Gå til innhold

Den mest oppskrytte storbyen du har besøkt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv har jeg ikke reist så mye, så jeg vet ikke hvilke storbyer som er mest oppskrytt. Men du/dere som har reist mye hvilke byer synes dere er overrated.

Anonymkode: 9a9da...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Paris

Anonymkode: 10699...538

Paris er en veldig fin by. Om du ikke har opplevd den sånn har møtet mellom deg og byen feilet, på en eller annen måte.

For eksempel kan du ha besøkt byen for første gang i juli eller august.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter forslaget om Paris, jeg... Jeg har besøkt byen i flere årstider og joda, det er fint der, bevares, men den lever ikke helt opp til hypen, altså.

Anonymkode: db604...c77

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praha. Jeg hadde hørt utrolig mye bra, så hadde veldig høye forventninger, men for meg var det bare britiske utdrikningslag, turistfeller og skitt i gatene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Paris. Jeg har også besøkt byen flere ganger. Hver sin smak :) Betyr ikke at man har gjort det feil bare fordi man ikke synes byen er så fantastisk :) 

Anonymkode: f61f5...a58

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barcelona faktisk. Var der på firmatur, Og det var en million andre turister også. 

 

Anonymkode: fe5c7...ae4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ville skrevet Paris for noen år siden. Likte det ikke i det hele tatt de første to gangene jeg var der. Så var jeg og kjæresten der et par dager i forbindelse med en mellomlanding og da falt jeg plutselig pladask. Nå drar jeg dit så ofte jeg kan og blir bare mer og mer glad i byen for hver gang.

Ellers har jeg ikke helt sett sjarmen i London og New York enda, men er åpen for at inntrykket mitt kan forandre seg. 

Anonymkode: 703ab...a71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...