Gå til innhold

Alternativ til Milo ullvask

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Forleden kjøpte jeg begge typene av milo ullvask. Syntes de luktet litt rart. Har kjøpt de før men men.. Finnes det et alternativ til Milo som dere er fornøyd med? Skal brukes til ull og plagg som må håndvaskes. 

Endret av Cecilie82
Skrevet

Unik ull og silkevask. Finns på kiwi 

Anonymkode: d81f1...a30

• Liker 2
Skrevet

IMG_2702.JPG

• Liker 1
Skrevet

Noen hevder du kan vaske ull med alle typer klesvaskemidler. Jeg holder meg til Milo etter at Biotex sin ull og silke forsvant fra markedet. Grunnen er at ullfibrene etter en del gangers vask ikke blir hva de var da ullplaggene var nye med sndre vaskemidler. Milo lukter når fu bruker det men lukten er borte når plaggene er tørre. ( og jeg har ekstremt god luktesans.)

Anonymkode: fd096...4a3

• Liker 2
Skrevet

Bruker den rosa ull vask flaska til coop. Studerte.innholdsfortegnelsen på den og milo sin, innholder alle de samme virkestoffene ull og silke trenger. Og koster 15kr

Anonymkode: a5d78...c1e

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen hevder du kan vaske ull med alle typer klesvaskemidler. Jeg holder meg til Milo etter at Biotex sin ull og silke forsvant fra markedet. Grunnen er at ullfibrene etter en del gangers vask ikke blir hva de var da ullplaggene var nye med sndre vaskemidler. Milo lukter når fu bruker det men lukten er borte når plaggene er tørre. ( og jeg har ekstremt god luktesans.)

Leste på tv2 hjelper deg at fibrene slites ikke men plagge som ble vasket med vanlig vaskemiddel hadde krympet. Så enig i at ullvaskemiddel er å foretrekke. http://www.tv2.no/a/5429067/

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker den rosa ull vask flaska til coop. Studerte.innholdsfortegnelsen på den og milo sin, innholder alle de samme virkestoffene ull og silke trenger. Og koster 15kr

Har du navnet på den flasken?

Skrevet

Bruker bare parfymefritt jeg. Skjønner ikke at folk vil ha i seg/gå rundt med all denne parfymen. (Jepp, kroppen tar til seg dette når vi bærer klærne på kroppen). Bruker også parfymefri dusjsåpe, parfymefri deo. Dårlig utvalg på god shampoo uten parfyme, så da får det holde med parfymen som er i den. 

Ikke rart vi blir allergiske så mye parfyme vi utsetter kroppen vår for hele tida :)

Det er forresten ikke parfymen som fjerner svettelukta, hvis noen skulle påpeke det. Da kunne man jo like gjerne ha droppet å dusje og bare sprayet seg med parfyme hver dag i stedet... Ugghh.....

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Cecilie82 skrev:

Har du navnet på den flasken?

Coop Finvask ull og silke, også svanemerket 

• Liker 1
Skrevet

Europris selger en med og en uten parfyme. Har bare prøvd den parfymefrie og den lukter ingenting. Anbefales!

Anonymkode: 035fd...702

• Liker 2
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den bruker jeg også 🖖🏻

• Liker 2
Skrevet

Da ble det den rosa coop flasken :)

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, BeautyBox skrev:

Bruker bare parfymefritt jeg. Skjønner ikke at folk vil ha i seg/gå rundt med all denne parfymen. (Jepp, kroppen tar til seg dette når vi bærer klærne på kroppen). Bruker også parfymefri dusjsåpe, parfymefri deo. Dårlig utvalg på god shampoo uten parfyme, så da får det holde med parfymen som er i den. 

Ikke rart vi blir allergiske så mye parfyme vi utsetter kroppen vår for hele tida :)

Det er forresten ikke parfymen som fjerner svettelukta, hvis noen skulle påpeke det. Da kunne man jo like gjerne ha droppet å dusje og bare sprayet seg med parfyme hver dag i stedet... Ugghh.....

Milo finnes faktisk i parfymefri utgave i hvit flaske.

• Liker 1
Skrevet

Er coop sin med parfyme? Og er den parfymefrie på Europris billigere enn Milo parfymefri?

Anonymkode: 7a729...bbf

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unik ull og silkevask. Finns på kiwi 

Er den like bra som Milo? Blir tøyet like rent?

Anonymkode: c5c28...aa6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og er den parfymefrie på Europris billigere enn Milo parfymefri?

Den på Europris koster 49,90 for 750 ml. Vet ikke hva Milo koster. 

• Liker 1
Skrevet
33 minutes ago, AnonymBruker said:

Den på Europris koster 49,90 for 750 ml. Vet ikke hva Milo koster. 

64.90 for 595 ml ser det ut som, så da er den på Europris definitivt billigere ja.

Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er coop sin med parfyme? Og er den parfymefrie på Europris billigere enn Milo parfymefri?

Tror jeg bet 17/18 kr for Coop sin. Svak svak parfyme. 750 ml. Denne vinner på pris i allefall. Kjøpte den på Mega

Endret av Cecilie82
  • Liker 1
Skrevet
23 timer siden, BeautyBox skrev:

Hvilken ullvask er så parfymefri?

Skrevet
1 minutt siden, Cecilie82 skrev:

Hvilken ullvask er så parfymefri?

Denne

25531-milo-parfymefri_listitem.gif

Anonymkode: c5c28...aa6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...