Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, morhjertegod skrev:

Veldig sent å "beklage" nå, og jeg mistenker at synkende populæritet/inntekter for både han og kona er hovedmotivet.  Er han mest lei seg for å ha vært trakasserende eller for at han har blitt tatt for det ?

Jeg leser ikke Marnas blogg fast, og jeg følger de heller ikke i sosiale medier, men jeg synes det er på tide at Marna uttaler seg litt om denne "perioden" og vanskelighetene etterpå. Hun er generelt god på å dele flere sider av dagliglivet men når det kommer til forholdet så virker det som hun prøver å fremstille det mye mer rosenrødt enn det egentlig er. Jeg stusset også da hun ville dysse ned Ørjans ADHD-rant på Snapchat for et par år siden. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det er greit å være ærlig tenker jeg. Dog har jeg problemer med å tro på unnskyldningen hans, eller evnen til endring. Han gikk jo høyt ut med nyerverved refleksjon rundt barneeksponering og hadde som nyttårsforsett å slutte med eksponering. Jeg havnet innom instagrammen hans i sted og det var fullstendig filterløs deling av barn. Faktisk så virket det som hele instagrammens bærebjelke var barneeksponering. Han har visstnok fått mye publisitet rundt dans i kjole sammen med sønnen. Tenker som @Korpsnerden at mannen fortsatt gjør hva som helst for publisitet, nå da for podcast-prosjekt. 

Så nei, særlig troverdig er han ikke. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
54 minutter siden, Korpsnerden skrev:

jeg synes det er på tide at Marna uttaler seg litt om denne "perioden" og vanskelighetene etterpå.

Vel, jeg synes Marna kan få dele nøyaktig det hun ønsker å dele (bortsett fra eksponering av barna da).

At hun ikke vil dele det som kanskje er det vanskeligste i hennes liv, har jeg full forståelse for! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Vel, jeg synes Marna kan få dele nøyaktig det hun ønsker å dele (bortsett fra eksponering av barna da).

At hun ikke vil dele det som kanskje er det vanskeligste i hennes liv, har jeg full forståelse for! 

 

Bakgrunnen for at jeg mener at hun bør adressere det er ikke fordi jeg mener vi har rett til å vite eller at jeg har lyst til å vite av nysgjerrighet. Det jeg mener er at når mannen "innrømmer" dårlig oppførsel og hun velger å tie om det hele veien så sender hun et signal til andre (f. eks usikre, unge, undertrykte) kvinner om at det er bare å bite tenna sammen og gjøre gode miner til slett spill - man bør godta slik oppførsel i et parforhold. Det er ikke en god influencer eller rollemodell spør du meg. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
18 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Bakgrunnen for at jeg mener at hun bør adressere det er ikke fordi jeg mener vi har rett til å vite eller at jeg har lyst til å vite av nysgjerrighet. Det jeg mener er at når mannen "innrømmer" dårlig oppførsel og hun velger å tie om det hele veien så sender hun et signal til andre (f. eks usikre, unge, undertrykte) kvinner om at det er bare å bite tenna sammen og gjøre gode miner til slett spill - man bør godta slik oppførsel i et parforhold. Det er ikke en god influencer eller rollemodell spør du meg. 

Hun har ikke et ansvar her, det er ene og alene mannen hennes som har driti seg ut. Og det er først nå, i dag, at mannen hennes har gått ut og beklaget seg, synes vi skal gi henne mer enn en dag til å summe seg. 

Kanskje det kommer et innlegg når hun er klar for det, det får bli helt opp til henne. Tror nok de har gått noen runder med hverandre, og hun med seg selv angående dette. Hvordan de har løst dette, bør være så privat som hun selv ønsker det. 

Selv om man er en rollemodell (frivillig eller ufrivillig) eller en influencer, betyr ikke det at absolutt alt skal brettes ut for offentligheten. Får være grenser til ansvar man skal legge på en komikerfrue. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Korpsnerden skrev:

Bakgrunnen for at jeg mener at hun bør adressere det er ikke fordi jeg mener vi har rett til å vite eller at jeg har lyst til å vite av nysgjerrighet. Det jeg mener er at når mannen "innrømmer" dårlig oppførsel og hun velger å tie om det hele veien så sender hun et signal til andre (f. eks usikre, unge, undertrykte) kvinner om at det er bare å bite tenna sammen og gjøre gode miner til slett spill - man bør godta slik oppførsel i et parforhold. Det er ikke en god influencer eller rollemodell spør du meg. 

Gi deg! Hva hun tenker og hvordan hun har taklet ting er ingenting hun trenger å dele fordi hun er en såkalt influenser. Kanskje hun er en god rollemodell( er dritt lei den betegnelsen) nettopp ved å ikke dele absolutt alt? Tenkt på det? Syns ihvetfall det er utrolig godt å se at ikke alle snakker om alt til enhver tid, og at de har litt kontroll! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Korpsnerden skrev:

Veldig sent å "beklage" nå, og jeg mistenker at synkende populæritet/inntekter for både han og kona er hovedmotivet.  Er han mest lei seg for å ha vært trakasserende eller for at han har blitt tatt for det ?

Jeg leser ikke Marnas blogg fast, og jeg følger de heller ikke i sosiale medier, men jeg synes det er på tide at Marna uttaler seg litt om denne "perioden" og vanskelighetene etterpå. Hun er generelt god på å dele flere sider av dagliglivet men når det kommer til forholdet så virker det som hun prøver å fremstille det mye mer rosenrødt enn det egentlig er. Jeg stusset også da hun ville dysse ned Ørjans ADHD-rant på Snapchat for et par år siden. 

