Gå til innhold

- Flytt fra Malmø, sa Politiet til kriminalitetsoffer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.svd.se/henrik-jonsson-flytta-fran-malmo-sa-polisen

Entreprenør og bedriftssjef Henrik Jönsson våknet til et innbruddsforsøk i egen trappeoppgang, og på spørsmål om hvordan han i fremtiden kan beskytte familien sin mot lignende situasjoner, fikk han dette rådet av politiet: Flytt fra Malmö.

«Jeg spurte politimannen hvordan jeg på best måte kunne beskytte familien min mot lignende situasjoner i fremtiden. Han sukket og så sliten ut.

– Helt ærlig, ved ikke å bo i Malmö. Dette skjer så ofte at det er umulig å håndtere.

Anonymkode: ad5eb...3e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor journalister i sverige er så opptatt av å skjule h ordan det egentlig er der borte. Er mange år siden jeg leste en artikkel om kriminelle innvandrerbander og hvordan de har delt malmø seg imellom. Det er ingen hemmelighet at sverige er så nedtynget av innvandring de hverken klarer å integrere eller følge opp, at det er omtrent over der borte. Synd... 

Anonymkode: 76de0...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor journalister i sverige er så opptatt av å skjule h ordan det egentlig er der borte. Er mange år siden jeg leste en artikkel om kriminelle innvandrerbander og hvordan de har delt malmø seg imellom. Det er ingen hemmelighet at sverige er så nedtynget av innvandring de hverken klarer å integrere eller følge opp, at det er omtrent over der borte. Synd... 

Anonymkode: 76de0...a8b

Og hvordan kommer det til å bli her i landet nå når SV og Rødt kommer til å få mer makt (basert på skolevalget)? Skremmende.

Anonymkode: ad5eb...3e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, AnonymBruker said:

Og hvordan kommer det til å bli her i landet nå når SV og Rødt kommer til å få mer makt (basert på skolevalget)? Skremmende.

Anonymkode: ad5eb...3e2

Norge har hatt en streng, men retterdig, innvandringspolitikk i maange år. Det kommer ikke til å endre seg etter valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...