Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Carina Maria skrev:

Ta deg sammen og ikke be andre roe seg ned! Kommentaren din kommer jeg til og rapportere. 

Versågod! Du hisser deg jo opp over alt jeg skriver.

Endret av Lovelulu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg synes Marna er en flott dame, men jeg synes @Mrs O'Donell kommer med et meget aktuelt spmål, hvis det ser helt naturlig ut, hva er vitsen da? Det er jo ingen tvil om at de som er på denne bølgen blir blinde for hvordan man ser ut etterhvert med botox/Restylane. Og vi som voksne mennesker har et pokkerns stort ansvar som forbilder for alle disse unge jentene som tror at lykken ligger i å forandre på utseendet sitt! En av disse salongene reklamerte med 20% avslag til russen! De er 18/19 år!!! Ren galskap! 

Det skal se naturlig ut. Det som skal syns er at huden blir mere spenstig og finere. Og at fine linjer blir mindre synlig eller borte.

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
36 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg synes Marna er en flott dame, men jeg synes @Mrs O'Donell kommer med et meget aktuelt spmål, hvis det ser helt naturlig ut, hva er vitsen da? Det er jo ingen tvil om at de som er på denne bølgen blir blinde for hvordan man ser ut etterhvert med botox/Restylane. Og vi som voksne mennesker har et pokkerns stort ansvar som forbilder for alle disse unge jentene som tror at lykken ligger i å forandre på utseendet sitt! En av disse salongene reklamerte med 20% avslag til russen! De er 18/19 år!!! Ren galskap! 

Marna er vel av dem som, hvis hun har fikset på noe, ser ganske normal ut (til blogger å være). 

Det finnes hudbehandlinger som gjør at man hovner opp, en slags sliping av huden. Da blir man rød og hoven, men altså ikke botox-hoven, det ser annerledes ut.

Det er visse andre godt voksne bloggere som plutselig har fått «løsmunn» og ser ganske latterlige ut, men de om det. Det verste er at disse bloggerne ikke forstår hva de driver med når de normaliserer kosmetiske inngrep. Skulle ønske bloggerne sluttet å skryte av at de får utført disse inngrepene, lage reklame for slikt, og begynner å vise at de er i stand til å forstå hvordan påvirkning fungerer. Men, det er vel bare en ønskedrøm ... Foreløpig er behovet for å skryte av at de har råd til slikt større enn evnen til å tenke gjennom hva de skriver på bloggen. 

Endret av orfeus
Rettet skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lovelulu skrev:

Det skal se naturlig ut. Det som skal syns er at huden blir mere spenstig og finere. Og at fine linjer blir mindre synlig eller borte.

Jeg som nærmer meg 50, ville jo ikke sett naturlig ut hvis linjene i feks pannen blir borte! Har sett en del på min alder som har gjort dette, og nei, det ser ikke naturlig ut, beklager! Det er ikke naturlig å ha helt glatt panne når du er 50-ish! 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg som nærmer meg 50, ville jo ikke sett naturlig ut hvis linjene i feks pannen blir borte! Har sett en del på min alder som har gjort dette, og nei, det ser ikke naturlig ut, beklager! Det er ikke naturlig å ha helt glatt panne når du er 50-ish! 

Jo det ville du. Er vel naturlig fordi om en ikke har linjer i panna. Men det er selvsagt hver sin smak det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
2 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jo det ville du. Er vel naturlig fordi om en ikke har linjer i panna. Men det er selvsagt hver sin smak det.

Off topic, som er Komikerfrue, men her er eksempler på «botox-hovent». Ser det naturlig ut? https://imgur.com/PSf8LSb

Marna ser ikke sånn ut, men en del andre bloggere gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, orfeus skrev:

Off topic, som er Komikerfrue, men her er eksempler på «botox-hovent». Ser det naturlig ut? https://imgur.com/PSf8LSb

Marna ser ikke sånn ut, men en del andre bloggere gjør det.

Syns de ser helt naturlig fin ut jeg. Finere enn før bildene. Og jo Marna ville nok også hatt linjer i panna hvis hun ikke har tatt botox.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lovelulu skrev:

Det er jo ufarlig å bruke botox i små mengder og restylane er jo ikke gift. Ikke er det synlig at Marna har tatt dette heller, det er mengden det kommer ann på. Hun ser veldig naturlig ut. Jeg så henne hver dag i en uke, og kunne ikke se hun hadde tatt noe av dette. 

Men hvorfor må vi ta Botox og Restylan? Hvorfor må bloggere og andre vise ovenfor unge og usikre jenter at dette er greit? Hvorfor må mange bloggere ta silikon i brystene,rumpa slik at usikre unge jenter tror dette er veien til lykken?

