Gå til innhold

-Ikke trygt for lærere/elever på Stovner vgs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sikkert mange som har Stovner som førstevalg for videregående neste år?

Blir en tung jobb å snu den skuta. Dårlig rykte henger igjen lenge. Si Bjugn og det første man tenker på.....

Anonymkode: 6f093...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken har blitt diskutert intenst de siste dagene i NRK og TV2, ikke en eneste gang har man snakket om at dette er en av norges mest innvandrer tette skoler. Hvorfor skulle Norge være skånet for alle de problemene man har i f.eks skoler i Malmø?

Det virker som om norsk "TV" har blitt minst like politisk korrekt som man var i Sverige for 2 år siden. Tragisk :(

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, julia83 skrev:

Denne saken har blitt diskutert intenst de siste dagene i NRK og TV2, ikke en eneste gang har man snakket om at dette er en av norges mest innvandrer tette skoler. Hvorfor skulle Norge være skånet for alle de problemene man har i f.eks skoler i Malmø?

Det virker som om norsk "TV" har blitt minst like politisk korrekt som man var i Sverige for 2 år siden. Tragisk :(

Jeg har lagt merke til det samme, det er helt absurd og kvalmende at man ikke diskuterer dette rett ut og ærlig.

Jeg mener rett og slett at det er et jævla svik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt en del på p4 og Nrk i dag tidlig. Arbeiderpartiet beskylder regjeringen for å utnytte og hause opp saken av politiske årsaker. Problemet for lytterne og de to radiokanalene, er at de samtidig ikke forteller noe om at denne skolen i praksis kun har innvandre, derfor blir hele nyhetssendingen litt bisarr for flertallet som ikke kjenner Oslo  så godt.

 

Snakk om stjerne eksempel hvor ille det går når både Arbeiderpartiet og mediene prøver å være politisk korrekte og samtidig beskylde andre for rasisme.

Anonymkode: 348bd...1eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Equinox skrev:

Jeg har lagt merke til det samme, det er helt absurd og kvalmende at man ikke diskuterer dette rett ut og ærlig.

Jeg mener rett og slett at det er et jævla svik.

Jasså. Jeg har lagt merke til dette: Konstituert udanningsminister Asheim (Høyre) var på P2 i går morges nettopp for å snakke om Stovner vgs og da sa han, rett ut og ærlig, at man sliter med å integrere førstegenerasjons innvandrere samt at et utrygt arbeids- og læringsmiljø er et stort problem som han skal ta tak i. 

Anonymkode: 9f2e1...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎09‎.‎2017 den 7.27, AnonymBruker skrev:

Jasså. Jeg har lagt merke til dette: Konstituert udanningsminister Asheim (Høyre) var på P2 i går morges nettopp for å snakke om Stovner vgs og da sa han, rett ut og ærlig, at man sliter med å integrere førstegenerasjons innvandrere samt at et utrygt arbeids- og læringsmiljø er et stort problem som han skal ta tak i. 

Anonymkode: 9f2e1...7be

De prøvde å holde det tilbake så lenge som mulig, men det er jo ikke på sikt mulig å styre en blå minister.

Anonymkode: 348bd...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Stovner har ikke så mange søkere
2. Stovner ligger langt nede i prioriterte vgs hos 10.klassinger
3. Det har alltid vært dårlig rykte hos stovner
 

Hilsen en vgs elev i Oslo

Anonymkode: f4895...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2017 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Sikkert mange som har Stovner som førstevalg for videregående neste år?

Blir en tung jobb å snu den skuta. Dårlig rykte henger igjen lenge. Si Bjugn og det første man tenker på.....

Anonymkode: 6f093...bfe

Stovner blir aldri kvitt et så dårlig rykte nei. Enig med deg. 

Anonymkode: 42368...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...