Gå til innhold

Din dypeste sexfantasi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Flørtepus
På 26.2.2018 den 13.19, Ansagt skrev:

Jeg er veldig god på massasje og på høyde med de profesjonelle. Min fantasi er at du kommer til meg der jeg er behandleren din/fysioterapeut som skal gi deg massasjebehandling på benken. Du må kle av deg til undertøyet, legge deg på benken og jeg begynner å massere med silkemyk olje. Etter en god omgang kroppsmassasje sier jeg at du må ta av bh-en din for å komme til skikkelig. Jeg stryker deg på brystene og det begynner å bli seksuelt ladet. Etterhvert ber jeg deg ligge på magen og rumpa får en pute under seg og skal få litt massasje. Du merker at jeg flytter trusestrikken lengre og lengre nedover og av en eller annen grunn begynner hendene mine å nærme seg musa di og stryke, og massere lett samt stryke deg over rumpehullet. Med litt ekstra olje på hånda så glipper plutselig en finger inn i deg og så to. Jeg pule-masserer musa di ømt, mens tommelen min leker med rompehullet ditt der den plutselig bare glir inn. Jeg masserer sakte inn og ut mens du hviner av kåthet og hva denne behandleren kan finne på. Jeg tar frem en passende buttplug som jeg sier at du må ha før behandlingen er ferdig. Etter den har smettet på plass så kommer jeg opp på benken og fyller deg med min egen pikk som nå er sprengklar for lengst. Til slutt må buttplugen ut så jeg får fyllt opp rumpa di med en god sprut  som jeg sier at er bra for deg. Etterpå avtaler vi neste time.

Dette er kortversjonen av en av mine fantasier😃.

Ja takk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min dypeste fantasi er det ikke, men for tiden fantaserer jeg en del om sex med stefaren til en venninne. 

Anonymkode: b8bb6...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å ha meg med 3 menn samtidig. Ligger på rygg, 2 holder beina spredt med god sikt mens den 3. tar meg skikkelig hardt. De ved siden koser med puppene og klitten. Så bytter de. Ingen kondom, det skal bli grisete våt.

Viktig at fokus er på min nytelse, ikke gangbang der jeg mister oversikten hvem som puler meg i musa, hvem i rumpe og hvem jeg suger.

Bare fantasi, i virkeligheten hater jeg følelsen av sæd som renner ut og bli glant på hoo-ha er ikke noe særlig heller etter flere forsøk med prøverør.

Anonymkode: ebe0c...b6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg drømmer om å treffe en jente/dame som lar seg dominere. 

Så jeg kan binde henne og uansett hva jeg foreslår sier hun ja. 

Starter med å stryke fingrene mine over kroppen hennes. Så slikke henne til orgasme. Så må hun suge meg til jeg kommer og svelge alt. 

Jeg dasker henne forsiktig på rompa men øker styrken til du sier kode ordet.

Så knulle henne i musa og 2’ern. 

Kort versjon 

Anonymkode: d491e...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2017 den 19.28, AnonymBruker skrev:

Er ikke så voldsomt kinky, men... Har lyst til å bli bundet fast. Noen timer, en halv dag, noe sånt. Bli strøket på, kysset, slikket, utført oralsex selv (gjerne litt... voldsomt. Elsker å deepthroate), knullet - rolig, hardt, vaginalt, analt, brukt leketøy på/kombinasjon av flere. Gjerne bli håndtert litt røft, og type slanking /lett kvelning o.l. - og litt ømmere/kjærligere i blant også. Bli forlatt i perioder, om mannen vil ha pause... Rett og slett bli teaset litt, og brukt i timevis, uten å ha så mye jeg skulle sagt. Kunne ønske jeg klarte å ytre slike ønsker noe annet sted enn anonymt på nett, føler ikke at det er spesielt sært eller unormalt, men klarer det ikke helt. :rolleyes:

Ellers fantaserer jeg litt om sex med to eller flere menn, playrape, etc, men er mer usikker på om jeg faktisk hadde vært komfortabel med å utføre det da.

Anonymkode: f4de1...353

Østlandet?

Anonymkode: d491e...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trekant med to menn 👌🏻 Er kvinne.

Anonymkode: 68707...d16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann.

