Gå til innhold

Din dypeste sexfantasi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fantasert mye om hvordan det ville vært, om min samboer gjennom 20 år, plutselig fikk lyst på sex, og begynte å ta initiativ.  

Anonymkode: 4c47d...cf1

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 hours ago, AnonymBruker said:

Får du kvinner til å besvime av orgasme. Hva gjør du med dem da?

Har du hatt sex med menn også, fått gutter/ menn til å besvime av orgasme? Er selv gutt som drømmer om å bli pult å få pustestans samtidig med at jeg pules til orgasme flere ganger. 

Anonymkode: 94a88...789

Det har bare skjedd to ganger og grunnet heftig g-punktsstimulering.

Om du tenker på å kombinere besvimelse og orgasme ved f.eks. kveling, så er det relativt lett å fikse. Kreves dog veeeeldig mye kunnskap og erfaring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer om firkant med en fyr på jobben. Mens jeg rir han kommer en fyr og tar meg bakfra analt, slik at jeg blir tatt i begge hull samtidig. Deretter kommer en dame med store naturlige bryster og setter seg med ansiktet mot meg, og begynner å kline med meg mens jeg blir tatt i begge hull samtidig. Mannen som tar meg analt tar også og finger klitten min samtidig.

Jeez, nå ble jeg kåt. 

Anonymkode: 43a52...6f6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Det har bare skjedd to ganger og grunnet heftig g-punktsstimulering.

Om du tenker på å kombinere besvimelse og orgasme ved f.eks. kveling, så er det relativt lett å fikse. Kreves dog veeeeldig mye kunnskap og erfaring.

Høres vannvittig deilig ut. Lyst til å oppleve det  en gang.  Ikke så lett å finne noen som kan dette. Kanskje enda vanskeligere for meg som gutt å få noen til å gjøre det med meg. Lar gjerne en gutt få gjøre det, kvele å gi meg orgasme samtidig til jeg svimer av. 

Anonymkode: 94a88...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drømmer om firkant med en fyr på jobben. Mens jeg rir han kommer en fyr og tar meg bakfra analt, slik at jeg blir tatt i begge hull samtidig. Deretter kommer en dame med store naturlige bryster og setter seg med ansiktet mot meg, og begynner å kline med meg mens jeg blir tatt i begge hull samtidig. Mannen som tar meg analt tar også og finger klitten min samtidig.

Jeez, nå ble jeg kåt. 

Anonymkode: 43a52...6f6

Det hadde ikke vært meg i mot om du jobber samme sted som meg. Siden jeg ligger nederst, håper jeg kvinne #2 sitter på huk over ansiktet mitt så jeg kan slikke og rimme henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det hadde ikke vært meg i mot om du jobber samme sted som meg. Siden jeg ligger nederst, håper jeg kvinne #2 sitter på huk over ansiktet mitt så jeg kan slikke og rimme henne.

Jepp, det var tanken. 

Synd min kollega er godt gift og aldri ville valgt en som meg. ;) 

Anonymkode: 43a52...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det var tanken. 

Synd min kollega er godt gift og aldri ville valgt en som meg. ;) 

Anonymkode: 43a52...6f6

Vel, han har bidratt til en opphissende fantasi. Hils ham fra meg og si takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Vel, han har bidratt til en opphissende fantasi. Hils ham fra meg og si takk! 

Hehe. Hadde jeg ikke vært så sjenert skulle jeg jammen meg gjort det! ;) 

Anonymkode: 43a52...6f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe. Hadde jeg ikke vært så sjenert skulle jeg jammen meg gjort det! ;) 

Anonymkode: 43a52...6f6

I dare you! LOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han kommer bort til meg og tar fullstendig kontroll over meg og overfaller meg intenst

Anonymkode: 997de...d1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort en hel del greier som 4kant, sandwich (helt fantastisk) sexfest i London,3kant, osv osv, men playrape av flere menn, ligger høyest opp på listen - Dirty little girl 25 :fnise::hjerte:

Anonymkode: 50778...84e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg ikke hadde sex med en mye eldre mann (Dvs 50 ca 🙈) og en jente, da jeg var fri og frank. fantaserer om det tidvis, og det burde jo være lett å gjennomføre. Men det er uaktuelt nå når jeg har mann og barn. 

Anonymkode: c7c1e...3fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Måtte utføre handlinger og blotte meg slik han (gjerne en ukjent) vil. F.eks bli beordret til å ta en tur på butikken med en butplug, kjøre bil naken (slik noen kan se meg), han beordrer meg til å la andre få lov å ta på meg (f.eks må jeg ta ned toppen og la andre menn klype og dra meg i brystvortene), måtte få orgasme på et offentlig sted (bussen f.eks)

2. Litt i samme dur som nr 1. Bli bestemt over en hel dag. MÅ gjøre det han sier. Må f.eks spørre om å få gå på toalettet, men blir nektet helt til jeg klarer å tisse på meg selv offentlig slik buksen blir våt og det er synlig at jeg har hatt et uhell. Må gjerne gå slik med buksen våt lenge. Får også straff som f.eks ris i etterkant. 

