Gå til innhold

Trange jeans, merker av sømmene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trange jeans forhindrer blodet i å flyte fritt. Åreknuter er mer vanlig hos kvinner som går med trange jeans vs kvinner som ikke bruker det. Trange jeans lager flere cellulitter. Hvis man har for trange jeans så puster man ikke godt nok og dette gjør at man eldes fortere. Trange jeans legger press på ryggen og gjør at man får mer vondt der og i hoftene. Trange jeans kan føre til problemer med magen - forstoppelse, refluks, smerter. Trange jeans kan gi soppinfeksjoner. Trange jeans kan gi inngrodde hår på leggene. Trange jeans gjør at man svetter mer og gir og grobunn for bakterier.  

Anonymkode: 23e3a...59a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Underdanie
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du synes nok ikke det lenger når dama har leggene fulle av åreknuter. 

Anonymkode: 23e3a...59a

Tror ikke spesielt mye at det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Underdanie skrev:

Tror ikke spesielt mye at det skjer.

Da skal jeg opplyse deg: Åreknuter er vanlig i svangerskap. 

Ellers får ca 40% av menn åreknuter og ca 32% av kvinner. 

Det er også advart mot å sitte med beina i kors om man har trange jeans fordi man kutter blodtilførselen som på sikt gir åreknuter. 

Anonymkode: 23e3a...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, October 13, 2017 den 13.45, AnonymBruker skrev:

Da skal jeg opplyse deg: Åreknuter er vanlig i svangerskap. 

Ellers får ca 40% av menn åreknuter og ca 32% av kvinner. 

Det er også advart mot å sitte med beina i kors om man har trange jeans fordi man kutter blodtilførselen som på sikt gir åreknuter. 

Anonymkode: 23e3a...59a

Ok, høres litt rart ut det der.

Anonymkode: fcd5a...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎10‎.‎2017 den 10.29, AnonymBruker skrev:

Trange jeans forhindrer blodet i å flyte fritt. Åreknuter er mer vanlig hos kvinner som går med trange jeans vs kvinner som ikke bruker det. Trange jeans lager flere cellulitter. Hvis man har for trange jeans så puster man ikke godt nok og dette gjør at man eldes fortere. Trange jeans legger press på ryggen og gjør at man får mer vondt der og i hoftene. Trange jeans kan føre til problemer med magen - forstoppelse, refluks, smerter. Trange jeans kan gi soppinfeksjoner. Trange jeans kan gi inngrodde hår på leggene. Trange jeans gjør at man svetter mer og gir og grobunn for bakterier.  

Anonymkode: 23e3a...59a

Jeg tror ikke disse problemene er så store med dagens stretchjeans. Mange av dem strammer jo ikke mer enn et par strømpebukser. Det var annerledes før da jeans faktisk var laget av tykt, stabilt bomullsstoff. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.10.2017 den 6.45, Leo skrev:

Hvis du bor i Norge så kommer ikke problemet med at merkene synes når du kler av deg på stranda til å være veldig stort de neste månedene. Med mindre du praktiserer isbading da... ;)

Men det kan jeg! På slutten av 70-tallet, altså før stretchjeansens tid, lå folk på gulvet for å få på seg de trange buksene og gjerne også tang for å klare og trekke igjen glidelåsen. Jeans kunne rett og slett ikke bli trange nok og slik var det i mange år.

Mamma har fortalt at de lå i badekaret med våte jeans, for å få de på.

Anonymkode: 48024...0ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mamma har fortalt at de lå i badekaret med våte jeans, for å få de på.

Anonymkode: 48024...0ec

Jeg var for ung til å gjøre det selv, men jeg husker godt de buksene. Og at de kunne skape helseproblemer hvis de ble brukt over tid har jeg ingen problemer med å tro på! Hardt, stivt stoff og så trange at de overgikk det meste av det man ser av ettersittende jeans i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Leo skrev:

Jeg var for ung til å gjøre det selv, men jeg husker godt de buksene. Og at de kunne skape helseproblemer hvis de ble brukt over tid har jeg ingen problemer med å tro på! Hardt, stivt stoff og så trange at de overgikk det meste av det man ser av ettersittende jeans i dag. 

Ja, moren til en venninne fikk kjevelås, av tannlegen på 80-tallet for å slanke seg. Det er sykt. Ikke at det har noe med temaet å gjøre. Men allikevel.

Anonymkode: 48024...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mamma har fortalt at de lå i badekaret med våte jeans, for å få de på.

Anonymkode: 48024...0ec

Kult, dette har mine foreldre fortalt også. Det var minst like trange jeans på gutter. Gutta lå også i badekaret for å få jeansen på. 

Anonymkode: fcd5a...8b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte at det var veldig trangt. Jeg studerte min eldre søsters kamp for å få på seg buksene, og ville selvsagt ha likedan, så jeg snek meg til byen for å kjøpe selv. Det var første gang jeg kjøpte jeans alene, og jeg kommer aldri til å glemme det. Jeg lå på gulvet i prøverommet mens dama dro på meg buksa med gaffel. Og slik ble det hjemme også. Jeg greide ikke å få den på selv, så søstera mi måtte hjelpe meg hver morgen, etter at jeg hadde vært på do slik at jeg skulle slippe det på skolen. Men likevel kjøpte jeg to bukser til av samme slaget...

Anonymkode: f1e03...82b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan bekrefte at det var veldig trangt. Jeg studerte min eldre søsters kamp for å få på seg buksene, og ville selvsagt ha likedan, så jeg snek meg til byen for å kjøpe selv. Det var første gang jeg kjøpte jeans alene, og jeg kommer aldri til å glemme det. Jeg lå på gulvet i prøverommet mens dama dro på meg buksa med gaffel. Og slik ble det hjemme også. Jeg greide ikke å få den på selv, så søstera mi måtte hjelpe meg hver morgen, etter at jeg hadde vært på do slik at jeg skulle slippe det på skolen. Men likevel kjøpte jeg to bukser til av samme slaget...

Anonymkode: f1e03...82b

Høres ut som den kampen var hard, men verdt det. Er kult med jeans som sitter så stramt på:P Litt lettere i dag pga litt stretch og samtidig mulig å puste lettet. 

Anonymkode: 90b16...4e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Går selv i spray on jeans, jeg får både merker på lårene og legger. Men jeans er fleksible å tenker ikke at det skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du ikke bare dratt opp den gamle tråden din, istedenfor å starte en ny?

Anonymkode: fe50d...76e

??

Anonymkode: 90b16...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Syntes det er ganske sexy med damer som har merker etter sømmene

Anonymkode: 83a30...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Syntes det er ganske sexy med damer som har merker etter sømmene

Anonymkode: 83a30...86e

Nøyaktig hvordan er det sexy?

Anonymkode: 115af...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår å bruk et nr større. For det er ikke bra for hels...en kan få problemer i etterkant..

Så da får en velge mellom så stramt det blir merker i huden og få problemer med helsa eller å gå opp et nr større og kanskje ikke få noen problemer når en blir endre...

Ps!Tenk på dette også når det gjelder sokker om vinteren også....for det er i allfall ikke bra..bare les på nett

Anonymkode: 87710...dcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det er ganske sexy med damer som har merker etter sømmene

Anonymkode: 83a30...86e

Enig, det er drit sexy. Følelsen av å flå jeansen av dama med tydelige merker etter sømmene, er bare tennende 😊

Anonymkode: 90b16...4e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får merker etter sømmene. Så har du for små jeans. Gå opp en str. 

Anonymkode: de2c5...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...