Gå til innhold

Trange jeans, merker av sømmene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du får merker etter sømmene. Så har du for små jeans. Gå opp en str. 

Anonymkode: de2c5...455

Selv om jeg er gutt, får jeg alltid merker etter sømmene, på lårene og leggene mine. Men buksene sitter spray on, men med stretch og jeg syns ikke det er ubehagelig stramt. 

Anonymkode: 90b16...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 hours ago, AnonymBruker said:

Nøyaktig hvordan er det sexy?

Anonymkode: 115af...232

Syntes det er sexy og pirrende å se/vite at de har hatt så trange bukser på

Anonymkode: 83a30...86e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det er sexy og pirrende å se/vite at de har hatt så trange bukser på

Anonymkode: 83a30...86e

Helt enig med deg as:)

Anonymkode: 90b16...4e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
On 3/21/2018 at 10:55 PM, AnonymBruker said:

Merker er kult😊

Anonymkode: 90b16...4e3

Enig, syntes det er sexy når kjæresten har det:)

Anonymkode: 83a30...86e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, syntes det er sexy når kjæresten har det:)

Anonymkode: 83a30...86e

Har hun veldig trange jeans? Herlig å se jeansen nærmest klamrer seg fast til kroppen hennes.

Anonymkode: 90b16...4e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Merker etter trange klær er rå sexy!

01c506364cf67e8a1998cbf0d1aaabc9.jpgBartels_4.jpg

Anonymkode: 83a30...86e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, frogger skrev:

Også langs beina

ImpressionsPhotosINLINE2b.jpg

Kult altså nedover beina på denne måten ja😊

Anonymkode: 90b16...4e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt merker etter buksene, da vet man at har vært trange nok😊

Anonymkode: 83a30...86e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste tipset jeg har å gi er å kjøpe et str større istedenfor å plage seg og kroppen på denne måten. Jeg leste at legene advarer dette med å gå for trange klær. Det kan senke blodsirkulasjonen og i verste fall få blodpropp.... det er ikke noe måtte ha...for konsekvensene av det kan være fatale dersom en kjører på denne måten....

Anonymkode: 87710...dcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎16‎.‎06‎.‎2018 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Liker veldig godt merker etter buksene, da vet man at har vært trange nok😊

Anonymkode: 83a30...86e

Helt enig. Jo trangere dess bedre. Kjempesexy med merker på kroppen. Er det ikke merker, er ikke jeansen trang nok, på damer altså. Jeg tenner på dama når jeg ser merker etter jeansene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/18/2018 at 4:20 PM, Kjempen said:

Helt enig. Jo trangere dess bedre. Kjempesexy med merker på kroppen. Er det ikke merker, er ikke jeansen trang nok, på damer altså. Jeg tenner på dama når jeg ser merker etter jeansene. 

Så enig, så enig. Syntes aldri jeans kan bli for trangt (på damer)

Anonymkode: 83a30...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurer på: hvordan kan disse buksene være så trange at man «risikerer blodpropp»

Når kompresjonstøy er trangt nettopp for å forhindre blodpropp. 

Er dog enig i at trange bukser over tid kan gi mageproblemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nuttery skrev:

En ting jeg lurer på: hvordan kan disse buksene være så trange at man «risikerer blodpropp»

Når kompresjonstøy er trangt nettopp for å forhindre blodpropp. 

Er dog enig i at trange bukser over tid kan gi mageproblemer

Stor forskjell på kompresjon og for trange klær. Har du forsøkt feks kompresjonsstrømper? De er laget for å stimulere sirkulasjon. Det er IKKE klær en størrelse (eller tre) for små. 

Anonymkode: 3dce3...290

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stor forskjell på kompresjon og for trange klær. Har du forsøkt feks kompresjonsstrømper? De er laget for å stimulere sirkulasjon. Det er IKKE klær en størrelse (eller tre) for små. 

Anonymkode: 3dce3...290

Ja, jeg bruker kompresjonsstrømper daglig. Jeg sier bare "hvor ille kan det være" med normale skinnyjeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis er det slik at helsen er mindre viktig enn å kunne gå i trange jeans som avgir merker på huden. Om man får problemer med noe av det nedenfor gjør det ikke noe «for jeg ser så fin ut i skinnyjeans og får så fine merker!» 🙄

Sitat

According to medical experts, skinny jeans problems include twisted testicles, bladder weakness and even urinary tract infections. 

Candida Yeast infection

Candida Yeast infection is an infection that is very common. Yeast infection causes soreness or itching in the vagina and this would eventually cause pain when you urinate or during sex. Candida usually occurs in the moist parts of your body like the mouth, digestive tract and vagina.

 

One of the most common skinny jeans problems is yeast infection.

 

Yeast does thrive in moist environments and it is mostly due to tight clothing (especially underwear or skinny jeans). One of the main reasons for this infection is that the material tries to trap the heat and moisture which might make yeast infections to spread in this environment. The most common causes of yeast infections are hormonal changes in the body, sexual intercourse and wearing tight clothing like jeans.

 

Folliculitis

If your legs become red or itching, it may be your skinny jeans that are causing this problem. Little red bump are the skin problems that occur due to tight jeans. Usually the material causes friction on your skin which may lead to skin infection folliculitis. A folliculitis infection happens when bacteria or fungi go through the hair follicles and which in turn causes inflammation.

 

Heat bumps

When you start sweating it can trigger development of pimple on the skin. Inner thighs suffer from excessive sweating and this can often lead to pimples on inner thighs. Sweat tries to block pores on the skin and this prevents the skin to breathe. Sweat bumps or heat rash is the common causes of skin problems due to tight jeans.

 

Thigh Acne

Acne usually occurs in the facial or back area. Yet the other causes of skin problems due to tight jeans are thigh acne. Generally thigh acne occurs in the scrotum. Excessive heat, wearing tight clothing and perspiration are the most important factors that cause pimples, blackheads or acne on the thighs. Wearing tight jeans can cause irritation to the hair in the buttock region which results in pimples on your back. Hormonal imbalance tries to make oil glands more hyperactive which in turn leads to glut of sebum production. This clogs the pores and causes acne. Back acne is the most common skinny jeans problem.
 

 

Anonymkode: f7906...969

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...