Gå til innhold

Bryllupsreise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi skal til Australia. Jeg har bodd i Sydney og gleder meg veldig til å ta med min kjære dit. Vi regner med å være borte i en måned. Det kommer nok til å bli en blanding av fine hotell og billige hostels. Det eneste som er bestemt så langt er at vi skal ta dykkersertifikat på Great Barrier Reaf. :hoppe:

Ååååå, Sydney er favorittstorbyen min!! Det er bare nydelig der. Kunne kjempegjerne tenkt meg tilbake til Australia, men som du er inne på så er det greit å ha noen uker når man først skal dit. Det har dessverre ikke vi. Tror vi må ta til takke med 2-3 uker....

Var en tur på reiselivsmessa igår, men ble IKKE noe klokere av det. Kom bare hjem med et tonn med kataloger!

Føler det litt på samme måte. Men i kveld skal vi sette oss ned og ble gjennom alle katalogene og sjekke litt priser tenker jeg. Håper jeg blir litt klokere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bestillt bryllupsreise til santorini i hellas. har hørt så mye positivt om denne plassen.gleder oss kjempemasse. vi betaler 10 000 kr for 2 stk i 2 uker.billig synes jeg... :)

Skrevet

Vi har vært veldig usikre, for vi kommer jo ikke til å ha så mye penger. Tenkte vi skulle reise i Europa, men et sted vi ikke har vært før. Det står mellom Kroatia og Portugal for oss, og det kommer på mellom 10 000 og 20 000 kr, litt avhengig av hvor fint hotell vi ender opp på.

Gleder meg!

Skrevet
Vi er veldig vinglete' date=' har lyst til alt! :ler:[/quote']

:Nikke:

Men nå har vi "landet" litt på tanken om cruise! :) Karibien høres jo bare herlig ut...*ah*

Vet ikke, jeg tar i grunnen i mot alle tips i dene tråden med stor takk - verden er jo så stor (i denne sammenheng) og man vil jo få med seg nær sagt alt!!!

*drømme*

:oops: :oops: :oops:

Skrevet

Men nå har vi "landet" litt på tanken om cruise! :) Karibien høres jo bare herlig ut...*ah*

quote]

Mulig jeg tar feil, men er det ikke veldig mange gamle mennesker blant de som drar på cruise? Har liksom hørt det så mange ganger, så vi har tenkt at det ikke hørtes så veldig kult ut.

Skrevet

Vi må bytte tak på huset vårt til sommeren så det blir nok ingen bryllupsreise på oss heller.

Vi satser på en flott norsk sommer også får vi heller kose oss i skjærgården med båten vår :)

Om det skulle bli noe penger til overs etter at taket er på plass og bryllupet er betalt så får vi se om vi drar en uke til Hellas el.l. til høsten.

Skrevet

Mulig jeg tar feil, men er det ikke veldig mange gamle mennesker blant de som drar på cruise? Har liksom hørt det så mange ganger, så vi har tenkt at det ikke hørtes så veldig kult ut.

Man trenger jo ikke være sammen med de gamle da. Jeg vil på karibisk cruise for å oppleve de forskjellige landene/øyene, ikke pga de andre passasjerene.

Skrevet

Vi var på Maldivene. Betalte 50.000 til sammen for absolutt alt (dykking, spa, privat middag, bungalow på stylter i vannet, masse drinker, mat (all inclusive dekket mat og enkle drinker) osv. osv)

Vi var på Kuredu og var kjempefornøyd!!

Skrevet

Har hørt at det er fler og fler unge som drar på cruise jeg, at det ikke lenger bare er pensjonistferie.

Ellers Brudzilla: Hvilken tid på året drar dere, og hvilken standard er det på hotellet? (mange spm her nå :oops: )

• 4 uker senere...
Skrevet

Fant en gammel link her... Men jeg er fremdeles åpen for flere forslag til bryllupsreise jeg :ler:

Det er jo en del nye her nå som kanskje har ideer??

Skrevet

Vi reiser til Kenya for 5 dager safari (helpensjon) før vi reiser videre til Zanzibar, hvor vi skal bo på dette hotellet www.karafuuhotel.com (frokost og middag) i 8 dager:) Gleder oss stort! Vi har fått veldig gode priser og reiser utenfor flyhøysesongen, reisen kommer da på ca 38000,- ...

Gjest Anonymous
Skrevet

vi giftet oss i august vi(tenk,snart et halvt år som gift frue :tunge1: ),og bryllupsreisen har vi nettopp bestilt.Vi skal til Alanya i Tyrkia og bo på Sun Park Hotel.Ser råfint ut,med vannsklier og greier.Barna gleder seg vilt :ler:

Skrevet

Og gjesten den var meg som ikke var innlogget :wink:

Skrevet
Vi reiser til Kenya for 5 dager safari (helpensjon) før vi reiser videre til Zanzibar' date=' hvor vi skal bo på dette hotellet www.karafuuhotel.com (frokost og middag) i 8 dager:) Gleder oss stort! Vi har fått veldig gode priser og reiser utenfor flyhøysesongen, reisen kommer da på ca 38000,- ...[/quote']

Hvor har du bestilt den reisen? Vi har også lyst å reise på en sånn tur, men prisen vi fikk var 25 000,- per person, altså 50 000,-! Litt mer enn vi har for å si det sånn...

Skrevet

Bestiller av kenor safaris i Oslo, www.kenor-safaris.com Vi har som sagt fått veldig gode priser (pga bekjente), vet ikke når dere hadde tenkt å reise, men det kan være en ide å legge reisen til begynnelsen av september, da begynner lav sesongen for flyselskapene, vi sparer ca 5000 på dette.

Skrevet

Ja vi hadde egentlig håpt å reise da, men nå får vi da se hva det blir til. Vi bare tenker og planlegger uten å vite om vi har råd til det enda...alt ordner seg tenker vi...hehe... litt risky...

Men de to første ukene i september er de billigste ukene med tanke på sydenturer også for de som har tenkt det. Bare et lite tips... :wink:

Skrevet

Det blir neppe noen planlagt bryllupsreise på oss... Men så skal vi gifte oss på mitt hjemsted, og det er et godt dtykke unna... Tar oss noen dager på den idylliske hytta til foreldrene mine,bare oss to... Og så er det jo lov til å håpe på å få gavekort eller penger til reise i bryllupspresang, da... :wink:

Skrevet

Vi drømmer om en ukes cruise på Nilen kombinert med en uke sol og bading i for eksempel Hurghada. Prisen for det er rundt 22 000 for begge, da er alle måltider inkludert på cruiset. Vi må finregne litt på budsjettet, men jeg tror det skulle la seg gjøre. Det var uansett for tidlig å bestille reise i oktober nå, og vi kommer ikke til å reise noe tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...