Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lurven

:) aha skjønner koselig da..

at vennskap oppstår på tvers av artsgrenser, hadde det skjedd overalt hadde nok verden vært et bedre sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) aha skjønner koselig da..

at vennskap oppstår på tvers av artsgrenser, hadde det skjedd overalt hadde nok verden vært et bedre sted

mm. Som med menn og kvinner f eks :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Nå har jeg lastet opp bilder i albumet :)

Av fiskene mineeeee, og hunden miiiin... :sjenert:

Fiskene tror jeg alle driter i, men jeg synes å huske at noen spurte etter hunden. Ikke verdens beste bilder siden de er tatt med mobilen, meeen.. Det er bedre enn ingenting.

Nå må jeg lese!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

mm. Som med menn og kvinner f eks :kul:

Menn og kvinner er jo ypperlige venner, ikke sant? :ler:

Nå er det sovetid. Får jeg håpe! Orker ikke en reprise av natten i går... Og jeg har ikke tid til sånn tull heller. Må lese nå. Har jo sløst vekk hele uka.. Tenk alt jeg hadde hatt kontrollen på om jeg bare hadde lest!!! Hva jeg feiler!? :sinna:

MEN: Jeg må ikke være for hard med meg selv. Livet har ikke vært helt enkelt i det siste. Hva så om jeg driter på draget nok en gang. Jeg har iallefall begynnt. Jeg er på vei mot målet, om enn med små steg.

Nå skal jeg krype til køys, kjenner at jeg er litt trøtt så det kan hende dette går bra :ler:

Åååh som jeg gleder meg til eksamen er over.. Da er jeg fri!!!!!!

Legg merke til at jeg skriver at jeg ER fri, og ikke HAR fri....

Jeg har vært fanget i to år. Et døgn til nå, så er det over! :hoppe:

Godnatt alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

WOOOHOO! nå har jeg lest gjennom HELE dagboka di, og ledd utrolig godt mange ganger:D du er jo bare rå du!!

Og så håper jeg du har det bra, og tar vare på deg selv!

Du er en flott person!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
WOOOHOO! nå har jeg lest gjennom HELE dagboka di, og ledd utrolig godt mange ganger:D du er jo bare rå du!!

Og så håper jeg du har det bra, og tar vare på deg selv!  

Du er en flott person!! :klem:

Hei!!

Velkommen skal du være, staselig med så flott besøk!

Dagboka er en goood del kortere enn den var for en måned siden. Hadde litt turbulens i livet, og jeg slettet en haug med innlegg... Spørs om du hadde sytnes jeg var like flott da ;)

Meeeeeeen those days are goooone, så det så!!

Men uansett. Hvorfor har ingen sagt til meg at jeg ikke bør spise frokost rett ved kjærestens laptop når en har SVÆRE tomatskiver oppå skiven sin?

Det var jo dømt til å gå galt.

Satt her og skulle kose meg, så på maten min og hørte kjærestens stemme i hodet "ikkeeee søøøøøøl".

Klask.

1 stk tomatlefse hiver seg med all sin kraft over tastaturet, så frø og juice og drit fyker til alle kanter. Sitter der med alt pålegget hengenes i kjeften nedover haka mens jeg slipper skiven ned på tallerkenen og mumler "oj" til meg selv, mens agurkskivene triller hver sin retning.

:ler:

Jeg er så svime!!! Og så gris!!!

:murvegg:

Men jeg tror jeg har fått vekk det værste.

Takk og PRIS for at kjæresten hadde dratt hjemmefra!!! :ler:

Ninaaaaa.....

En annen ting jeg lurer på er hvorfor i svarte søren ingen har nektet denne sangen å bli laget: Celine Dion sin titanic-sang med kose-techno-remix.

:kvalm:

"OOOOoooOOOOooooOOOOOOOOoooon and oooOOOOoooOOOOooooon..."

Ja jeg hører jo du går on and on, trenger ikke å remje om det!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Hehe, jeg og har fått streng beskjed om å ikke spise ved laptopen av min bedre halvdel. Pleier likevel å snike meg til det en gang innimellom. Men etter den gangen jeg spiste skive med hardkokt egg og tomat over tastaturet, og fikk egg mellom nesten samtlige taster, har jeg vært forsiktig i valg av pålegg. Måtte sitte med tannpirker og pirke ut gule biter en hel formiddag, og likevel oppdaget han det... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bhsiltsk

Det er heller ikke lurt å åpne en stridig rødvinsflaske rett ved et tastatur.

