Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Hun er ser ikke unaturlig ut, og det er min mening!

Marna ser unaturlig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Carina Maria skrev:

Marna ser unaturlig ut. 

Det er din mening. Ikke alle må være enig med deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Det er din mening. Ikke alle må være enig med deg!

Jeg har min mening og dem ferreste er enig med deg men at Marna er en flink blogger det er hun og jeg liker Marna for hun i samme situasjon som meg med barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, naivsuper skrev:

Så fint at du gleder deg til å få rynker. Da er det bare å slutte bruke solkrem. Du kan i tillegg dra på med mye solarium så skal jeg love deg at det skjer raskere.

Ang Marna, så er det ikke til å stikke under en stol at hun er en meget vakker kvinne. Hun har blant annet vært miss Norway. Nå er det jo ikke sånn at Marna forandrer på utseendet sitt ved å bruke botox og fillers. Det er vedlikehold fordi hun ønsker å bremse aldringsprosessen. Og det må hun få lov til. Kan ikke folk bare la folk få se ut som de vil? For det kommer de til å gjøre - bruk heller energien din på andre ting. Har du så mye i mot at enkelte folk ikke gleder seg til rynker at du må sitte å krangle om det her anbefaler jeg en hobby. F. eks strikking.

Nå er det jo sånn da, at enkelte kvinner ser langt bedre ut en andre. I tillegg spiller fettprosent inn når det kommer til rynkefenomenet. Hvis en person er overvektig , har den personen mye underhudsfett og rynker, linjer, og viker vil ikke synes på samme måten. Er man mindre pen, vil det heller ikke synes særlig mye om du tar fillere for å forhindre rynker, for da kommer man bare til å fortsette å se ut som man gjorde før, og har man ikke fått mye oppmerksomhet for utseendet tidligere, vil ikke dette forandre på noe. Jeg skjønner godt at vakre damer som f.eks Marna, Triana Iglesias og Kathrine Sørland (damer som tjener penger på utesendet sitt) ønsker å bremse aldringsprosessen sin og bevare sine vakre trekk. Synes det er alt for mye misunnelse ute og går her inne på forum!!! 

Dessuten må folk lære seg forskjellen på botox og restylane og slutte å si så mye fjas. Man blir ikke oppblåst i ansiktet av botox. Botox hemmer nerven/muskelen som lager rynken,  slik at huden glattes ut. Man blir ikke hoven av en slik behandling. Restylane- er en FILLER- altså noe som fyller inn. Den bli lagt i hudfolder som har seget ned, f eks munnvik, eller folden fra nesen. Den kan også legges i kinn som har mistet litt volum, og det er også det som brukes for å fylle opp lepper. I dagene etter slik  behandling kan man bli litt hoven, men det er ikke permanent. 

Kjære Naivsuper...kan du være så snill og ikke si at vi er så misunnelige.. Jeg finnes ikke misunnelig og jeg kommer alltid å være imot botox,fillers,restylan,sillikon og gud vet hva all denne giften heter.

Det jeg er mest motstander av er disse bloggere/kjendiser som fremmer disse tingene på blogg eller andre SoMe kanaler. Jeg har selv to tenåringer i hus,å de skal ikke måtte lese at tar man alt denne giften i kroppen så blir de så lykkelige. Men takk gode gud så har jeg fått klar beskjed fra de at alt dette som disse bloggere tar er " drit stygt " (unnskyld språket men det er deres ord)

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg har lov til og si min mening. Marna ser unaturlig ut og alt annet er galt og si. Hun var naturlig vakker før hun begynte med og sprøyte gift stoffer inn i kroppen sin men hun er langt fra den verste. Det er unaturlig og det vises på henne. 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor marna og disse andre kjendisene må ta botox når de faktisk er så naturlig pene som de er. 

