Gå til innhold

Hvordan rense et hjem for negative energier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd å google dette for tror det henger igjen mye negative energier i hjemmet vårt. Kanskje også åndelig aktivitet. Det vi har opplevd, er at siden vi flyttet inn i dette huset har jeg og mannen kranglet mye, blitt vendt fra hverandre, energien har vært forferdelig tung og negativ. Vi har vært gjennom en stor krise siden vi kom i dette huset. Og det er ganske sjokkerende, for vi har hatt et så innmari kjærlig, godt og nært forhold. Vi sover også dårlig der og har mye vondt i hodet, har vært en del sykdom OG lyspærene går absolutt hele tiden, uten at noe feil er funnet.

Vet at man kan rense et hus selv, men finner ingen konkrete oppskrifter for dette på nett. Noen nevner at man kan bruke (hvit) salvie og salt, men hvordan? Tar også i mot tips om personer som kan hjelpe....

Anonymkode: 505a3...084

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror en boks sangria og sånn fonduemaskin ville fikse mye? Husk glidemidel, massasjeolje og håndjern...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, abrasiveRefraction said:

Jeg tror en boks sangria og sånn fonduemaskin ville fikse mye? Husk glidemidel, massasjeolje og håndjern...

vi har masse sex, det er ikke problemet.;) Det er den komponenten i vårt samliv som alltid har fungert... Selv i den hardeste krisen i fjor klarte vi å ha sex flere ganger i uka.. Vet ikke hva det er, men ting ble tungt omtrent i det vi flyttet inn i dette huset.... Vi leter etter ny bolig. Men vil gjøre det jeg kan for å lette litt på energien innen vi kommer oss ut...

Anonymkode: 505a3...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

vi har masse sex, det er ikke problemet.;) Det er den komponenten i vårt samliv som alltid har fungert... Selv i den hardeste krisen i fjor klarte vi å ha sex flere ganger i uka.. Vet ikke hva det er, men ting ble tungt omtrent i det vi flyttet inn i dette huset.... Vi leter etter ny bolig. Men vil gjøre det jeg kan for å lette litt på energien innen vi kommer oss ut...

Anonymkode: 505a3...084

Kanskje du burde slappe av mer og lage mindre konflikter? En halvflaske hvitvin funker ofte bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt at en person med varme hender må utføre dette ritualet for at det skal fungere. 

Anonymkode: f13de...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, abrasiveRefraction said:

Kanskje du burde slappe av mer og lage mindre konflikter? En halvflaske hvitvin funker ofte bra.

Hehe det er ikke JEG som lager konflikt her heller. Det er mannen som oppfører seg merkelig. Vin drikker vi jevnlig. Egentlig blir det mer krangel da, fordi han hisser seg opp over småting.

8 minutes ago, MinnieM said:

gurimalla, du kan ikke mene dette? :fnise:

Hvorfor skulle jeg ikke mene det? Du befinner deg på alternativforumet, til info. Google husrens, det utføres jo ofte av folk rundt om. vil bare vite hvem og hvordan. Gjør anything for at dette skal bedre seg. Vi går alt i parterapi, så prøver på alle måte.r...

Anonymkode: 505a3...084

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, AnonymBruker said:

Vask med grønnsåpe. 

Anonymkode: 87425...20b

Hmm det har vel ingen effekt på tugne energier?

Anonymkode: 505a3...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkelse. Husk åpne vinduer og dører så energi du vil bli kvitt, finner veien ut!

Legg grov salt i skåler der du kjenner at energiene er tyngst. 

Kan også åpne vinduer og dører, si høyt og veldig bestemt: Nå bor vi her, og vi krever all plass selv! Gå vekk nå!

Ville startet med det siste nevnte alternativ! Det er enklest og helt gratis! Har hørt fra flere at dette fungerer. Det er også selvutprøvd med virkning. Lærte dette av en kjent sjaman. 

