Gå til innhold
Tonio

Skravletråd mai-juni 2018

Anbefalte innlegg

Fanteria
13 timer siden, Omo skrev:

Har ikke vært der siden 6 ukers kontrollen. Og da haddde jeg ikke problemer. Skal ikke før om 3 uker heller. Burde kanskje ringe de. 

Det ville jeg så absolutt gjort! Jeg ser at du allerede har prøvd alle tipsene jeg fikk, så jeg har dessverre ingen råd å komme med. Det er uansett godt å få snakket med helsesøster om det og få noen til å se på det. Har du prøvd ulike kremer? Purelan funket ikke på meg, men betaphen (eller hva det nå enn het) hjalp. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omo
2 minutter siden, Fanteria skrev:

Det ville jeg så absolutt gjort! Jeg ser at du allerede har prøvd alle tipsene jeg fikk, så jeg har dessverre ingen råd å komme med. Det er uansett godt å få snakket med helsesøster om det og få noen til å se på det. Har du prøvd ulike kremer? Purelan funket ikke på meg, men betaphen (eller hva det nå enn het) hjalp. 

Purelan, brulidine, multi mam kompresser. Testet betaphen en gang, men usikker på hvor mange forskjellige jeg skal bruke og. Skal ringe etterpå når de har telefontid igjen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Illy

Høres slitsomt ut @Omo, og god idé å ringe helsesøster 😊 Håper hun har noen gode løsninger. Den oppned ammestillingen må jammen vi også prøve! Tvillingstilling har aldri vi fått til heller. De anbefalte den så veldig på barsel, men det blir bare kaving (fra både meg og babyen 😝). 

Bilstolproblemene er ganske plagsomme. Det går ganske greit når en sitter bak med henne, men ikke når mannen er borte og jeg kjører. Og han jobber skift. 

Hehe, tunneler og parkeringshus er skumle greier her også @Tonio. Mens at sola blinker gjennom greinene på trærne vi passerer er ganske interessant. 

Herlig med harmonien @Fanteria. Hvem vet, det kan hende det varer også! 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fanteria
1 time siden, Omo skrev:

Purelan, brulidine, multi mam kompresser. Testet betaphen en gang, men usikker på hvor mange forskjellige jeg skal bruke og. Skal ringe etterpå når de har telefontid igjen. 

Du har min dypeste medfølelse. :( 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fanteria
1 time siden, Illy skrev:

Herlig med harmonien @Fanteria. Hvem vet, det kan hende det varer også! 😊

Det hadde vært deilig ☺️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Omo

Da har vi vært hos HS. Hun sjekket litt og synes det var vanskelig å si noe om tungebånd. Hun har bare grunnopplæring på det, så hun sender oss videre til spesialist på tungebånd og manuell terapeut. Hun synes at lille roter mye rundt med tunga og ikke har noe godt sugegrep. Var der en hel time selv om jeg bare gikk innom uten å ha bestilt time. Etter stengetid til og med. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Fanteria
4 timer siden, Omo skrev:

Da har vi vært hos HS. Hun sjekket litt og synes det var vanskelig å si noe om tungebånd. Hun har bare grunnopplæring på det, så hun sender oss videre til spesialist på tungebånd og manuell terapeut. Hun synes at lille roter mye rundt med tunga og ikke har noe godt sugegrep. Var der en hel time selv om jeg bare gikk innom uten å ha bestilt time. Etter stengetid til og med. 

Det er godt dere ble tatt på alvor. Vet at det kan være lang ventetid på spesialist på tungebånd. Kan være de som er private har kortere. Pass hvertfall på at de sjekker både bakre og fremre tungebånd. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Omo
32 minutter siden, Fanteria skrev:

Det er godt dere ble tatt på alvor. Vet at det kan være lang ventetid på spesialist på tungebånd. Kan være de som er private har kortere. Pass hvertfall på at de sjekker både bakre og fremre tungebånd. 

Jeg ble anbefalt privat. Anette resch. Har hørt om hun her på forumet, skal visst være veldig flink. De hadde stengt på klinikken på sykehuset for sommern. Så jeg ringer i morgen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Illy

Det høres ut som dere har en flott helsesøster @Omo, så bra at hun tok det på alvor :) Dere skal slippe å ha det sånn! Håper dere får riktig hjelp med tungebåndet, det kan jo høres ut som det er der problemet ligger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her