Eller få hunden til å legge overkroppen i fanget når tekoppen står like ved tastaturet.

Eller dra stolen inntil pulten kjapt når en kopp med varm kakao står like ved... Jepp, tastaturet.

Konklusjon: Ikke lurt å ha mat/drikke ved tastaturet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Okay, nå klikker jeg snart.

Jeg bor, som kanskje noen har fått med seg, i en liten leilighet. Veldig liten.

Og jeg er glad i å ha ting, mange ting.

Selvfølgelig vanskelig å kombinere, men jeg har klart å få klemt inn ett akvarium blant alle tingene mine, på et eller annet vis.

Men på grunn av denne fantastiske plassmangelen står akvariumet RETT ved pulten, det vil si at man nesten ikke får opp skuffen på høyre side, for der er det bare 25-30cm og PANG et 70liters akvarium.

Kjempekos, og veldig fint å se på.

MEN:

Jeg leser til eksamen.

Det er stille her. Veldig stille. Selv hunden får ikke lov å slikke seg på tissen en gang, for da klikker jeg. Ikke fordi han ikke får lov, men fordi det bråker så sinnsykt med all slafsingen.

Vel, det er stille her. Jeg konsentrer meg. Og jeg sitter rett ved akvariet.

FORBANNEDE DRITTMALLEEEEEEE!!!!!!!!!

Han gnager på den fordømte treroten sin HELE tiden, og selvfølgelig den roten som er nærmest pulten, det vil si RETT ved siden av meg!!!!

Grafs grafs grafs grafs...grafs grafs grafs grafs....grafs grafs grafs grafs....................grafs grafs grafs grafs....grafs grafs grafs grafs.................................................grafs grafs grafs grafs..........grafs grafs grafs grafs......grafs grafs grafs grafs....

Jeg blir GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!

Greit nok at HUNDEN fatter at han sørenmeg får spare ballekosen til ETTER eksamen, men hvordan får man en FISK til å forstå at han sørenmeg har spiseforbud til i morgen?!?!?!!!

SLUTT Å GNAG PÅ RØTTENE DIN DRIIIIIIIIT!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
:ler: Jeg tillot mannen å lese litt her, og nå har du gitt oss begge en god latter. Håper fisken slutter med gnaginga, men det er jo bra at du har god kustus på bikja så den ikke driver med uanstendige aktiviteter når du skal lese.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

Vel, han gnager ikke akkurat nå. Jeg truet med å pælme begge røttene hans ut vinduet, og da gjemte han seg under en stein.

Tullefisk.

Men nå har jeg en hund som har glemt hva jeg har sagt, så det er promp og fis og slikk til den store gullmedaljen.

Vi krangler litt, for han vil på tur, men jeg har sagt at jeg ikk gidder. Så da slikker han på trass. Og så blir jeg forbanna, og så blir han sur og fiser.

Drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

ser at du har et veldig anstrengt forhold til hunden har dere tenkt på å gå i samlivsterapi..

tro meg det hjelper!

jeg har et marsvin som var ganske jævlig mot meg før,men etter vi begynte å gå i terapi går alt mye bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Vel, jeg har tenkt på det, såpass kan jeg røpe :ler:

Vi fant en løsning på det. Vi gikk en biiiiiiitteliten tur bare så han fikk tisse og gått på do.

Men så nå når vi kom hjem forlangte han middag og greier. Så skal jeg være grei, og finner frem målebeger og fyller i med knott.

Der kommer jo turbodyret i fullt firsprang, rett mot meg. Han har ikke verdens beste koordinasjon, så det endte med:

-vanskeligheter med å takle overgang fra kjøkkengulv til ganggulv.

-problemer med å ha kontroll på alle 4 beina.

-store problemer med å stoppe.

-1stk hundekropp 20kg rett i mine bein.

-fysikkregelen om masse og fart i praksis=

Ninakanin velter.

Som dere kanskje husker så hadde jeg en kopp med hundemat i hånden.

Disse hundrevis av pelletsene hopper nå i en fiiiin paraplyformet bue over meg, hunden og alt annet som befant seg i gangen.

Jeg reiste meg opp, plukket to pellets ut av håret, så på det forvirrede dyret ett lite sekund, og gav spisekomando:

Værsågod.

Han står der ute og spiser ennå. En og en om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...