Burde ikke de heller fronte at man skal være glad i den kroppen man har.. kan de ikke heller fronte sundt og godt kosthold?

Jeg skjønner bare ikke dette og kommer aldri til å skjønne det. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lovelulu skrev:

Det skal se naturlig ut. Det som skal syns er at huden blir mere spenstig og finere. Og at fine linjer blir mindre synlig eller borte.

ALTSÅ.. Du mener at man tar botox og restylan for at fine linjer blir mindre synlige eller borte? Hvorfor skal de bli borte om de er fine?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Lovelulu skrev:

Syns de ser helt naturlig fin ut jeg. Finere enn før bildene. Og jo Marna ville nok også hatt linjer i panna hvis hun ikke har tatt botox.

Men de ser jo ikke naturlige ut... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, terteskjell skrev:

ALTSÅ.. Du mener at man tar botox og restylan for at fine linjer blir mindre synlige eller borte? Hvorfor skal de bli borte om de er fine?

Da kaller jeg spade for en spade, og sier rynker. Da forstår du kanskje hva jeg mener?..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Jeg skal love deg at jeg gleder meg til jeg begynner og få fine rynker og vær sikker jeg skal være stolt over dem vakre rynkene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg skal love deg at jeg gleder meg til jeg begynner og få fine rynker og vær sikker jeg skal være stolt over dem vakre rynkene mine. 

Det er jo veldig fint det :) Det er jo ingenting feil med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Senil

Det å ikke ha rynker og linjer i ansiktet ser ikke naturlig ut. For rynker og linjer er naturlig. Det være seg om man er c kjendis som komikerfrue eller a kjendis som Madonna.  Og det synes godt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg skal love deg at jeg gleder meg til jeg begynner og få fine rynker og vær sikker jeg skal være stolt over dem vakre rynkene mine. 

Så fint at du gleder deg til å få rynker. Da er det bare å slutte bruke solkrem. Du kan i tillegg dra på med mye solarium så skal jeg love deg at det skjer raskere.

Ang Marna, så er det ikke til å stikke under en stol at hun er en meget vakker kvinne. Hun har blant annet vært miss Norway. Nå er det jo ikke sånn at Marna forandrer på utseendet sitt ved å bruke botox og fillers. Det er vedlikehold fordi hun ønsker å bremse aldringsprosessen. Og det må hun få lov til. Kan ikke folk bare la folk få se ut som de vil? For det kommer de til å gjøre - bruk heller energien din på andre ting. Har du så mye i mot at enkelte folk ikke gleder seg til rynker at du må sitte å krangle om det her anbefaler jeg en hobby. F. eks strikking.

Nå er det jo sånn da, at enkelte kvinner ser langt bedre ut en andre. I tillegg spiller fettprosent inn når det kommer til rynkefenomenet. Hvis en person er overvektig , har den personen mye underhudsfett og rynker, linjer, og viker vil ikke synes på samme måten. Er man mindre pen, vil det heller ikke synes særlig mye om du tar fillere for å forhindre rynker, for da kommer man bare til å fortsette å se ut som man gjorde før, og har man ikke fått mye oppmerksomhet for utseendet tidligere, vil ikke dette forandre på noe. Jeg skjønner godt at vakre damer som f.eks Marna, Triana Iglesias og Kathrine Sørland (damer som tjener penger på utesendet sitt) ønsker å bremse aldringsprosessen sin og bevare sine vakre trekk. Synes det er alt for mye misunnelse ute og går her inne på forum!!! 

Dessuten må folk lære seg forskjellen på botox og restylane og slutte å si så mye fjas. Man blir ikke oppblåst i ansiktet av botox. Botox hemmer nerven/muskelen som lager rynken,  slik at huden glattes ut. Man blir ikke hoven av en slik behandling. Restylane- er en FILLER- altså noe som fyller inn. Den bli lagt i hudfolder som har seget ned, f eks munnvik, eller folden fra nesen. Den kan også legges i kinn som har mistet litt volum, og det er også det som brukes for å fylle opp lepper. I dagene etter slik  behandling kan man bli litt hoven, men det er ikke permanent. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, naivsuper skrev:

Så fint at du gleder deg til å få rynker. Da er det bare å slutte bruke solkrem. Du kan i tillegg dra på med mye solarium så skal jeg love deg at det skjer raskere.

Ang Marna, så er det ikke til å stikke under en stol at hun er en meget vakker kvinne. Hun har blant annet vært miss Norway. Nå er det jo ikke sånn at Marna forandrer på utseendet sitt ved å bruke botox og fillers. Det er vedlikehold fordi hun ønsker å bremse aldringsprosessen. Og det må hun få lov til. Kan ikke folk bare la folk få se ut som de vil? For det kommer de til å gjøre - bruk heller energien din på andre ting. Har du så mye i mot at enkelte folk ikke gleder seg til rynker at du må sitte å krangle om det her anbefaler jeg en hobby. F. eks strikking.