Kan noen svare meg på hvorfor velger de dette når de har ett utseende som mange misunner?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, terteskjell skrev:

Det jeg ikke skjønner er hvorfor marna og disse andre kjendisene må ta botox når de faktisk er så naturlig pene som de er. 

Kan noen svare meg på hvorfor velger de dette når de har ett utseende som mange misunner?

Fordi de velger å vedlikeholde huden sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg har min mening og dem ferreste er enig med deg men at Marna er en flink blogger det er hun og jeg liker Marna for hun i samme situasjon som meg med barn. 

Ja her inne så..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, terteskjell skrev:

Det jeg ikke skjønner er hvorfor marna og disse andre kjendisene må ta botox når de faktisk er så naturlig pene som de er. 

Kan noen svare meg på hvorfor velger de dette når de har ett utseende som mange misunner?

Jeg forstår ikke Marna jeg heller hvorfor hun som er naturlig pen begynner og jukse med giftstoffer bare for og se yngre og penere ut. Dem blir ikke penere. Jeg tror at dem er liv redde for og bli gammel alderen innhenter dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, terteskjell skrev:

Kjære Naivsuper...kan du være så snill og ikke si at vi er så misunnelige.. Jeg finnes ikke misunnelig og jeg kommer alltid å være imot botox,fillers,restylan,sillikon og gud vet hva all denne giften heter.

Det jeg er mest motstander av er disse bloggere/kjendiser som fremmer disse tingene på blogg eller andre SoMe kanaler. Jeg har selv to tenåringer i hus,å de skal ikke måtte lese at tar man alt denne giften i kroppen så blir de så lykkelige. Men takk gode gud så har jeg fått klar beskjed fra de at alt dette som disse bloggere tar er " drit stygt " (unnskyld språket men det er deres ord)

 

Ja, men da har du vel ikke noe å bekymre deg over da, når det ikke påvirker tenåringene dine og de synes det er stygt? Og det er vel ingen blogger som skriver at de blir lykkelige av å ta det? Hvis noen har skrevet det, svart på hvitt, så vil jeg gjerne at du linker til disse innleggene. 

Nå er vel ikke Marnas blogg populær blant tenåringer heller? Er vel få tenåringer som bryr seg om reklame for barneklær, hus, dameklær fra Ellos osv. Skjønner ærlig talt ikke at folk gidde å diskutere Marna. Det faktisk yngre bloggere man bør ta tak i her. Marna blogger ikke mot målgruppe 14-25. 

 

Og nei, ikke alle er misunnelige. Men en del er faktisk det. Sånn er verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lovelulu skrev:

Fordi de velger å vedlikeholde huden sin.

så man må virkelig ta botox og restylan for å vedlikeholde huden sin? jøss.. den var ny for meg

Rynker er jo noe alle får.. Det er jo slik vi mennesker er skapt. Tenk hvordan det ser ut på ett gamlehjem om 50 år. ikke ett menneske med rynker og de er så full av botox at de klarer ikke smile heller:fnise:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, terteskjell skrev:

så man må virkelig ta botox og restylan for å vedlikeholde huden sin? jøss.. den var ny for meg

Rynker er jo noe alle får.. Det er jo slik vi mennesker er skapt. Tenk hvordan det ser ut på ett gamlehjem om 50 år. ikke ett menneske med rynker og de er så full av botox at de klarer ikke smile heller:fnise:

Amen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg forstår ikke Marna jeg heller hvorfor hun som er naturlig pen begynner og jukse med giftstoffer bare for og se yngre og penere ut. Dem blir ikke penere. Jeg tror at dem er liv redde for og bli gammel alderen innhenter dem. 

Er jo dette jeg heller ikke skjønner. Hvorfor må de gjøre dette når de er så vakre.?

