Gå til innhold

Luksus"problem".må bare få klage litt


Gjest Lompa

Anbefalte innlegg

Som sagt er vel dette egentlig å regne som et luksuproblem. Jeg har kutta pilla, men pga at jeg uventet ble arbeidsledig, må vi vente med å begynne prøvingen.Så vi har brukt kondom etter pillekutt og i går sprakk kondomet...Akkurat når sannsynligvis hadde eggløsning OG en av mine heller sjeldne orgasmer.,egentlig en perfekt kombinasjon når man VIL bli gravid...

Så jeg har for sikkerhets skyld tatt Norlevo (angrepilla). Skulle bare ønske at derfekte sammentreffet hadde inntruffet om 4-5 måneder istedet,da er jeg sikkert i gang med ny jobb og det hadde passet bedre.Da hadde jeg ikke trengt å ta angrepilla. Så i øyeblikket sitter jeg her og er litt lei meg,og bare trengte å få syte litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta i.i

Kanskje ikke rette plassen å klage på slike "luksusproblem".... Klart det er lov å blåse ut om sine bekymringer, men du kunne kanskje brukt din egen dagbok i stedet..? :sjenert: Angrepiller er ikke det vi ønsker oss å lese om i prøverforumet...

Men jeg skjønner at du er lei deg, Lompa, i og med at dere egentlig prøver, og det er sårt når alle optimale forhold er til stede, men så får dere ikke prøve likevel...

Jeg må jo inrømme at jeg ikke hadde valgt angrepille likevel, selv om prøvingen ikke passet der og da, i og med at man faktisk ønsker barn sammen og det bare er snakk om noen måneder til dere prøver igjen likevel. Men meg om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

Passer det noengang perfekt å få barn?

Må innrømme at jeg ikke helt skjønte denne. Du prøver, men det var et par mnd for tidlig, så da tar du angrepille? :klø:

Får håpe det ordner seg for deg senere da :) , og må si meg enig i at dette ikke var riktig sted for luksusproblemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå er det ikke akkurat en abort du har vært igjennom, så jeg klarer ikke å synes så veldig synd på deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke rette plassen å klage på slike "luksusproblem".... Klart det er lov å blåse ut om sine bekymringer, men du kunne kanskje brukt din egen dagbok i stedet..? :sjenert: Angrepiller er ikke det vi ønsker oss å lese om i prøverforumet...

Men jeg skjønner at du er lei deg, Lompa, i og med at dere egentlig prøver, og det er sårt når alle optimale forhold er til stede, men så får dere ikke prøve likevel...  

Jeg må jo inrømme at jeg ikke hadde valgt angrepille likevel, selv om prøvingen ikke passet der og da, i og med at man faktisk ønsker barn sammen og det bare er snakk om noen måneder til dere prøver igjen likevel. Men meg om det...

Skriver under på denne jeg...Ikke rette sted for en sånn utblåsning... :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:cry: Det var og noe å dele med oss som ønsker å bli gravide og har prøvd leeeeeeeenge.

Jeg skjønner at det er sårende, men nå er jo ikke dette forumet ekslusivt for ufrivillig barnløse, også "vanlige" prøvere er her.

Selv ville jeg nok droppet den angrepillen. Det passer aldri perfekt, og man vet jo heller ikke hvor lang tid man kommer til å bruke. Da har 4-5 mnd lite å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare beklage da. Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge det hen.Ikke noe man har lyst å ha stående i dagboka, det var bare noe jeg måtte få ut der og da.

Grunnen til at jeg valgte å ta angrepilla er som dere ser,hvis dere leser hele, at jeg brått ble arbeidsledig.Vi vil faktisk helst være i jobb,begge to. Et forsøk på ansvarlighet,bare....

Så hvis moderator kan slette det innlegget, eller kanskje like godt hele tråden, ville jeg satt pris på det.

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men har dere "prøvere" rett til og bestemme hva som skal stå her ?

De hadde jo tenkt til og begynne og prøve, men økonomiske tilfeldigheter kom i veien- det er og vise ansvar spør du meg.

Dette er jo et sted for prøvere også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har bestemt at hun ikke får poste innlegget sitt her- vi bare syntes det ble litt feil i forhold til de som prøver. Ser hun skal bli prøver en gang det passer., men..................

Når en poster at en tok angrepilla på et forum med prøvere og ufrivillig barnløse så kommer det litt ..............ja :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har bestemt at hun ikke får poste innlegget sitt her- vi bare syntes det ble litt feil i forhold til de som prøver. Ser hun skal bli prøver en gang det passer., men..................

Når en poster at en tok angrepilla på et forum med prøvere og ufrivillig barnløse så kommer det litt ..............ja :roll:

VI???

Hvem er vi?

For alt du vet kan det hende jeg også prøver og leser mye her inne. Og jeg synes det er helt greit at hun skrev det her. Så vennligst ikke tal min sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

VI???

Hvem er vi?

For alt du vet kan det hende jeg også prøver og leser mye her inne. Og jeg synes det er helt greit at hun skrev det her. Så vennligst ikke tal min sak.

Det var flere som reagerte, så da blir det virkelig vi. Du behøver da virkelig IKKE å være med i den kategorien, selv om hun skriver VI:

Snakke om å sette seg selv høyt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg provosert. Virkelig provosert! :o :-?

Lompa utviser det jeg vil kalle ansvarlig oppførsel - hun beskytter seg med kondom fordi hun har sluttet med pilla og de ønsker å bli gravide MEN hun ble brått arbeidsledig og vil derfor vente LITT ...

Så skjer den maksimale uflaks og hun velger angrepilla, men er nå trist inni seg fordi hun ønsket seg graviditet og fordi hun helt sikkert har begynt å kjenne på morsfølelsen, tankene og fantasiene omkring dette livet hun ønsker å skape...

Hun vet ikke om hun faktisk ble befruktet, hun vet ikke hvor lang tid det kan komme til å ta for henne å bli gravid (for de har ikke rukket å prøve skikkelig), men når hun ytrer sin lille sorg i det forumet på KG en skulle tro det var mest forståelse å hente så får hun faen meg kjeft og et trailerlass med skyld sluppet ned på seg!

Jeg er mildt sagt sjokkert!

Teller ikke sorgen over et nesten-barn når man har valgt det bort?

Teller ikke hennes dårlige samvittighet, lille redsel og stress over sin situasjon?

Skamme seg! :evil: :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Suzy - flott skrevet

Og jeg stiller spm mitt igjen- hvor skal man da evt diskutere abort, tankene sine rundt det , hvis man er i tvil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzy - flott skrevet

Og jeg stiller spm mitt igjen- hvor skal man da evt diskutere abort, tankene sine rundt det , hvis man er i tvil

På gravidforumet.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...