Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, O.G. skrev:

Hadde jeg vært Marna hadde jeg ikke våget å vise meg ute nå.

Tør Haddy N'jie, bør også Marna.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, O.G. skrev:

Hadde jeg vært Marna hadde jeg ikke våget å vise meg ute nå.

Tror man skal være veldig forsiktig med å uttale seg om hennes situasjon. Jeg synes det første innlegget på bloggen hennes som ble slettet, var under enhver kritikk, men hun er satt i en veldig belastende situasjon med mye og mange å ta hensyn til. Det er nok en prosess som vil vare en stund, så får man se hva fremtiden bringer! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Haribo skrev:

Han har vel kun snappet barna etter stormen begynte. Lurer på hvorfor.

Husker jeg syntes AA var veldig ufin i de sms’ene ØB la ut den gangen. Nå etter å ha lest alt som komikermiljøet har visst om i et par tiår skjønner jeg det bedre. AA reagerte etter et innlegg på ØB sin blogg som ble referert til i VG https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/J0Kx6/skjerp-dere-kvinner

og etter å ga sett en Finn annonse med ØB og kona, husker ikke om barna var med der. Blandet med vin, som han unnskyldte seg med, ble det for mye.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Tror man skal være veldig forsiktig med å uttale seg om hennes situasjon. Jeg synes det første innlegget på bloggen hennes som ble slettet, var under enhver kritikk, men hun er satt i en veldig belastende situasjon med mye og mange å ta hensyn til. Det er nok en prosess som vil vare en stund, så får man se hva fremtiden bringer! 

Jeg respekterer det at Marna vil holde familien sin samlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, venus* skrev:

Hehe, huff...dette blir bare verre og verre.

Manageren leser garantert her også, så jeg vil foreslå at dere begge leier inn en pr-manager. 

Fantastisk bruk av stråmannsargument. Klienten min er kanskje anklaget for seksuell trakassering, men jeg skal rope høyt om noe han ikke er blitt anklaget om. Han er ikke pedofil! Eh okey. Det er ikke derfor han fremstår som en ræva person (Hans egne ord)

Jeg har ikke fulgt facebooktråden for jeg blir så utrolig pinlig berørt - men er dette altså argumentet? "Ja han er kanskje en gris, men han er hvertfall ikke pedofil"

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Alice123 skrev:

Jeg har ikke fulgt facebooktråden for jeg blir så utrolig pinlig berørt - men er dette altså argumentet? "Ja han er kanskje en gris, men han er hvertfall ikke pedofil"

Ikke helt. Han påstår at anklagene går på ØB og "minors" fra en eller to andre som er skrevet i sosiale medier på et eller annet tidspunkt. Ene har blitt anmeldt av ØB med det som bakgrunn. 

Manager påstår at det er det som har blitt skrevet om ØB. At han er pedofil, men legger ikke fram beviser på det. Han deler dog villig alle mulig andre screenshots der ØB blir nevnt, men det står ikke noe om pedofili der. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Alice123 said:

Jeg har ikke fulgt facebooktråden for jeg blir så utrolig pinlig berørt - men er dette altså argumentet? "Ja han er kanskje en gris, men han er hvertfall ikke pedofil"

Han går etter en av kvinnene som varslet om seksuelle tilnærmelser og senere trusler fra både Burøe og manageren. 

I stedet for å adressere det Ørjan har gjort (og innrømmet) terper han på at denne kvinnen har kalt Burøe for pedofil. I tillegg poster han screenshot fra jodel,  skrevet av enten sin egen datter eller han selv (ja, dette er en suppe). Men til syvende og sist har ikke denne kvinnen snakket om pedofili.