Tenker også litt på foreldrene til disse unge bloggere som driver med dette,. Hører ikke døtrene på de når de kommer med gode råd om å ikke gjøre dette?Om min 14 årige datter som trener mye,spiser sundt,har hud i ansiktet som er så fin. knapt kvise. Jeg hadde jo nektet henne å ta botox om hun gjorde dette for å vedlikeholde huden. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, terteskjell skrev:

Er jo dette jeg heller ikke skjønner. Hvorfor må de gjøre dette når de er så vakre.?

Tenker også litt på foreldrene til disse unge bloggere som driver med dette,. Hører ikke døtrene på de når de kommer med gode råd om å ikke gjøre dette?Om min 14 årige datter som trener mye,spiser sundt,har hud i ansiktet som er så fin. knapt kvise. Jeg hadde jo nektet henne å ta botox om hun gjorde dette for å vedlikeholde huden. 

Det blir feil for meg at Marna som er er vakker fra natures side begynner og ødelegge seg med botox og restilan bare for og se yngre ut. Jeg tror det er for at alderen innhenter henne og det er feil at noen skal ødelegge seg og forsøke og se yngre ut Det og eldes er det naturligste som finnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, naivsuper skrev:

Ja, men da har du vel ikke noe å bekymre deg over da, når det ikke påvirker tenåringene dine og de synes det er stygt? Og det er vel ingen blogger som skriver at de blir lykkelige av å ta det? Hvis noen har skrevet det, svart på hvitt, så vil jeg gjerne at du linker til disse innleggene. 

Nå er vel ikke Marnas blogg populær blant tenåringer heller? Er vel få tenåringer som bryr seg om reklame for barneklær, hus, dameklær fra Ellos osv. Skjønner ærlig talt ikke at folk gidde å diskutere Marna. Det faktisk yngre bloggere man bør ta tak i her. Marna blogger ikke mot målgruppe 14-25. 

 

Og nei, ikke alle er misunnelige. Men en del er faktisk det. Sånn er verden.

Men hvorfor kaste haugevis med penger ut av vinduet om de ikke blir noe lykkeligere av å gjøre det.. 

Mine barn leser ikke marna sin blogg men de er nok inne på noen av disse andre på topplista. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, terteskjell skrev:

så man må virkelig ta botox og restylan for å vedlikeholde huden sin? jøss.. den var ny for meg

Rynker er jo noe alle får.. Det er jo slik vi mennesker er skapt. Tenk hvordan det ser ut på ett gamlehjem om 50 år. ikke ett menneske med rynker og de er så full av botox at de klarer ikke smile heller:fnise:

Nei man må ikke, det er jo opp til hver enkelt det. Å fortsatt er det noe som heter med måte, og da klarer man fint å smile på gamlehjemmet 😁

Endret av Lovelulu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, naivsuper skrev:

Så fint at du gleder deg til å få rynker. Da er det bare å slutte bruke solkrem. Du kan i tillegg dra på med mye solarium så skal jeg love deg at det skjer raskere.

Ang Marna, så er det ikke til å stikke under en stol at hun er en meget vakker kvinne. Hun har blant annet vært miss Norway. Nå er det jo ikke sånn at Marna forandrer på utseendet sitt ved å bruke botox og fillers. Det er vedlikehold fordi hun ønsker å bremse aldringsprosessen. Og det må hun få lov til. Kan ikke folk bare la folk få se ut som de vil? For det kommer de til å gjøre - bruk heller energien din på andre ting. Har du så mye i mot at enkelte folk ikke gleder seg til rynker at du må sitte å krangle om det her anbefaler jeg en hobby. F. eks strikking.

Nå er det jo sånn da, at enkelte kvinner ser langt bedre ut en andre. I tillegg spiller fettprosent inn når det kommer til rynkefenomenet. Hvis en person er overvektig , har den personen mye underhudsfett og rynker, linjer, og viker vil ikke synes på samme måten. Er man mindre pen, vil det heller ikke synes særlig mye om du tar fillere for å forhindre rynker, for da kommer man bare til å fortsette å se ut som man gjorde før, og har man ikke fått mye oppmerksomhet for utseendet tidligere, vil ikke dette forandre på noe. Jeg skjønner godt at vakre damer som f.eks Marna, Triana Iglesias og Kathrine Sørland (damer som tjener penger på utesendet sitt) ønsker å bremse aldringsprosessen sin og bevare sine vakre trekk. Synes det er alt for mye misunnelse ute og går her inne på forum!!! 

