Gå til innhold

Luksusfellen. Nye episoder nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Er det splitter nye episoder av Luksusfellen, som begynner på TV 3 i kveld? 

 Eller går det bare gamle repriser? 

Anonymkode: 60292...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Går gårsdagens episode i reprise? 

Anonymkode: 09a29...a45

Du kan se den når som helst på viafree.no

Anonymkode: 529ab...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han åpnet ikke noe post fordi han hadde ikke råd til å betale regninger uansett. Eh? :blink: Han tjente jo nesten 30 000, men likevel har han ikke råd til å betale en eneste regning? Rart. Sløste bort over 400 000 bare på fjas.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Dorey skrev:

Ojsann, de var litt enkle de menneskene i går :/

 

Jeg fikk litt vondt av de:( 

 

Anonymkode: 5a5cf...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk litt vondt av de:( 

 

Anonymkode: 5a5cf...f33

 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er mobbe-TV!

Anonymkode: 9f9ed...56c

Hvorfor? Han har jo selv satt seg inn i denne situasjonen 

Anonymkode: 8a78f...ce3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Dorey skrev:

Ojsann, de var litt enkle de menneskene i går :/

 

Det slo meg også :/  Håper bare de lærer :P

Anonymkode: 9057f...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får helt fnatt over hvor tafatte mange av de er! Aner ikke hva de har brukt penger på og sitter der som spørsmålstegn. Tror de bruker 5000 på mat, men bruker 14 000 kr på mat i måneden! Har null kontroll. Så tar de opp lån med skyhøye renter.

Men tror mange bare gir faen og stikker hode i sanden. Tror det bare skal forsvinne, men det gjør jo ikke det. Nytter ikke å hive og brenne regninger. Hvis jeg ligger etter med en regning, så freaker jeg litt ut.

Anonymkode: 0cda3...312

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke økonomiske problemer, men jeg skjønner hva som skjer når en først har driti seg ut. Jeg kjenner igjen å gå rundt med dårlig samvittighet og angst for å rette opp noe. Man vet selv at en har vært så dum så det blir fryktelig vanskelig. Derfor stikker en hodet i sanden og fikser problemet kortsiktig, ved å ta opp nye lån.  Så lenge ingenting faktisk skjer, regningene kan kastes, nye lån kan tas osv slipper man det liksom for akkurat nå.... 

Anonymkode: 28538...efc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusfellen er feil navn på serien. Dette er fattige mennesker som ikke klarer styre økonomien sin. Ganske trist egentlig. Rart at tv3 synes det er greit å lage program om mennesker som åpenbart ikke kan ta vare på seg selv. Er de sikre på at ingen av deltagerne er umyndiggjort? 

Anonymkode: 7dd03...791

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Luksusfellen er feil navn på serien. Dette er fattige mennesker som ikke klarer styre økonomien sin. Ganske trist egentlig. Rart at tv3 synes det er greit å lage program om mennesker som åpenbart ikke kan ta vare på seg selv. Er de sikre på at ingen av deltagerne er umyndiggjort? 

Anonymkode: 7dd03...791

http://www.p4.no/underholdning/stale-49-tjener-96000-i-maneden---ma-ha-hjelp-fra-luksusfellen/artikkel/657331/

Mange av deltakerne tjener vel helt gjennomsnittlig. Gjelden kommer i hovedsak av dårlig prioritering. 

Anonymkode: 90233...f58

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Luksusfellen er feil navn på serien. Dette er fattige mennesker som ikke klarer styre økonomien sin. Ganske trist egentlig. Rart at tv3 synes det er greit å lage program om mennesker som åpenbart ikke kan ta vare på seg selv. Er de sikre på at ingen av deltagerne er umyndiggjort? 

Anonymkode: 7dd03...791

Det har vel ikke vært med noen som har vært fattige. Noen av de tjener veldig godt mens andre tjener mindre, men ingen er fattig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke økonomiske problemer, men jeg skjønner hva som skjer når en først har driti seg ut. Jeg kjenner igjen å gå rundt med dårlig samvittighet og angst for å rette opp noe. Man vet selv at en har vært så dum så det blir fryktelig vanskelig. Derfor stikker en hodet i sanden og fikser problemet kortsiktig, ved å ta opp nye lån.  Så lenge ingenting faktisk skjer, regningene kan kastes, nye lån kan tas osv slipper man det liksom for akkurat nå.... 

Anonymkode: 28538...efc

Hvor lenge kan man egentlig leve over evne? I flere år? Når går det så langt som til at namsmann kommer og stenger bolig?

Anonymkode: d121f...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...