Nå er det jo sånn da, at enkelte kvinner ser langt bedre ut en andre. I tillegg spiller fettprosent inn når det kommer til rynkefenomenet. Hvis en person er overvektig , har den personen mye underhudsfett og rynker, linjer, og viker vil ikke synes på samme måten. Er man mindre pen, vil det heller ikke synes særlig mye om du tar fillere for å forhindre rynker, for da kommer man bare til å fortsette å se ut som man gjorde før, og har man ikke fått mye oppmerksomhet for utseendet tidligere, vil ikke dette forandre på noe. Jeg skjønner godt at vakre damer som f.eks Marna, Triana Iglesias og Kathrine Sørland (damer som tjener penger på utesendet sitt) ønsker å bremse aldringsprosessen sin og bevare sine vakre trekk. Synes det er alt for mye misunnelse ute og går her inne på forum!!! 

Dessuten må folk lære seg forskjellen på botox og restylane og slutte å si så mye fjas. Man blir ikke oppblåst i ansiktet av botox. Botox hemmer nerven/muskelen som lager rynken,  slik at huden glattes ut. Man blir ikke hoven av en slik behandling. Restylane- er en FILLER- altså noe som fyller inn. Den bli lagt i hudfolder som har seget ned, f eks munnvik, eller folden fra nesen. Den kan også legges i kinn som har mistet litt volum, og det er også det som brukes for å fylle opp lepper. I dagene etter slik  behandling kan man bli litt hoven, men det er ikke permanent. 

Amen! Så bra svar!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
10 minutter siden, naivsuper skrev:

Så fint at du gleder deg til å få rynker. Da er det bare å slutte bruke solkrem. Du kan i tillegg dra på med mye solarium så skal jeg love deg at det skjer raskere.

Ang Marna, så er det ikke til å stikke under en stol at hun er en meget vakker kvinne. Hun har blant annet vært miss Norway. Nå er det jo ikke sånn at Marna forandrer på utseendet sitt ved å bruke botox og fillers. Det er vedlikehold fordi hun ønsker å bremse aldringsprosessen. Og det må hun få lov til. Kan ikke folk bare la folk få se ut som de vil? For det kommer de til å gjøre - bruk heller energien din på andre ting. Har du så mye i mot at enkelte folk ikke gleder seg til rynker at du må sitte å krangle om det her anbefaler jeg en hobby. F. eks strikking.

Nå er det jo sånn da, at enkelte kvinner ser langt bedre ut en andre. I tillegg spiller fettprosent inn når det kommer til rynkefenomenet. Hvis en person er overvektig , har den personen mye underhudsfett og rynker, linjer, og viker vil ikke synes på samme måten. Er man mindre pen, vil det heller ikke synes særlig mye om du tar fillere for å forhindre rynker, for da kommer man bare til å fortsette å se ut som man gjorde før, og har man ikke fått mye oppmerksomhet for utseendet tidligere, vil ikke dette forandre på noe. Jeg skjønner godt at vakre damer som f.eks Marna, Triana Iglesias og Kathrine Sørland (damer som tjener penger på utesendet sitt) ønsker å bremse aldringsprosessen sin og bevare sine vakre trekk. Synes det er alt for mye misunnelse ute og går her inne på forum!!! 

Dessuten må folk lære seg forskjellen på botox og restylane og slutte å si så mye fjas. Man blir ikke oppblåst i ansiktet av botox. Botox hemmer nerven/muskelen som lager rynken,  slik at huden glattes ut. Man blir ikke hoven av en slik behandling. Restylane- er en FILLER- altså noe som fyller inn. Den bli lagt i hudfolder som har seget ned, f eks munnvik, eller folden fra nesen. Den kan også legges i kinn som har mistet litt volum, og det er også det som brukes for å fylle opp lepper. I dagene etter slik  behandling kan man bli litt hoven, men det er ikke permanent. 

Jeg har lov til og si min mening. Marna ser unaturlig ut og alt annet er galt og si. Hun var naturlig vakker før hun begynte med og sprøyte gift stoffer inn i kroppen sin men hun er langt fra den verste. Det er unaturlig og det vises på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Jeg har lov til og si min mening. Marna ser unaturlig ut og alt annet er galt og si. Hun var naturlig vakker før hun begynte med og sprøyte gift stoffer inn i kroppen sin men hun er langt fra den verste. Det er unaturlig og det vises på henne. 

Hun er ser ikke unaturlig ut, og det er min mening!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...