Pluss på litt indirekte trusler, fornærmelser, offertaking og god gammeldags jeg-driter-meg-loddrett-ut, så har du hovedtrekkene 

Så de legger seg panneflate for å kunne skyte videre med avsagd hagle. Ingenting treffer mål

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tok komikerkollegaene avstand før eller etter #metoo? Podcasten til Støre og Jarman kom jo etter #metoo var kommet i gang. Jeg opplever det ihvertfall  som om flere er ute etter å redde sitt eget skinn, i forhold til at de ikke vil assosieres med det Burøe har gjort/ at de har latt det passere at han var en mannsgris før #metoo. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Pjusken81 skrev:

Men tok komikerkollegaene avstand før eller etter #metoo? Podcasten til Støre og Jarman kom jo etter #metoo var kommet i gang. Jeg opplever det ihvertfall  som om flere er ute etter å redde sitt eget skinn, i forhold til at de ikke vil assosieres med det Burøe har gjort/ at de har latt det passere at han var en mannsgris før #metoo. 

🏼🏼

Jonna var jo bestekompisen til ØB i mange år, også etter #metoo. De prøver bare å redde ræva si, og det er utrolig patetisk at folk hyller de for det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
On 2/12/2019 at 2:16 PM, minimymlen said:

Kunne ønske noen som har vært utsatt for ham kunne stå fram (gjerne anonymt) i media.

Ser jo hvordan Sigrid og Lisa blir omtalt og kritisert i kommentarfelt hver gang de ytrer seg om noe. Flere stemmer her hadde gitt tyngde. 

Det blir interessant å se hvor lenge Marna forblir Komikerfrue. Tragisk å bygge opp et navn som baserer seg på yrket til mannen din, når mannen er en så stor dust! 

 

Interessant at det forrige blogginnlegget hennes der han er nevnt, så vidt jeg kan se, har tittelen "hater når han har rett!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Marriet skrev:

Ikke helt. Han påstår at anklagene går på ØB og "minors" fra en eller to andre som er skrevet i sosiale medier på et eller annet tidspunkt. Ene har blitt anmeldt av ØB med det som bakgrunn. 

Manager påstår at det er det som har blitt skrevet om ØB. At han er pedofil, men legger ikke fram beviser på det. Han deler dog villig alle mulig andre screenshots der ØB blir nevnt, men det står ikke noe om pedofili der. 

Jeg tror ikke manageren til Burøe egentlig vet hva pedofili er. Det er da ingen som beskylder Ørjan Burøe for å være pedofil! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Det blir interessant å se hvor lenge Marna forblir Komikerfrue. Tragisk å bygge opp et navn som baserer seg på yrket til mannen din, når mannen er en så stor dust! 

 

Interessant at det forrige blogginnlegget hennes der han er nevnt, så vidt jeg kan se, har tittelen "hater når han har rett!"

Er det ikke sånn at ØB blir referert i media som mannen til bloggeren "Komikerfrue"? Sånn foruten om i aktuelle artikler rundt "metoogate" Hun har nok uansett godt av rebranding.

 

Endret av gjestgitt
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Tror man skal være veldig forsiktig med å uttale seg om hennes situasjon. Jeg synes det første innlegget på bloggen hennes som ble slettet, var under enhver kritikk, men hun er satt i en veldig belastende situasjon med mye og mange å ta hensyn til. Det er nok en prosess som vil vare en stund, så får man se hva fremtiden bringer! 

Hvilket blogg inlegg var det? 

 

*følger ikke med i timen*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Medhandapåhjarte said:

Hvilket blogg inlegg var det? 

 

*følger ikke med i timen*

Jeg tipper det er et av innleggene det er linket til her:

https://influencere.wordpress.com/2019/02/14/komikerfrue-hykleri/

(Hadde det ikke vært for dokumentasjonen i denne bloggen så ville mange ha sluppet unna med med sin omskriving av historien. All ære til bloggeieren som fortsetter å levere knallgode innlegg på en nesten daglig basis!)

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig at Marnas tråd bare handler om mannen hennes dårlige oppførsel. Det er ikke hennes ansvar.

Lag en egen for han.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pompeline skrev:

Dårlig at Marnas tråd bare handler om mannen hennes dårlige oppførsel. Det er ikke hennes ansvar.

Lag en egen for han.

Du skriver det jeg tenkte 👍🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...