Gå til innhold

Nedtellingstråd.Gregor og jeg har snart 10 000 innlegg :)


An0nymBruker

Anbefalte innlegg

På Wednesday, August 30, 2017 den 21.57, An0nymBruker skrev:

@Gregor Clegane har nå 9 025 innlegg, og jeg har 9 673 innlegg, og dette er en nedtellingstråd til vi begge får 10 000 innlegg

:mynona:

Alle er velkommen til å poste i tråden, og vi ser frem til feiringene :jepp:

Blir dere virkelig aldri lei av å telle i alle de telle-trådene med likes ?   

 :a034:   

Anonymkode: 5a6b1...6ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir dere virkelig aldri lei av å telle i alle de telle-trådene med likes ?   

 :a034:   

Anonymkode: 5a6b1...6ce

Nei :):mynona::nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Så flott nedtellingstråd!

Har faktisk sittet og ventet  en stund på at dere skal nå 10 000 innlegg slik jeg kan gratulere dere!

:mynona:

Du nærmer deg et superfint innleggstall 3333 :nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, An0nymBruker skrev:

 Nei :):mynona::nordvesta:

 Hvorfor er egentlig det så spennende og morsomt da? :nisse:

Anonymkode: 5a6b1...6ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 Hvorfor er egentlig det så spennende og morsomt da? :nisse:

Anonymkode: 5a6b1...6ce

Hei :vinke: Takk for spørsmålet :blomst:

Jeg teller ikke så mye i telletrådene med likes, da jeg synes at det er best at de andre får telle. Så jeg deler ut likes der. Det er mye glede i de trådene og jeg regner med at mange synes at det er fint å greie å kapre det neste tallet  :mynona:og jeg ser også at mange velger å dele ut siste likes for deretter å la noen andre få tallet :hjerte:

Telletrådene med likes har mer rom for småprat enn telletråder der det telles uten likes, og det er også positivt med samarbeidet som gjøres for å drive tellingen fremover.

Først og fremst er det mye trivsel i de trådene, fordi det er så hyggelige og gode deltagere i de trådene. Det er også slik i mange andre tråder i flere underforum på KG. Jeg har inntrykk av at det er svært mange hyggelige og gode mennesker som er brukere av KG :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutes ago, An0nymBruker said:

Du nærmer deg et superfint innleggstall 3333 :nordvesta:

:yvonne: 

Holder et øye på det fine innleggstallet jeg også. 

12 minutes ago, An0nymBruker said:

Hei :vinke: Takk for spørsmålet :blomst:

Jeg teller ikke så mye i telletrådene med likes, da jeg synes at det er best at de andre får telle. Så jeg deler ut likes der. Det er mye glede i de trådene og jeg regner med at mange synes at det er fint å greie å kapre det neste tallet  :mynona:og jeg ser også at mange velger å dele ut siste likes for deretter å la noen andre få tallet :hjerte:

Telletrådene med likes har mer rom for småprat enn telletråder der det telles uten likes, og det er også positivt med samarbeidet som gjøres for å drive tellingen fremover.

Først og fremst er det mye trivsel i de trådene, fordi det er så hyggelige og gode deltagere i de trådene. Det er også slik i mange andre tråder i flere underforum på KG. Jeg har inntrykk av at det er svært mange hyggelige og gode mennesker som er brukere av KG :hjerte:

Enig, med deg. For meg så synes jeg ofte telletrådene uten likes går for raskt. Det blir bare telling hele tiden. Mens de med likes så blir det litt venting, litt spenning og mange fine smilefjes.  :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev:

:yvonne: 

Holder et øye på det fine innleggstallet jeg også. 

Enig, med deg. For meg så synes jeg ofte telletrådene uten likes går for raskt. Det blir bare telling hele tiden. Mens de med likes så blir det litt venting, litt spenning og mange fine smilefjes.  :P

Tusen takk :blomst: Jeg er enig med deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

:yvonne: 

Holder et øye på det fine innleggstallet jeg også. 

Enig, med deg. For meg så synes jeg ofte telletrådene uten likes går for raskt. Det blir bare telling hele tiden. Mens de med likes så blir det litt venting, litt spenning og mange fine smilefjes.  :P

Det er jo nettopp det som er positivt med sånne vanlige telle-tråder da! :nisse:

Det SKJER faktisk noe, og man slipper å vente på "likes" før noen kan telle videre... 

Anonymkode: 5a6b1...6ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jo nettopp det som er positivt med sånne vanlige telle-tråder da! :nisse:

Det SKJER faktisk noe, og man slipper å vente på "likes" før noen kan telle videre... 

Anonymkode: 5a6b1...6ce

Blir som med julaften, det at man må telle ned til julaften  og de ikke er julaften hver dag gjør jo dagen bedre etter min mening . :tree:

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...