Gå til innhold

Luksusfellen. Nye episoder nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Hvordan klare slike mennesker egentlig å skaffe seg så mye i lån? :P   

Anonymkode: 60292...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det en type deltaker som bare er med uten mål og mening? Jeg gidder ikke å se på dersom det ikke er som de andre episodene. 

Anonymkode: 90233...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Hvordan klare slike mennesker egentlig å skaffe seg så mye i lån? :P   

Anonymkode: 60292...56f

Han hadde ikke så mye lån, men gjeld, og en sinnsyk holdning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fra kveldens episode må jo mangle noe essensielt... En ting er å havne i et slikt uføre, men å mene at det bør finnes en quick-fix som "Luxusfellen" skal løse? Godt han tok til fornuft etter hvert. Måtte fornuften bare vare :skravle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeremy har en iq som en gullfisk, han er provoserende dum. Utrolig at han finner damer som er villig til å føre hans gener videre..

Anonymkode: 0ef67...46e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fyr!  "Dere er jo her for å finne løsninger..."  At HAN faktisk må bidra til å få til de løsningene kom tydeligvis som et sjokk på ham. IDIOT!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeremy har en iq som en gullfisk, han er provoserende dum. Utrolig at han finner damer som er villig til å føre hans gener videre..

Anonymkode: 0ef67...46e

Dama virket jo mer oppegående da, det lille man så av henne. Og det å skylde på kulturen...da ble jeg provosert. Det virket som han så ned på nordmenn fordi de sparte og ikke var så opptatt av image. Og det er jo faktisk ikke så kulturelt som han påstår, for i hvor mange andre land enn Norge går det egentlig an å bruke penger du ikke har? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en av de første episodene av Luksusfellen som ble sendt for mange år siden. En megler-mann som viste frem champagnesamlingen sin i stua og kona som eide over 200 par sko... Disse menneskene ville bare fremstå som mye mer velstående enn det de faktisk var. Levde over evne. Husker også disse gutta fra Majorstuen som kjørte rundt i limousin og vasket med cava. DETTE var morsomme episoder! Jeg synes at Luksusfellen de senere årene bare blir tristere og tristere. Folk som ikke er helt vel bevart og som ikke eier nåla i veggen. Rett og slett nitrist! Skjønner ikke at de får lov til å komme på TV en gang. Det hele toppa seg med hun dama som røykte mens hun var gravid... Jeg skjemmes!

Anonymkode: 60107...42a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Husker en av de første episodene av Luksusfellen som ble sendt for mange år siden. En megler-mann som viste frem champagnesamlingen sin i stua og kona som eide over 200 par sko... Disse menneskene ville bare fremstå som mye mer velstående enn det de faktisk var. Levde over evne. Husker også disse gutta fra Majorstuen som kjørte rundt i limousin og vasket med cava. DETTE var morsomme episoder! Jeg synes at Luksusfellen de senere årene bare blir tristere og tristere. Folk som ikke er helt vel bevart og som ikke eier nåla i veggen. Rett og slett nitrist! Skjønner ikke at de får lov til å komme på TV en gang. Det hele toppa seg med hun dama som røykte mens hun var gravid... Jeg skjemmes!

Anonymkode: 60107...42a

Med Roger boende i kjelleren? :laugh:

Anonymkode: 90233...f58

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Arabella3 said:

Dama virket jo mer oppegående da, det lille man så av henne. Og det å skylde på kulturen...da ble jeg provosert. Det virket som han så ned på nordmenn fordi de sparte og ikke var så opptatt av image. Og det er jo faktisk ikke så kulturelt som han påstår, for i hvor mange andre land enn Norge går det egentlig an å bruke penger du ikke har? 

Ja, det virker som han ser ned på nordmenn. Den kommentaren at han ikke bruker dyre sko her fordi ingen forstår hvor verdifulle de er, han er nødt til å dra til motebyen Stokholm

Anonymkode: 0ef67...46e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutes ago, AnonymBruker said:

Husker en av de første episodene av Luksusfellen som ble sendt for mange år siden. En megler-mann som viste frem champagnesamlingen sin i stua og kona som eide over 200 par sko... Disse menneskene ville bare fremstå som mye mer velstående enn det de faktisk var. Levde over evne. Husker også disse gutta fra Majorstuen som kjørte rundt i limousin og vasket med cava. DETTE var morsomme episoder! Jeg synes at Luksusfellen de senere årene bare blir tristere og tristere. Folk som ikke er helt vel bevart og som ikke eier nåla i veggen. Rett og slett nitrist! Skjønner ikke at de får lov til å komme på TV en gang. Det hele toppa seg med hun dama som røykte mens hun var gravid... Jeg skjemmes!

Anonymkode: 60107...42a

Lurer på hvorfor det har endret seg.

Anonymkode: a6c32...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutes ago, Arabella3 said:

Dama virket jo mer oppegående da, det lille man så av henne. Og det å skylde på kulturen...da ble jeg provosert. Det virket som han så ned på nordmenn fordi de sparte og ikke var så opptatt av image. Og det er jo faktisk ikke så kulturelt som han påstår, for i hvor mange andre land enn Norge går det egentlig an å bruke penger du ikke har? 

Damer er mer oppegående ;) 

Anonymkode: a6c32...d3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss :hakeslepp: Her har moren gjort en dårlig jobb, virker som han tror han har rett til å bare skaffe seg gjeld på gjeld uten å betale, og alt annet er urettferdig? Vil ikke betale barnebidrag heller. Nei nei.

Kanskje vi burde lære økonomi på skolen istedenfor algebra.

Anonymkode: a6c32...d3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, LeilaS skrev:

Skulle nesten tro tv3 har leid han inn for å provosere og lage en sjokkerende episode. 

Tanken slo meg og, for makan! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en forbanna gjøk. Han virker nesten tilbakestående. Var en somalier som var med for noen år siden. Han hadde ikke fått med seg at man måtte betale renter på lån. Ja, ja.

https://www.seher.no/kjendis/kjopte-sju-biler-med-forbrukslan/64246294

Anonymkode: e053b...2e4

Noen av de virker mindre smarte for å si det mildt. Blir nesten flau på de sine vegne. God idé å sette inn i reglene før man kjøper ny bil ja

Anonymkode: 0cda3...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Enkelte deltakere virker faktisk så latterlige, at det nesten virker falskt...    

Anonymkode: 60292...56f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ser programmet fra onsdag nå, og det er så sært at jeg måtte inn hit for å se om noen hadde skrevet noe.. :P

Er enig i at det er så drøyt at jeg nesten mistenker scripting. Og det er ikke ofte jeg gjør av Luksusfellen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste positive med den tusseladden der var vel at han sysselsetter folk innenfor inkasso-bransjen... 

Anonymkode: 60292...56f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...