Gå til innhold

Luksus"problem".må bare få klage litt


Gjest Lompa

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
jeg mener at man ikke har rett til å gradere andres sorgrettigheter selv om man har det vondt selv.

Dette er et utrolig viktig poeng. For i mine øyne er det en tendens her inne.

Gamle Alex skrev:

Og jeg stiller spm mitt igjen- hvor skal man da evt diskutere abort, tankene sine rundt det , hvis man er i tvil

Kanskje på "Vi som sørger" ?

Hvorfor det - det er da overhode ikke sikkert at man gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje på "Vi som sørger" ?

De som har mistet et barn, kanskej i babytilstand setter nok sikkert pris på at man lufter tanker rundt en mulig abort på det forumet og drar igang en heftig debatt....

NOT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa i.i.

Hadde jeg lagt inn dette på "Helse..." hadde jeg trolig fått beskjed om at dette er da ikke noe helseproblem

......og dermed er det ingen steder for de som har blitt nødt til å ta abort, eller folk med samme situasjon som meg.

Snakker om takhøyde,gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du hadde fått "pepper" uansett hvilket forum du postet i jeg. For det vil alltid være noen som ikke synes det passer akkurat "her".

Det jeg ikke forstår er at en del ikke innser at det å være "prøver" ikke er en ensartet gruppe. At alle ikke har de samme problemene under prøvingen - og at man kan ta forskjellige valg underveis - uten at det diskvalifiserer en som prøver.

Selvfølgelig kan det være vondt for en som har prøvd i evigheter å bli gravid - å lese om at noen tar andre valg - av forskjellige grunner - men det gjør ikke andres prøving mindre "korrekt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...