Gå til innhold

Skravletråd for prøvere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 27.9.2017 den 10.19, AnonymBruker skrev:

Takk! Du også!! Mensen kom i dag for meg.. hadde tydeligvis en lang syklus denne gangen, og ingen hygge rundt EL!! Tror jeg skal prøve å få til litt "hardere" prøving! Ikke så lett å treffe alltid! Har du funnet ut av noe mer?

Anonymkode: 2e15a...3ae

Åh, kjipt... Men hold motet oppe så krysser jeg fingrene for at det går denne prøveperioden for seg 😊 Nei, fortsatt ingen tegn til mensen her og ikke noe andre tegn, så tyder på en laaang syklus..😐 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg kjøpt 60 eggløsningstester og 30 graviditetstester på ebay for 130!!! kr 😄😄 (var tilbud eller noe)

Da er jeg klar for å starte prøvingen om noen mnd 😊 Bestilte også noen engangskopper som var ment for sånne tester. Spent 😊

Endret av Rosarose-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rosarose- skrev:

Da har jeg kjøpt 60 eggløsningstester og 30 graviditetstester på ebay for 130!!! kr 😄😄 (var tilbud eller noe)

Da er jeg klar for å starte prøvingen om noen mnd 😊 Bestilte også noen engangskopper som var ment for sånne tester. Spent 😊

Har du en link for de du kjøpte? (send evt. på pm hvis du vil dele) :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 0.29, Nikketutta skrev:

Åh, kjipt... Men hold motet oppe så krysser jeg fingrene for at det går denne prøveperioden for seg 😊 Nei, fortsatt ingen tegn til mensen her og ikke noe andre tegn, så tyder på en laaang syklus..😐 

Motet er oppe :) og samboer har gått med på å øke frekvensen til tross for veldig travle hverdager på oss! De siste periodene har vi bare vært uten prevensjon, føler det vi nå planlegger er å PRØVE 😅 lykke til til deg, hold meg gjerne oppdatert!

Anonymkode: 2e15a...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet på p-piller. Vi skal ikke prøve aktivt, men er begge enig om at hvis det skjer, er det ønsket. Vi har ikke vært sammen så lenge, men det føles veldig riktig :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Pompom skrev:

Jeg har sluttet på p-piller. Vi skal ikke prøve aktivt, men er begge enig om at hvis det skjer, er det ønsket. Vi har ikke vært sammen så lenge, men det føles veldig riktig :laugh:

Samme her! Hatt siste mens på piller denne uka, så i morgen er første dag uten prevensjon. Grugleder meg til å bli kjent med kroppen på nytt :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Motet er oppe :) og samboer har gått med på å øke frekvensen til tross for veldig travle hverdager på oss! De siste periodene har vi bare vært uten prevensjon, føler det vi nå planlegger er å PRØVE 😅 lykke til til deg, hold meg gjerne oppdatert!

Anonymkode: 2e15a...3ae

Godt å høre at motet er oppe! 😊 Bruker ellet skal du begynne å bruke eggeløsningstester eller bare sjanser dere ved prøvingen? 😁

Takk for det! Venter fortsatt på menstruasjonen som skulle vært her for 1.5 uke... Håper virkelig syklusen min slutter å tulle og kan være på stell snart. Er jo tross alt 9 måneder siden jeg sluttet med p-pillene - så begynner å bli litt frustrert 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, plastfolien skrev:

Samme her! Hatt siste mens på piller denne uka, så i morgen er første dag uten prevensjon. Grugleder meg til å bli kjent med kroppen på nytt :5:

Da er vi omtrent likt! Jeg hadde siste pille på mandag. Blir spennende :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt EL-tester fra Billige-tester.no, men de har enda ikke dukket opp. Ganske sikker på EL uteble denne mnd.. Håper bare på mensen snart.

Milo.

 

Anonymkode: 86c51...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mitt siste forsøk neste syklus før jeg får min andre laparoskopi på under et halvt år grunnet barnløshet. Forventningene er lik null. Jeg venter mensen om ca en uke, og mikroskopisk sjanse for at jeg er gravid denne syklusen dessverre. Jeg er pessimistisk til at jeg får det til å klaffe neste runde også. Alt presset og tankene siden forrige laparoskopi tar på, det er så kjipt når jeg har en tidsfrist hengende over meg.

Nå blir det muligens hotelltur på oss neste syklus uka rundt EL, bare for å virkelig prøve 😂 Mannen skal jobbe og bo på hotell da, så hvorfor ikke?