 

Anonymkode: 5e6ce...de5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Dere har nok dratt med dere noe dårlig energi fra den forrige boligen. Hverandre, muligens :fnise: Støtter han som foreslår sex, hvitvin og massasjeolje eller hva det nå var :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd å google dette for tror det henger igjen mye negative energier i hjemmet vårt. Kanskje også åndelig aktivitet. Det vi har opplevd, er at siden vi flyttet inn i dette huset har jeg og mannen kranglet mye, blitt vendt fra hverandre, energien har vært forferdelig tung og negativ. Vi har vært gjennom en stor krise siden vi kom i dette huset. Og det er ganske sjokkerende, for vi har hatt et så innmari kjærlig, godt og nært forhold. Vi sover også dårlig der og har mye vondt i hodet, har vært en del sykdom OG lyspærene går absolutt hele tiden, uten at noe feil er funnet.

Vet at man kan rense et hus selv, men finner ingen konkrete oppskrifter for dette på nett. Noen nevner at man kan bruke (hvit) salvie og salt, men hvordan? Tar også i mot tips om personer som kan hjelpe....

Anonymkode: 505a3...084

Jeg anbefaler at du skaffer bergkrystall, etpar små biter og legger dem i lommen i en periode. De skal renses hver gang du pusser tennene. Skyll dem i vann mens du tenker at de renses av det hvite lyset.  Det er faktisk dette som skjer. Krystallene vil holde de negative energiene unna kroppen din. Angående huset, er det viktig at du går i dialog med åndene, på en konstruktiv måte, men uten av du lar dem styre showet. Strø salt i krokene, og der det er "mørkt", mens du joiker, kveder eller tar en strupesang. Jodling kan også fungere, om dere foretrekker dette. Hvis en av dere kan spille et instrument, bruker dere selvsagt dette. Deretter tar du kost og soper opp de negative energiene. Kast ut. Vent ca en uke og gjenta ved behov.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmm det har vel ingen effekt på tugne energier?

Anonymkode: 505a3...084

Grønnsåpe er effektivt, dersom man tror på det. Stål i sengebunnen kan hjelpe. Min Bestemor brukte dette, og hun var en klok dame!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Protoner er bestandig positive. Så en kur med protoner vil tilføre mye positivt. 

Protoner finnes over alt, men i syrer er de mer aktive og tilgjengelige. 

En syre de fleste har tilgang til er eddik. Det er jo i tillegg en naturlig og organisk syre. 

Eddiksyre har vært brukt i generasjoner og har uten tvil svært mange positive bruksområder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer har faktisk laget meg en egen bok om en haug ulike ritualer og lignende fra alle slags kilder jeg har funnet (både fra internett og gamle bøker) så jeg hadde vært veldig interessert i å prøve noe av det hos deg, men siden jeg for tiden er utenlands i noen månder så har jeg ikke med boken og kan derved ikke gi deg noen tips.

Lykke til!

Anonymkode: 664ab...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, stan skrev:

Protoner er bestandig positive. Så en kur med protoner vil tilføre mye positivt. 

Protoner finnes over alt, men i syrer er de mer aktive og tilgjengelige. 

En syre de fleste har tilgang til er eddik. Det er jo i tillegg en naturlig og organisk syre. 

Eddiksyre har vært brukt i generasjoner og har uten tvil svært mange positive bruksområder. 

Mener du f. eks vindusvask med eddik? Eller tenkte du de skulle ha i salaten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Olaug Olsen skrev:

Mener du f. eks vindusvask med eddik? Eller tenkte du de skulle ha i salaten?

Det lurte jeg også på. Gjøksyre gauksyre_Helene.jpger veldig tilgjengelig i norsk skog og en av våre naturlige norske urter brukt i århundrer til forskjellige formål lik dette. 

Anonymkode: f13de...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Olaug Olsen skrev:

Mener du f. eks vindusvask med eddik? Eller tenkte du de skulle ha i salaten?

Eddik fungerer positivt i begge tilfeller. Eddik fjerner stygg (negativ) lukt. Tar knekken på små (negative) fluer og insekter. Bare for å nevne noe av det positive. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det lurte jeg også på. Gjøksyre gauksyre_Helene.jpger veldig tilgjengelig i norsk skog og en av våre naturlige norske urter brukt i århundrer til forskjellige formål lik dette. 

Anonymkode: f13de...1cb

Vi kalte det surblader, og pleide spise det, da jeg var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...