Gå til innhold

Skravletråd for prøvere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, sullå skrev:

IKM ca 21.12, og jeg har hverken fått TB eller TR ennå... Og TR pleier alltid (i 6 mnd) å komme med 27-29 dagers mellomrom. Lurer på hva kroppen min holder på med nå!

Jeg lurer også! Har heller ikke fått TR eller TB. :vetikke: Får se hva disse kroppene finner på :pinar: jammen ikke godt å si noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Aryamili skrev:

Jeg lurer også! Har heller ikke fått TR eller TB. :vetikke: Får se hva disse kroppene finner på :pinar: jammen ikke godt å si noen ganger. 

Krysser fingrene for oss begge! :) Pleier du å ha stabile sykluser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har EL rundt 30/31. Når burde jeg begynne å ta EL tester? Har ikke brukt det før, tenkte vi skulle prøve denne mnd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, sullå skrev:

Krysser fingrene for oss begge! :) Pleier du å ha stabile sykluser?

Ikke 100 %.. men som regel ikke mer enn 42 dager. Mine er nok per def uregelmessige.  Nå er mensen snart en uke forsinket :vetikke: har ikke testet siden 1 dag over IKM. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, plastfolien skrev:

Har EL rundt 30/31. Når burde jeg begynne å ta EL tester? Har ikke brukt det før, tenkte vi skulle prøve denne mnd 😊

Jeg begynte en uke før første gang, bare for å kartlegge litt. "Etter boka" er EL rundt 14 dager før mensen, men kan jo være greit å teste litt før for å være sikker på at man ikke går glipp av det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Aryamili skrev:

Jeg begynte en uke før første gang, bare for å kartlegge litt. "Etter boka" er EL rundt 14 dager før mensen, men kan jo være greit å teste litt før for å være sikker på at man ikke går glipp av det 😊

Ja det er sikkert lurt. Begynner i morgen tenker jeg 👍🏼👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.12.2017 den 20.23, Aryamili skrev:

Ikke 100 %.. men som regel ikke mer enn 42 dager. Mine er nok per def uregelmessige.  Nå er mensen snart en uke forsinket :vetikke: har ikke testet siden 1 dag over IKM. 

Har TR dukket opp? Eller har du fått positiv test, hvis du har testet igjen?

Ingen TR her, og blendahvit test i går... 12 dager forsinket!

 

Edit: TR kom 14 dager for sent. Klar for ny PP nå, da!

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager til forventet mens... dagene går så treiiiigt! 

Anonymkode: 84056...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere prøvere? Godt nyttår, måtte det klaffe og spirene sitte :) :nordvesta:

Anonymkode: 86c51...408

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med dere prøvere? Godt nyttår, måtte det klaffe og spirene sitte :) :nordvesta:

Anonymkode: 86c51...408

Godt nyttår! Sitter her og venter på mensen som helt sikkert kommer i dag:fart2: 

Lurer på å trappe opp prøvingen, men usikker på om jeg skal tempe eller brukr el teste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har sluttet på p-piller og menstruasjonen har uteblitt i lang tid (ustabil siden februar) så jubler man når den kommer! Fikk den endelig 10.desember, så er veldig spent på hvor lang syklus jeg har nå - og håper vi snart kan starte for fullt med prøvingen. Føler at flere og flere rundt oss blir gravide og får barn, vi håper så inderlig det er vår tur til å bli gravide i 2018! =) 

Hvordan går det med dere andre??

 

 

k

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår alle sammen! 

Vi begynte å prøve nå første januar! Jeg har kjempebehov for å skravle og vil ikke tyte hull i hodet på mannen! 

Synes noen andre at tiden går fryktelig sakte når man prøver? Kun 9 dager ut i prosessen og jeg blir allerede utålmodig! :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg bare må spørre på tråden her, man blir så usikker og forvirret i perioden før mensen kommer... 🙈

Jeg har egentlig hatt få eller lite symptomer på både EL og «graviditet» denne syklusen. Men for ca 5-6 dager fikk jeg typiske ømme bryst, som bruker å vare helt til IKM. Jeg venter IKM den 17.01, og i dag forsvant ømheten i brystene helt! Dette bruker å skje dagen før eller etter menstruasjon. Kan jeg vente at mensen kommer nå hvert øyeblikk eller? 