Alle lykkeønskninger og håp for oss mottas med takk😊

Bill.mrk. Lei prøver

Anonymkode: 2a63b...5a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mitt siste forsøk neste syklus før jeg får min andre laparoskopi på under et halvt år grunnet barnløshet. Forventningene er lik null. Jeg venter mensen om ca en uke, og mikroskopisk sjanse for at jeg er gravid denne syklusen dessverre. Jeg er pessimistisk til at jeg får det til å klaffe neste runde også. Alt presset og tankene siden forrige laparoskopi tar på, det er så kjipt når jeg har en tidsfrist hengende over meg.

Nå blir det muligens hotelltur på oss neste syklus uka rundt EL, bare for å virkelig prøve 😂 Mannen skal jobbe og bo på hotell da, så hvorfor ikke?

Alle lykkeønskninger og håp for oss mottas med takk😊

Bill.mrk. Lei prøver

Anonymkode: 2a63b...5a6

Lykke til!!!

Ikke tenk på prøvingen og at det skal klaffe. Tenk at du skal ha masse deilig hotellsex med mannen din! :) 

Anonymkode: 86c51...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til!!!

Ikke tenk på prøvingen og at det skal klaffe. Tenk at du skal ha masse deilig hotellsex med mannen din! :) 

Anonymkode: 86c51...408

Takk for det! :-)

Anonymkode: 2a63b...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere fortalt til noen at dere prøver? Vi har blitt enige om å ikke fortelle noen at jeg er av pilla, for å unngå mas. Men samtidig er det noe inni meg som har såååå lyst å fortelle det. Det er jo en liiten milepæl i livet da :Nikke:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, plastfolien skrev:

Har dere fortalt til noen at dere prøver? Vi har blitt enige om å ikke fortelle noen at jeg er av pilla, for å unngå mas. Men samtidig er det noe inni meg som har såååå lyst å fortelle det. Det er jo en liiten milepæl i livet da :Nikke:?

Jeg valgte å ikke fortelle det grunnet mas og forventninger (visste at det fort kan ta litt tid...). Glad for det, for nå har vi prøvd i snart 3 år (vi får hjelp, altså). Det å slite med å få barn holdt jeg inne i meg lenge, men etterhvert åpnet jeg opp om det, og det var veldig godt å få ventilert seg litt.

Du kan jo fortelle det til noen få fortrolige, og forklare dem at du ikke ønsker masse oppstyr og mas om hvordan det går?

Anonymkode: 2a63b...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg valgte å ikke fortelle det grunnet mas og forventninger (visste at det fort kan ta litt tid...). Glad for det, for nå har vi prøvd i snart 3 år (vi får hjelp, altså). Det å slite med å få barn holdt jeg inne i meg lenge, men etterhvert åpnet jeg opp om det, og det var veldig godt å få ventilert seg litt.

Du kan jo fortelle det til noen få fortrolige, og forklare dem at du ikke ønsker masse oppstyr og mas om hvordan det går?

Anonymkode: 2a63b...5a6

Ja, er akkurat det.. Vanskelig altså :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke fortalt noen. Men tror moren min har en anelse. Har ikke snakket om det. 

Anonymkode: 86c51...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, plastfolien skrev:

Ja, er akkurat det.. Vanskelig altså :vetikke:

Du får kjenne litt etter om hva som føles riktig for deg.

Lykke til med prøvingen!

Anonymkode: 2a63b...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til ab_5a6!

3 timer siden, plastfolien skrev:

Har dere fortalt til noen at dere prøver? Vi har blitt enige om å ikke fortelle noen at jeg er av pilla, for å unngå mas. Men samtidig er det noe inni meg som har såååå lyst å fortelle det. Det er jo en liiten milepæl i livet da :Nikke:?

Jeg har fortalt min nærmeste venninne at jeg har sluttet på pillen, men ikke noen andre. 

Besteforeldre har mast på meg i nærmere ti år om oldebarn, og de spurte samboeren min om når det blir barn på første møte. Derfor tenkte jeg at det får heller bli en gledelig overraskelse når det blir bekreftet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pompom skrev:

Masse lykke til ab_5a6!

Jeg har fortalt min nærmeste venninne at jeg har sluttet på pillen, men ikke noen andre. 

Besteforeldre har mast på meg i nærmere ti år om oldebarn, og de spurte samboeren min om når det blir barn på første møte. Derfor tenkte jeg at det får heller bli en gledelig overraskelse når det blir bekreftet :) 

Høres lurt ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...