Gå til innhold

Et tips til alle som prøver


Flowery

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på akupunktur og fikk en overraskende nyhet. Jeg ble spurt om jeg har hatt nyrebekkenbetennelse. Det er noe man kan få dersom man ikke oppdager med en gang at man har urinveisinfeksjon. En gang gikk jeg for lenge med urinveisinfeksjon og fikk nyrebekkenbetennelse.

Akupunktøren sa da at det er en ting som kan gjøre det vanskeligere å bli gravid. Og det selv om jeg fikk medisin for det den gangen. Hun satte nå noen nåler for å "åpne"? energibanene i hele kroppen og spesielt nyrene fordi de er med på å holde balansen i kroppen. Jeg fikk også beskjed om å slutte å spise hvetemel og kumelk fordi spesielt hvetemel kan tette igjen. Også må jeg spise vitaminer hver dag.

Tenkte jeg skule tipse dere her inne. Spesielt det med nyrebekkenbetennelse er det jo mange som har hatt og sikkert ikke så mange som tenker på at det kan gjøre det vanskeligere å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest apriljente:

Hei og takk for tipset :)

Har selv ikke hatt nyrebekkenbetennelse, men som akupunktørerene sier er at nyreenergien må være bra for at resten av kroppen skal fungere. Det å bli gravid er et lite mirakel, så er det "hindringer" i kroppen i form av at den prøver å lege andre organer, vil den naturligvis ikke bruke så mye energi på å "lage" barn.

Jeg har gått til fotsone/akupuntør i snart ett år, men fortsatt ikke lykkes. Jeg har hørt at det er spesielle akupunktører i Oslo.-området som er spesialister på å få barnløse gravide. Noen som vet om noen? Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har hørt at det er spesielle akupunktører i Oslo.-området som er spesialister på å få barnløse gravide. Noen som vet om noen?

Jeg har fått tips om at noen på "Helse i sentrum" skal være flinke på slikt.

Andre som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, takk for tipset!

Jeg kjenner aldri at jeg får urinveisinfeksjon, så jeg har de siste årene hatt nyrebekkenbetennelse et par ganger i året omtrentlig. Dette var jeg ikke klar over, så det var kjekt å vite!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuups har hatt mange av de faktisk.Å alle ble vel ikke medisinsk behandlet. Ja ja lærer stadig no nytt.

Men nå er jeg 8 dager over forventet mens. Så kanskje det gikk bra likevel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...