3. Måtte vise meg frem for et publikum. Gjøre slik de vil. Blotte meg og la de ta på meg. Gjerne måtte ta litt kinky bilder også. 

4. Sånn generelt liker jeg å bli ydmyket og straffet. Ris, klyper på brystvortene, dratt i håret, nektet orgasme, bli snakket nedlatende til. 

Anonymkode: 4dcaf...e62

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Esperanza98

Wow! Flere av disse tingene høres fryktelige ut. Bli fastbundet, playrape, kveling, spanking, og bli tvunget til å kle av seg for å stå som en utstillingsdukke.

Når jeg skal ha sex kommer jeg til å ønske å skape en trygg atmosfære, med tillit, kjærlighet, trygghet og stabilitet for begge to. Jeg ønsker å bli kost med og kose kjæresten. Bli tatt på forsiktig- alt i mitt eget tempo. Jeg er veldig redd og sårbar for slike type ting, så det hadde ikke falt meg inn å gjøre noe av det jeg nevnte i det første avsnittet. Jeg vil at det skal være en god og behagelig opplevelse der begge føler seg beskyttet og trygge, og ikke redde og sårbare.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, September 07, 2017 den 2.10, Katten.2.0 skrev:

Det har bare skjedd to ganger og grunnet heftig g-punktsstimulering.

Om du tenker på å kombinere besvimelse og orgasme ved f.eks. kveling, så er det relativt lett å fikse. Kreves dog veeeeldig mye kunnskap og erfaring.

Har du også opplevd at gutter besvimer av kvelning og orgasme samtidig? Vært utrolig digg å fått oppleve det 😊 Ikke lett å finne hverken dame eller mann som kan dette.

Anonymkode: 94a88...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At damene ga mer av seg selv i senga, og ikke hadde mentale sperrer

Anonymkode: 25db1...84d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 hours ago, Esperanza98 said:

Wow! Flere av disse tingene høres fryktelige ut. Bli fastbundet, playrape, kveling, spanking, og bli tvunget til å kle av seg for å stå som en utstillingsdukke.

Når jeg skal ha sex kommer jeg til å ønske å skape en trygg atmosfære, med tillit, kjærlighet, trygghet og stabilitet for begge to. Jeg ønsker å bli kost med og kose kjæresten. Bli tatt på forsiktig- alt i mitt eget tempo. Jeg er veldig redd og sårbar for slike type ting, så det hadde ikke falt meg inn å gjøre noe av det jeg nevnte i det første avsnittet. Jeg vil at det skal være en god og behagelig opplevelse der begge føler seg beskyttet og trygge, og ikke redde og sårbare.  

Du er en pingle med andre ord?

Anonymkode: 25db1...84d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esperanza98
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er en pingle med andre ord?

Anonymkode: 25db1...84d

Kanskje etter din definisjon, heldigvis ikke etter kjæresten min sin. Godt det ikke er din mening som teller 

Endret av Esperanza98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Esperanza98 skrev:

Wow! Flere av disse tingene høres fryktelige ut. Bli fastbundet, playrape, kveling, spanking, og bli tvunget til å kle av seg for å stå som en utstillingsdukke.

Når jeg skal ha sex kommer jeg til å ønske å skape en trygg atmosfære, med tillit, kjærlighet, trygghet og stabilitet for begge to. Jeg ønsker å bli kost med og kose kjæresten. Bli tatt på forsiktig- alt i mitt eget tempo. Jeg er veldig redd og sårbar for slike type ting, så det hadde ikke falt meg inn å gjøre noe av det jeg nevnte i det første avsnittet. Jeg vil at det skal være en god og behagelig opplevelse der begge føler seg beskyttet og trygge, og ikke redde og sårbare.  

Uten trygghet og tillit, bør man ikke gjøre noe av det du nevnte. ;) bare sånn btw.
Jeg lever i et BDSM forhold, med mange av de elementene, men jeg har også kjærlighet, trygghet, tillit, stabilitet for oss begge. Jeg blir kost med og koser med min Kjære. 
Det ene utelukker ikke det andre :)

Jeg har aldri følt meg redd eller sårbar i en BDSM setting, fordi jeg kun gjør det med folk jeg stoler på 

Men folk har forskjellige preferanser, og det er lov. Ville bare få frem at BDSM ikke utelukker kos og nærhet ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esperanza98
2 timer siden, kattepusen skrev:

Uten trygghet og tillit, bør man ikke gjøre noe av det du nevnte. ;) bare sånn btw.
Jeg lever i et BDSM forhold, med mange av de elementene, men jeg har også kjærlighet, trygghet, tillit, stabilitet for oss begge. Jeg blir kost med og koser med min Kjære. 
Det ene utelukker ikke det andre :)

Jeg har aldri følt meg redd eller sårbar i en BDSM setting, fordi jeg kun gjør det med folk jeg stoler på 

Men folk har forskjellige preferanser, og det er lov. Ville bare få frem at BDSM ikke utelukker kos og nærhet ;)

Hva er BDSM egt? Hva inngår i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...