Dessuten må folk lære seg forskjellen på botox og restylane og slutte å si så mye fjas. Man blir ikke oppblåst i ansiktet av botox. Botox hemmer nerven/muskelen som lager rynken,  slik at huden glattes ut. Man blir ikke hoven av en slik behandling. Restylane- er en FILLER- altså noe som fyller inn. Den bli lagt i hudfolder som har seget ned, f eks munnvik, eller folden fra nesen. Den kan også legges i kinn som har mistet litt volum, og det er også det som brukes for å fylle opp lepper. I dagene etter slik  behandling kan man bli litt hoven, men det er ikke permanent. 

Nydelig, og naturlig svar 👊🏾🙊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

@naivsuper: Du har et langt innlegg hvor hovedinnholdet er a) nedsnakking av andre brukere og b) «belæring» av andre brukere. Nå var det ikke meg du siterte, men jeg tror du misforstår en del av det som har blitt skrevet i diverse innlegg, i alle fall vedrørende botox og opphovnethet. Hvis du ser etter, vil du se at det mange steder er satt i hermetegn, altså at ordet ikke skal leses bokstavelig. Jeg skal ikke gå inn i noen skjønnhetsdebatt med deg, særlig fordi begrepet vakkert har forskjellig innhold, alt etter hvem man er / hvilken kulturell bagasje man har, men at kunstige inngrep i et ansikt forandrer uttrykk og «utstråling», er hevet over enhver tvil, selv om det «bare» innebærer å fylle inn i rynker eller lamme muskulatur. Man kan trikse ganske mye med botox og fillers, men felles for alle de voksne (tretti - førti pluss) brukerne jeg har sett, er at de ser «hovne» ut. (Se lenke nederst.) Hos de yngste, jenter og gutter i tjueårene, blir ikke virkningen like dramatisk (fordi de har mer underhudsfett og spenst). Hvis Marna har benyttet seg av fillers og/eller botox, er det i så fall svært forsiktig, og med et udramatisk resultat - fordi hun fortsatt er ganske ung og har en del underhudsfett igjen. 

PS Hvem vet, kanskje finnes det både nevrologer, dermatologer og kjemikere blant KGs brukere, så jeg skal være forsiktig med å belære (og korriger meg gjerne)  - men når man fyller inn ikke-humant fyllstoff i en hudfold hos et middelaldrende menneske, vil det se hovent ut. Ikke fordi det er hovent, men fordi man løfter opp hud uten underhudsfett, hud som har en annen struktur enn resten av ansiktet. Botox er laget av blant annet humant plasma og botulin, noe som i og for seg burde avskrekke hvem som helst fra all unødvendig injisering, men når man lammer en muskel, blir den jo «livløs» og ser annerledes ut enn en fungerende muskel = gir et «hovent» uttrykk. Noen putter også inn små doser med botox i hele pannen, da ser man både blank og «hoven» ut, noe som sees tydelig på bildene jeg har lagt ved. De som utfører og de som benytter seg av behandlingene, sier at huden får glød ... Forstå det den som kan.

En ting er uansett helt, helt sikkert: De som lever av å pushe fillers og botox - alltid vil fortelle deg hvor naturlig det ser ut, hvor ufarlig det er, hvor fresh du ser ut ... Mens man - ganske sannsynlig - egentlig ser helt merkelig ut, og stadig utsettes for risikoene dette innebærer.

https://imgur.com/PSf8LSb

Endret av orfeus
Hadde glemt å legge ved lenke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...