Har ikke årker å teste meg for graviditet. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke er det, samt at det såfall er veldig tidlig. Jeg aner jo ikke når El var syklusen her heller, men i følge appen skulle det vært rundt 2-3 januar :) 

Måtte bare dele tanker med dere. Noen som vet?

Endret av lille_myyy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, lille_myyy skrev:

Tenker jeg bare må spørre på tråden her, man blir så usikker og forvirret i perioden før mensen kommer... 🙈

Jeg har egentlig hatt få eller lite symptomer på både EL og «graviditet» denne syklusen. Men for ca 5-6 dager fikk jeg typiske ømme bryst, som bruker å vare helt til IKM. Jeg venter IKM den 17.10, og i dag forsvant ømheten i brystene helt! Dette bruker å skje dagen før eller etter menstruasjon. Kan jeg vente at mensen kommer nå hvert øyeblikk eller? 

Har ikke årker å teste meg for graviditet. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke er det, samt at det såfall er veldig tidlig. Jeg aner jo ikke når El var syklusen her heller, men i følge appen skulle det vært rundt 2-3 januar :) 

Måtte bare dele tanker med dere. Noen som vet?

Erfaringsmessig er det veldig mange symptomer på graviditet som like gjerne kan være symptomer på at mensen er på vei. Som regel er det enkleste å se, hvis mensen uteblir mer enn noen dager, kan man teste.

Og lykke til med prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lille_myyy skrev:

Tenker jeg bare må spørre på tråden her, man blir så usikker og forvirret i perioden før mensen kommer... 🙈

Jeg har egentlig hatt få eller lite symptomer på både EL og «graviditet» denne syklusen. Men for ca 5-6 dager fikk jeg typiske ømme bryst, som bruker å vare helt til IKM. Jeg venter IKM den 17.10, og i dag forsvant ømheten i brystene helt! Dette bruker å skje dagen før eller etter menstruasjon. Kan jeg vente at mensen kommer nå hvert øyeblikk eller? 

Har ikke årker å teste meg for graviditet. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke er det, samt at det såfall er veldig tidlig. Jeg aner jo ikke når El var syklusen her heller, men i følge appen skulle det vært rundt 2-3 januar :) 

Måtte bare dele tanker med dere. Noen som vet?

Av erfaring var det festesmertene som skilte seg fra vanlig mens her.

Anonymkode: 86c51...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazydoglady

Åh skulle virkelig ønske jeg hadde peiling på når ikm og sånt var, men jeg ammer fortsatt og har ikke sett noe til mensen siden fødsel for 9 mnd siden. Har så lyst på to tette! Vi prøver for det og håper det plutselig blir en positiv test :) Noen murringer denne uka, kaaanskje el-smerter jeg kjenner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Rosmerta skrev:

Erfaringsmessig er det veldig mange symptomer på graviditet som like gjerne kan være symptomer på at mensen er på vei. Som regel er det enkleste å se, hvis mensen uteblir mer enn noen dager, kan man teste.

Og lykke til med prøvingen!

Det jeg tenker jeg også. Da kommer iallefall mensen 1 uke før den skal :) Har hatt lite symptomer denne syklusen, så tror ikke at jeg er gravid altså. Tror ikke vi traff på EL, så det skal mye til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen ☺️ I dag hadde jeg friskt blod, ikke så mye. Men da kan det tyde på at TR kom 1 uke før den skulle... 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, lille_myyy skrev:

Hei igjen ☺️ I dag hadde jeg friskt blod, ikke så mye. Men da kan det tyde på at TR kom 1 uke før den skulle... 😬

Sikker på at det ikke er en festeblødning? :) 

Anonymkode: 86c51...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at det ikke er en festeblødning? :) 

Anonymkode: 86c51...408

Hmm, det var ganske friskt blod, er ikke festeblødning brunlig utflod? 🤔

Jeg skjønner ikke helt at vi skulle ha truffet på EL nemlig, fordi vi ikke har hatt så mye sex denne perioden pga mye stress på jobb.. Hadde samleie 30.12 og 31.12, også igjen den 7.01.... Har ikke peiling på når jeg hadde EL denne mnd heller. Angrer meg for at jeg ikke testet, men bruker som regel ha ha regelmessig syklus og kjenner godt på kroppen når jeg har EL. 

Men men, får bare vente å se hvordan det utarter seg nå ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...