Gjest Ninakanin Skrevet 20. januar 2005 #1 Skrevet 20. januar 2005 Sånn i tilfelle noen vil være med på å synes synd på meg, så er altså kaninen ikke helt frisk i dag. Bare så dere vet det.. *Snufse*
Gjest Ninakanin Skrevet 20. januar 2005 #4 Skrevet 20. januar 2005 Så snille dere er...tenk at SÅ masse synes jeg synd på meg selv at jeg faktisk lager en egen tråd om det. Nå får jeg vel snart kjeft av en eller annen gjest som mener jeg er patetisk som henger på KG og som trenger trøst fra virituelle venner... Men det er GODE venner, dumme gjesten! (Hah, der kom jeg dem i forkjøpet).
liv Skrevet 20. januar 2005 #5 Skrevet 20. januar 2005 jeg er også litt syk i dag... Har fryktelig vondt i hodet.. Så jeg vet hvordan du har det!
LilleBille Skrevet 20. januar 2005 #8 Skrevet 20. januar 2005 Jaså, så du er pjusk i dag??? :o .. så hva er du da Pjusk???
Gjest Pjusk Skrevet 20. januar 2005 #10 Skrevet 20. januar 2005 .. så hva er du da Pjusk??? Si det? Jeg er litt fortørnet nå... Man kan jo ikke bare komme her og være litt pjusk...?
Gjest Embla s Skrevet 20. januar 2005 #11 Skrevet 20. januar 2005 To som er Pjusk?? :o *helforvirret* (kan jeg være Pjusk i morgen?)
Superlammet Skrevet 20. januar 2005 #13 Skrevet 20. januar 2005 Jeg er pjusk enda jeg.... Så det er kjempesynd på oss begge Ninakanin!
Gjest Embla s Skrevet 20. januar 2005 #16 Skrevet 20. januar 2005 Would the real Pjusk please stand up, please stand up
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #17 Skrevet 20. januar 2005 Du er patetisk som henger på KG og som trenger trøst fra virituelle venner... Nei da...måtte bare tulle litt. God bedring
Gjest Embla s Skrevet 20. januar 2005 #18 Skrevet 20. januar 2005 Du er patetisk som henger på KG og som trenger trøst fra virituelle venner... Nei da...måtte bare tulle litt. God bedring jeg for min del kan ikke tenke meg noe bedre sted å henge når man er syk og ikke kan gå ut (og syke-sympati tar man der man får det! )
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #19 Skrevet 20. januar 2005 jeg for min del kan ikke tenke meg noe bedre sted å henge når man er syk og ikke kan gå ut (og syke-sympati tar man der man får det! ) Det var en spøk...jeg bare tok ordene som ninakanin skrev i hovedinnlegget sitt og kopierte dem over. Siden hun forventet en gjest som ville klage på nettopp dette.
Gjest Embla s Skrevet 20. januar 2005 #20 Skrevet 20. januar 2005 Det var en spøk...jeg bare tok ordene som ninakanin skrev i hovedinnlegget sitt og kopierte dem over. Siden hun forventet en gjest som ville klage på nettopp dette. Åja Skjønner! (litt treig - er nemlig også pjusk i dag.. Derav det intense forsvare av syke som henger på KG )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå