Gå til innhold

Silvusvås


silvius

Anbefalte innlegg

:bukke:

Velkommen til min lille hule!

:vinke:

Da var det vel på tide at eg og fikk meg dagbok.

Ikkje sant Linn3c!? :wink:

Her skal eg etter hvert samle diverse nyttig og unyttig informasjon om meg og mine tanker.

Håper du får et fint besøk i min lille hule.

Legg gjerne igjen et fotspor hvis du vil! o: o:

:Nikke:

Endret av silvius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey snuppo mi! :D

- Der var du endeleg! :brunette:

:velkommen: til oss! ;)

- Og gratulerar så masse!

Her blir det nok mange av mine fotspor! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt år, nye muligheter...

Så langt har året vært bra. Eg har komt meg på plass i ny hybel, brukt en formue på nye bøker og faktisk lest litt av pensumet!!! :klappe:

Kjærlighetslivet mitt er fortsatt like tragisk, men det er iallefall litt mer å se på her på dette hybelhuset! :hjerter2:

Det er litt godt å vite at eg har funnet et fag som eg liker, at det går an å se litt fremover og vite at eg faktisk kan få til en utdannelse. Forrige semester er det første semesteret siden videregående (på 3 år) der eg fikk ståkarakter på alle eksamenene eg hadde!! :danse:

Nå er det på tide å se en dårlig film på tv, det er jo tross alt lørdagskveld.. :roll:

Tusen takk for besøk flopia og Linn3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighetslivet mitt er fortsatt like tragisk, men det er iallefall litt mer å se på her på dette hybelhuset!  :hjerter2:  

Jaha??

- Fortell! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaha??

- Fortell! :sjarmor:

Er vel ikkje så masse å fortella egentlig. Berre at det var litt meir å sjå på av mannebein på dette hybelhuset enn der eg budde før... :-)

Kan hende eg blir nødt til å tilbringe litt meir tid på kjøkkenet dette halvåret :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikkje så masse å fortella egentlig. Berre at det var litt meir å sjå på av mannebein på dette hybelhuset enn der eg budde før... :-)

Kan hende eg blir nødt til å tilbringe litt meir tid på kjøkkenet dette halvåret :sminkedokke:

Ja!

- Det må du veit du, kjære!

Har du ein fin dag i dag då, vennen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er våken vett du! :-)

Har vært flink i dag! Eg har kjøpt meg støvler, og et par sko som muligens er litt bedre å gå i enn de slitte joggeskoene mine. Så no er eg klar for utedagen vi skal ha på fredag!! :-)

Planen i dag er å lese ca 30 sider i en dansk artikkel som eg helst skulle ha lest ferdig til i morgen. Får vel berre sette i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj!

- Dansk!

Er så vanvittig kurert av danske artiklar som eg kan få blitt etter den eg las i fjor vår.. Blæh!

Men høyres ut som at du har vore flink, ja! :)

- I dag skal me ut til heimlandet ditt. Sjå på dress til festarmannen (tøft ord for forlovede;))

Sit akkurat og ser vestover no, DEN fantastisk nydelege solnedgongen som er i ferd med å forsvinna... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg har forlova seg!!! Endelig! Det har eg venta på lenge no!!

Så no er det vel snart bare meg igjen.. Må begynne å gå litt meir ut trur eg. Jakte litt.. :wink:

Eg fekk jo ikkje lest den danske teksten eg skulle ha lest.. Men det gjorde ingenting når ei i klassen hadde laga så flott sammendrag! :sjarmor:

Vel, det er vel på tide å legge seg. Må jo tilbake med den pokkers mp3-spilleren min i morgen! Får den ikkje til å funke på pc-en min. Det gikk fint på de andre maskinen eg prøvde, men ikkje på min.... :-x

Takk for besøket Tári Elensar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp!!

Føler meg skikkelig hemmet og avskåret fra omverdenen!! :o

Pc-en min har streika!! Eg kjem ikkje inn på internett på hybelen! :cry: Og det er begrenset kor masse eg gidder å sitte på skolen. Så det ser ut for at eg ikkje får tid til å oppdatere dagboka så ofte...

Men, eg får ta en oppdatering nå da.

Fredag hadde vi utedag med klassen. Dagen starta bra med at eg forsov meg.... :oops:

Så eg fekk jo ikkje med meg innledningen til det vi skulle finne på ute. Dagens tema var sosiale relasjoner. Men eg fikk være med på turen vi hadde. Klassen ble delt inn i grupper og så skulle vi gruppevis gå til et turområde som ligger like bak området. Eg og en annen i klassen som også hadde forsovet seg klarte å snike oss med på en gruppe sånn at vi fikk deltatt i aktivitetene.

Uten kart, bare det lille de andre på gruppa hadde fått sett når de satt i klasserommet, skulle vi finne fram til et sted inni skogen. Der skulle vi lage bål og sitte til læreren kom rundt. Vi endte ikkje opp der vi skulle ha vært, men læreren fant oss.

Så fikk vi en ny oppgave, en på gruppen skulle simulere en knekt fot! Og det ble jo ganske artig når vi da skulle klare å dra med oss denne personen tilbake til samlingspunktet.. :hoho:

Alt i alt ble dagen veldig vellykket! :-)

Resten av helgen gikk med til å være irritert på pc-en, sløve foran tv-en og lese litt pensum.

Etter en litt tam forelesning om SFO i dag så begynner eg å bli litt sulten. Siste timen satt eg og funderte over ka eg skulle ha til middag. Kom fram til hjemmelaget hamburger!!! Så nå stikker eg heim og lager meg middag!! :-)

So long

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...