Og sånn blir folk dømt for evig og alltid. Det er "for sent"

Vel, jeg er veldig uenig. Det er aldri for sent. Han innrømmer at han har vært en drittsekk, at han ble høy på seg selv og han har fått hjelp( psykolog)

Det er en bra ting. Men det er klart, at de som er feilfri og aldri har dritt seg ut, de kan jo bare dømme noen for evig og alltid. Å tilgi er jammen en uovervinnelig terskel for visse mennesker. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting imot Ørjan Burøe, men har heller aldri syntes han har vært morsom. Folk flest bryr seg ikke, forestillingene hans går fortsatt for fulle hus. Han ble dog kraftig bæckstabba i ryggen av en del komikerkolleger etter dette da. Kanskje det er der han har lyst å renvaske seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Og sånn blir folk dømt for evig og alltid. Det er "for sent"

Vel, jeg er veldig uenig. Det er aldri for sent. Han innrømmer at han har vært en drittsekk, at han ble høy på seg selv og han har fått hjelp( psykolog)

Det er en bra ting. Men det er klart, at de som er feilfri og aldri har dritt seg ut, de kan jo bare dømme noen for evig og alltid. Å tilgi er jammen en uovervinnelig terskel for visse mennesker. 

Nåja. 

Jeg synes det er vanskelig å tilgi noen som ikke har tatt ansvar. Han sa ikke noe da det stormet som verst, fordi han ble «rådet til å ta hensyn til egne samarbeidspartnere». Hva med hensynet til de han tafset på? Det var åpenbart ikke så viktig.  Det er prioriteringene sine det. Unnskyldningene kommer veldig seint og han formulerer seg på en slik måte at det bare er de som har stått frem med navn som får en unnskyldning. Ellers er det runde formuleringer og skylding på fyll. 

Et stykke fra ansvarstaking og dermed et stykke fra tilgivelse. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, CecilieX skrev:

Nåja. 

Jeg synes det er vanskelig å tilgi noen som ikke har tatt ansvar. Han sa ikke noe da det stormet som verst, fordi han ble «rådet til å ta hensyn til egne samarbeidspartnere». Hva med hensynet til de han tafset på? Det var åpenbart ikke så viktig.  Det er prioriteringene sine det. Unnskyldningene kommer veldig seint og han formulerer seg på en slik måte at det bare er de som har stått frem med navn som får en unnskyldning. Ellers er det runde formuleringer og skylding på fyll. 

Et stykke fra ansvarstaking og dermed et stykke fra tilgivelse. 

 

Når det stormer som verst så skjønner jeg igrunnen valget han tok. Jeg forsvarer jo ikke det han har gjort. Det gjør han ikke selv heller.

Vi får bare være uenige. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, CecilieX skrev:

Sånn rent generelt, skal man virkelig være lojal uansett hva ektefelle bedriver? Det kan du vel ikke mene?

Jo det mener jeg. Når du ser bort fra ekstreme tilfeller hvor barn er ofre for noe. Regner med at du skjønner.

Ellers er jeg for 100% lojalitet. Hvem skal stå på ens side da, når "alle andre" dømmer og snur seg bort? Noen må en kunne stole på når ting er som verst. Og da er jo kjærester de første, sammen med venner. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er visst galt, samme hva. Jeg skjønner at KG får sitt mindre flatterende rykte. 

 

Men Ørjan. Han har vært en skikkelig dust og om det er en status som er aktiv ennå vet jeg ikke, men kan man ikke velge å høre på unnskyldningen da og la den stå inntil annet blir bevist? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, MissCortado skrev:

Alt er visst galt, samme hva. Jeg skjønner at KG får sitt mindre flatterende rykte. 

 

Men Ørjan. Han har vært en skikkelig dust og om det er en status som er aktiv ennå vet jeg ikke, men kan man ikke velge å høre på unnskyldningen da og la den stå inntil annet blir bevist? 

Men hvor er denne unnskyldningen? Jeg kan nemlig ikke se den. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Marihønepøne skrev:

Men hvor er denne unnskyldningen? Jeg kan nemlig ikke se den. 

Ikke jeg heller, når jeg har vrangbrillene på. 

Jeg leser uttalelsene hans i dag som en unnskyldning. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Marihønepøne skrev:

Men hvor er denne unnskyldningen? Jeg kan nemlig ikke se den. 

Han sier jo at han var en drittsekk og høy på seg selv. Da legger han seg jo rimelig flat. Hva skulle han tillegge? "Unnskyld for det" ? Det blir vel litt overflødig? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, SoWhat? said:

Han sier jo at han var en drittsekk og høy på seg selv. Da legger han seg jo rimelig flat. Hva skulle han tillegge? "Unnskyld for det" ? Det blir vel litt overflødig? 

Kanskje dere snakker forbi hverandre? Det er ingen tvil om at Ørjan sier unnskyld til sin kone gjennom avisa. Det er ikke like klart at han sier unnskyld til noen andre. Han snakker om at han har vært "veldig direkte" med disse jentene". Men hva er det man egentlig beklager hvis man kun innrømmer at man har vært "veldig direkte"?

Når journalisten sier at anklagene er drøyere enn bare å ha vært "veldig direkte". Så svarer Ørjan at han ikke har gjort alt han har blitt beskyldt for og at han aldri har blitt anmeldt for noe. 

 

Endret av SVK
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste overalt i går, men ser ingen unnskyldning eller beklagelse. Jeg ser bare at han bruker også dette for å få blest om seg selv. Skammelig fyr. Han maser mye på folk i sin nye bostedskommune også, via lokale Facebook grupper. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for ryktespredninger, spekulasjoner, hetsende utsagn, avsporinger (kommentarer til moderering) og svar til dette.

Edie, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...