Gå til innhold

Bloggerne sesong 7. Flere som skal se på?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mandag 18 september begynner en ny sesong av Bloggerne. Kl 21.30 på Tv2 livsstil. Jeg synes det er litt dumt at Kristin ikke skal være med lengere 

Disse skal være med:

Anna Rasmussen

Anniken Jørgensen 

Espen Hilton

Kristine Ullebø

Marna og Ørjan 

Anne Brith

Anonymkode: 26d61...7dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på om jeg skal følge med eller ikke. Få gi første episode en sjanse, så får jeg se om jeg gidder å følge med videre.

Skrevet

Skal følge med :)

Skrevet

Ikke for å være frekk eller noe altså, jeg er bare nysgjerrig: 

Hvorfor fidder dere egentlig å følge med på dette? :P  

Anonymkode: 54447...873

Skrevet

Savner Sophie, Kristin, LAR og JAR. Merker jeg er lei Marna og Ørjan nå. Anniken synes jeg er kjedelig og AB er jeg ingen fan av. Men kommer til å følge med litt

Anonymkode: 64b63...36d

• Liker 2
Skrevet

Usj, for en slimball Fabian er  :haar:

Anonymkode: b45e3...506

• Liker 4
Skrevet

Jeg skulle se, men jeg har tydeligvis ikke tv2 livstil. Og på tv2 sumo må jeg betale??

Anonymkode: f4cea...50c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle se, men jeg har tydeligvis ikke tv2 livstil. Og på tv2 sumo må jeg betale??

Anonymkode: f4cea...50c

Man må betale for Sumo, ja. 
TV2 livsstil er i grunnpakken til Canal Digital og Get i alle fall. 

Skrevet

Syns Espen Hilton virker som en veldig sympatisk og herlig fyr ☺ Trodde han var en overfladisk dust jeg. Imponert så langt ☺ 

• Liker 3
Skrevet

Fabian eeeer sååå teit :P

Kommentaren til Kristine sin venninne var bra når han drev og "flørtet" med henne. "Det hjelper ikke å snakke engelsk"

• Liker 8
Skrevet

Er og imponert av Herr Hilton. Trodde han var en fjasete dust etter å ha sett han på snap hos Anne Brith, men han var jo ikke det. :)

Anonymkode: 1758f...ed1

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, penny_ skrev:

Fabian eeeer sååå teit :P

Kommentaren til Kristine sin venninne var bra når han drev og "flørtet" med henne. "Det hjelper ikke å snakke engelsk"

Haha, konge kommentar 😅

Anonymkode: 5b966...5e8

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Bare meg som irriterer meg grenseløst om at flere av Bloggerne snakker masse engelsk når de snakker?
Krissy og Fabian og Espen Hilton m/crew mest...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva var greia med den "sex-scenen" med Anna og Jan? :klo: Noe så kleint... 

Endret av penny_
  • Liker 2
Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor det var så CRAZY at Anne-Brith sa i fra til dattera til Kristoffer Hivju om at det bare var en cupcake per person? Det er da vel ikke noe mer riktig at han skal få mange enn at noen andre skal få mange?? Eller har jeg misforstått noe? Er kjendiser hevet over andre mennesker?

Anonymkode: 2741d...08d

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen forklare meg hvorfor det var så CRAZY at Anne-Brith sa i fra til dattera til Kristoffer Hivju om at det bare var en cupcake per person? Det er da vel ikke noe mer riktig at han skal få mange enn at noen andre skal få mange?? Eller har jeg misforstått noe? Er kjendiser hevet over andre mennesker?

Synes det var helt på sin plass jeg da. Spiller ingen rolle at han er kjendis. Det var kun en til hver og da skal den regelen gjelde alle :)

Anonymkode: 5b966...5e8

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du Erik hivju?

Anonymkode: 0b469...4b0

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du Erik hivju?

?

Det var Kristofer Hivju som var der.

Anonymkode: 88ddb...f5f

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

?

Det var Kristofer Hivju som var der.

Anonymkode: 88ddb...f5f

Har han barn da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...