisk å bygge opp et navn som baserer seg på yrket til mannen din, når mannen er en så stor dust! 

 

Interessant at det forrige blogginnlegget hennes der han er nevnt, så vidt jeg kan se, har tittelen "hater når han har rett!"

Viser seg lite smart i lengden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Pompeline skrev:

Dårlig at Marnas tråd bare handler om mannen hennes dårlige oppførsel. Det er ikke hennes ansvar.

Lag en egen for han.

Syns ikke det når hun har forsvart oppførselen hans og victim blamet de som har stått fram... J.f. forsvarstalen hun la ut i desember 2017.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over til noe helt annet! Har en mistanke om at Granca-oppholdet er pga innspilling av Charterfeber. Kjenner ei som jobber i produksjonen og de er iallefall der nå og har innspilling av programmet. Mulig det er tilfeldig at inspillingen og Komikerfrue er der samtidig, men foreløpig har jeg sett en overlapping av aktiviteter på IG-kontoene🤔 Kanskje lesertallene dabbet av når hun ikke fikk være med i Bloggerne lenger?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, misssssnorway skrev:

Over til noe helt annet! Har en mistanke om at Granca-oppholdet er pga innspilling av Charterfeber. Kjenner ei som jobber i produksjonen og de er iallefall der nå og har innspilling av programmet. Mulig det er tilfeldig at inspillingen og Komikerfrue er der samtidig, men foreløpig har jeg sett en overlapping av aktiviteter på IG-kontoene🤔 Kanskje lesertallene dabbet av når hun ikke fikk være med i Bloggerne lenger?

Lesertallene vil ikke gå enda mer ned hvis hun er med i Charterfeber? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Lesertallene vil ikke gå enda mer ned hvis hun er med i Charterfeber? 

 

Tenkte mer på at det kan være et forsøk på å holde seg aktuell og i søkerlyset. Om de er med er det garantert bestemt/avtalt før hele ØB saken. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, gjestgitt skrev:

ØB sier i avisen at han ønsker å bli kontaktet av de som har vært utsatt for hans handlinger, samtidig driver manageren å anklager ei som står frem om hva hun har vært utsatt for, for å lyve. De sender advokat etter offeret, truer om å ødelegge karriere osv. Det fremstår som en manipulerende strategi for å tie de andre offerene som enda ikke har stått frem. Det er maktmisbruk på sitt verste, som er litt ironisk da det også er essensen av #metoo bevegelsen. Har de ikke lært noe? 

Det er fullstendig tragisk.

Akkurat som at det er helt vanlig at et offer kontakter gjerningsmannen for å skvære opp/få en unnskyldning 🙄 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, misssssnorway skrev:

Tenkte mer på at det kan være et forsøk på å holde seg aktuell og i søkerlyset. Om de er med er det garantert bestemt/avtalt før hele ØB saken. 

Det begynner vel å bli halvannet år siden ØB-saken ble tatt opp i media første gangen, så jeg tviler på at en eventuell innspilling av charterfeber var avtalt og kontraktsfestet før det. Produsentene satset nok bare på at stormen skulle blåse over fort, og det gjorde den jo nesten også, helt til han startet det hele opp igjen selv med sine ikke-beklagende unnskyldninger og ved å legge seg flat på en i høyeste grad oppreist måte. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst ikke fått med meg dette. Synes Marna er kos og «voksen blogger»,så leser henne innimellom. Mannen husker jeg fra Judas. 

Hva har han gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste et offer for sånne ting ønsker er vel å ta kontakt med gjerningsmannen og ha mer med ham å gjøre. Utrolig arrogant å foreslå noe sånt. Viser bare hvor lite den mannen forstår. 

Hørte på Pompel og Pilt-podcasten og ble ikke akkurat slått av anger og ydmykhet, selv om han hele tiden påpekte at alt var hans feil osv. De avsluttet jo så kjekt med å spøke med dickpics, ja.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, misssssnorway skrev:

Tenkte mer på at det kan være et forsøk på å holde seg aktuell og i søkerlyset. Om de er med er det garantert bestemt/avtalt før hele ØB saken. 

Sant nok, det er nok ikke bare, bare og trekke seg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummel34
På 17.2.2019 den 19.05, O.G. skrev:

Hadde jeg vært Marna hadde jeg ikke våget å vise meg ute nå.

Hadde jeg vært Marna nå hadde jeg våget å vise meg ute. Men jeg hadde gått fra mannen min for lenge, lenge siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Hummel34 skrev:

Hadde jeg vært Marna nå hadde jeg våget å vise meg ute. Men jeg hadde gått fra mannen min for lenge, lenge siden. 

Nå nei du, ei dame som henne går ikke fra noe status forhold før hun MÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
39 minutter siden, O.G. said:

Nå nei du, ei dame som henne går ikke fra noe status forhold før hun MÅ.

Men nå er det jo HUN som er "høy-statusen" i det forholdet, mens han er ganske "lav-status". Det forholdet i seg selv, krymper. Det i seg selv har ikke status.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, A4. skrev:

Jeg skal høre på podcasten til Tusvik og Tønne i morgen! https://www.facebook.com/kemma.hagen

Anbefaler de siste 25 minuttene av ukens podcast, der de blant annet leser opp et brev fra overnevnte. Der beskrives helt konkret en fullstendig grenseløs mann. Her. Re. Gud. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, xemiliex said:

Anbefaler de siste 25 minuttene av ukens podcast, der de blant annet leser opp et brev fra overnevnte. Der beskrives helt konkret en fullstendig grenseløs mann. Her. Re. Gud. 

Har ikkje ord 😲

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Men nå er det jo HUN som er "høy-statusen" i det forholdet, mens han er ganske "lav-status". Det forholdet i seg selv, krymper. Det i seg selv har ikke status.

Jo, men de har vært ilag så lenge nå så hun er sikkert så vant med ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...