Gå til innhold

olaplex - oppskrytt?


LISJ

Anbefalte innlegg

Er Olaplex oppskrytt egentlig?

Jeg bare lurer på om den kan faktisk brukes hjemme som vanlig hårkur en gang pr uke. Tenker spesielt på no 3.

Noen der ute som veit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja den er oppskrytt! Har prøvd den selv, og vet om flere venninner som har prøvd den. Vil du ha en skikkelig kur så kjøp kevin murphy sin turkise pumpeflaske :)  Den har jeg og to venninner av meg sverget til i tre år nå. Den gjør håret silkemykt og den lukter skikkelig godt! Flere doser i enn olaplex (rekker til 15-20 vask) og koster cirka det samme. 

Anonymkode: 6de3c...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olaplex sin lille krukke rekker vel til maks to om jeg husker rett ^

Anonymkode: 6de3c...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Noesånt

No3 fra Olaplex er grei nok, men jeg har alltid foretrukket kurene fra Keratase og Joico for bleket hår. No1 fra Olaplex er verdt hver krone, håret mitt er bleket til nesten hvitt, og kjennes nesten like sterkt og sunt ut som da håret mitt var ubehandlet :hjerter:  Kurer det faktisk svært sjeldent, en god shampo og balsam holder i massevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Frisøren min sa at å bruke Olaplex nr 3 (som er den eneste man får kjøpt med mindre man er frisør) ikke har noen hensikt med mindre man har brukt nr.1 og 2 først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/1/2017 at 11:37 PM, AnonymBruker said:

Ja den er oppskrytt! Har prøvd den selv, og vet om flere venninner som har prøvd den. Vil du ha en skikkelig kur så kjøp kevin murphy sin turkise pumpeflaske :)  Den har jeg og to venninner av meg sverget til i tre år nå. Den gjør håret silkemykt og den lukter skikkelig godt! Flere doser i enn olaplex (rekker til 15-20 vask) og koster cirka det samme. 

Anonymkode: 6de3c...057

Vet du mer nøyaktig hva produktet du nevner heter?

Anonymkode: 178d0...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Olaplex nr 3 fungerer bra for mitt hår :) Er blond og får fort slitte tupper av bleiking. Når jeg bruker Olaplex tar jeg det i vått hår om kvelden og sover med det om natten. Skyller ut morgenen etter.

Syns håret blir mindre flokete, glattere og ikke så fort slitt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 1.9.2017 den 23.37, AnonymBruker skrev:

Ja den er oppskrytt! Har prøvd den selv, og vet om flere venninner som har prøvd den. Vil du ha en skikkelig kur så kjøp kevin murphy sin turkise pumpeflaske :)  Den har jeg og to venninner av meg sverget til i tre år nå. Den gjør håret silkemykt og den lukter skikkelig godt! Flere doser i enn olaplex (rekker til 15-20 vask) og koster cirka det samme. 

Anonymkode: 6de3c...057

Hva heter den fra Kevin Murphy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...