Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Megplussto skrev:

Huff, jeg tenker på Marna oppi det her. Dette må være en forferdelig påkjenning for henne. En ting er at dette kommer ut og at mannen hennes tydeligvis har oppført seg som et grisete mannetroll i en årrekke, men så offentlig som dette blir nå også..

Det er jo han som gjør dette offentlig. Ved å "stå frem" og "snakke ut" både her og der, for å relansere seg selv og ta eierskap til sitt skakkjørte renommé.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ho som har fått advokatbrev frå ØB har svart på Linn Skåber sin kommentar om tilgivelse. Ikkje vakker lesing akkurat og vitner ikkje om anger frå ØB si side. 🤔

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Ny artikkel i VG

https://www.vg.no/rampelys/i/J1m8EX/oerjan-buroee-leiren-slaar-tilbake-mot-sigrid-bonde-tusvik-vi-har-aldri-truet-noen-til-taushet?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Jeg oppfatter definitivt at e-posten fra Elden var et forsøk på å skremme vedkommende til taushet.  Enda mer typisk #metoo stoff: Kvinnen fikk slibrige meldinger. Avsender påstår hun var med på det. Ord mot ord, og overgriperen vinner frem. 

Og så truer du offeret til taushet. 

Burøe fremstår definitivt ikke som en angrende synder, når han opptrer på denne måten. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miss summers skrev:

Hvor leser jeg kommentarfeltene dere nevner? 

I innlegget til Christoffer Andreas Dedekar Schjelderup på FB.

Endret av decker
Skreiv feil namn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, decker skrev:

I innlegget til Christoffer Andreas Dedekar Schjelderup på FB.

Takk! Tipper jeg sender den rett over til rådhusteateret! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komikeren som er kalt inn til avhør har også stått fram i kommentarfeltet nå. Må si ØB kommer særdeles dårlig ut av denne PR-stunt-beklagelsen.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke dette gikk helt etter planen til ØB. Det er noe med det å be om unnskyld, men til hvem? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LillaGorilla🐒

Har noen sendt skjermbilde av fb-posten og kommentarfeltet til VG, NRK og andre mainstream media så de får se dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, morhjertegod skrev:

Ble skikkelig skuffa over Linn Skåber her nå kjenner jeg.

Enig. Det hun skriver er jo riktig i veldig mange tilfeller, men i dette tilfellet virker det veeeeldig naivt! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LillaGorilla🐒 skrev:

Har noen sendt skjermbilde av fb-posten og kommentarfeltet til VG, NRK og andre mainstream media så de får se dette?

Media er nok fullt klar over alt her, vil jeg tro, men vegrer seg nok for å skrive om det!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, LillaGorilla🐒 skrev:

Har noen sendt skjermbilde av fb-posten og kommentarfeltet til VG, NRK og andre mainstream media så de får se dette?

De følger garantert med👍

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne manageren Erland Bakke, virker jo ikke helt god. Flere som skriver på fb at Christoffer Andreas Dedekam Schjelderup at han vil få trøbbel med manageren til ØB. Han virker jo helt koko, som etter denne såkalte unnskydningen, går etter tusenvik og tønne, igjen. Han burde jo holdt tett, man forsvarer ikke slike handlinger.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Enig. Det hun skriver er jo riktig i veldig mange tilfeller, men i dette tilfellet virker det veeeeldig naivt! 

Jeg tror ikke Linn vanker i samme kretser og har samme nedslagsfelt som ØB, så tror rett og slett hun ikke vet om omfanget. Ut i fra det man leser i ulike kommentarfelt er det mange som tror det handler om at tok på en gravidtiss i fylla.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, morhjertegod said:

Ble skikkelig skuffa over Linn Skåber her nå kjenner jeg.

Cred til Marit Voldsæther som tar til motmæle 👍🏻

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...