Min største fantasi er å være 2 menn på en dame å fylle henne opp for å gi henne den største mulige nytelse

Anonymkode: 3b3e9...6d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden må det være å bli overrasket av en kollega på jobb. Type «bli med inn hit litt». Når vi da har lukket døren tar han tak i meg og dytter meg hardt inn i veggen og resten sier seg selv i grunn. Det er i grunn en litt kjedelig fantasi nå, men den fantasien tenker jeg av en eller annen grunn på hver jævla dag, sikkert 20 ganger i løpet av dagen 😖 fryktelig slitsomt og forstyrrende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-kant der en smilende domina bruker strapon på meg samtidig som hennes sjenerte, yndige venninne suger meg og masturberer seg selv med en heftig vibrator. Deretter blir jeg bedt om å legge meg under den yndige i en 69-posisjon og jeg slikker og fingrer til hun får en kraftig sprutorgasme i munnen min som jeg begjærlig drikker. Avsluttes med at den strenge, smilende, runker meg og befaler at den yndige skal ta det i munnen og kline med meg, med munnen full av sæd. Voilà!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Dathos skrev:

3-kant der en smilende domina bruker strapon på meg samtidig som hennes sjenerte, yndige venninne suger meg og masturberer seg selv med en heftig vibrator. Deretter blir jeg bedt om å legge meg under den yndige i en 69-posisjon og jeg slikker og fingrer til hun får en kraftig sprutorgasme i munnen min som jeg begjærlig drikker. Avsluttes med at den strenge, smilende, runker meg og befaler at den yndige skal ta det i munnen og kline med meg, med munnen full av sæd. Voilà!

Deilig as😊

Anonymkode: 2ad8e...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste årene har jeg hatt sterke seksuelle fantasier om ekstremt underdanige kvinner. Aldri noe tvang eller straff, eller noe slikt. Bare å ha en kvinne som er svært underdanig og har et svært stort behov for å please meg. 

Det er en fantasi som står i sterk kontrast til hvordan jeg er ellers og hvordan jeg forholder med til kvinner IRL. Ser det ikke sannsynlig at det er en fantasi som kommer til å bli levd ut. 

Anonymkode: e01e8...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært veldig kult å ha sex ved siden av et annet par. Ikke nødvendigvis en firkant, men bare vært i samme rom.

Anonymkode: b4021...efa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Blod skrev:

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på Norsk lov. 

Blod, mod

Det betyr vel at de alle dypeste sexfantasiene til noen får forbli i mørket. ;)

Anonymkode: 633bf...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å bli skikkelig dominert, bundet fast, teaset til jeg tigger om å få lov til komme og knullet sanseløs. Og jeg er ikke enkel å dominere, jeg gir motstand. Men det er en del av spillet. Du kan godt si det grenser mot playrape. Tanken på å bli brukt "mot min vilje" tenner meg helt enormt og jeg kommer nesten bare ved tanken på at han bruker et spekulum og eventuelt andre hjelpemidler for å vide meg ut mens jeg ligger der fastbundet og hjelpesløs. Det frustrerer meg helt grenseløst at ingen av mine sexpartnere har vært naturlig dominante, så det hele blir litt kleint. Fantasien er så altoppslukende at jeg har landet på den konklusjonen at jeg må finne meg en sexpartner i BDSM-miljøet. Må bare kvinne meg opp først. 

Anonymkode: d9c6a...b39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst til å bli skikkelig dominert, bundet fast, teaset til jeg tigger om å få lov til komme og knullet sanseløs. Og jeg er ikke enkel å dominere, jeg gir motstand. Men det er en del av spillet. Du kan godt si det grenser mot playrape. Tanken på å bli brukt "mot min vilje" tenner meg helt enormt og jeg kommer nesten bare ved tanken på at han bruker et spekulum og eventuelt andre hjelpemidler for å vide meg ut mens jeg ligger der fastbundet og hjelpesløs. Det frustrerer meg helt grenseløst at ingen av mine sexpartnere har vært naturlig dominante, så det hele blir litt kleint. Fantasien er så altoppslukende at jeg har landet på den konklusjonen at jeg må finne meg en sexpartner i BDSM-miljøet. Må bare kvinne meg opp først. 

Anonymkode: d9c6a...b39

Anbefaler fetlife.com. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg tar denne som anonym gitt.  Har en hemmelig drøm om at jeg, middelaldrende kvinne fra et pent møblert hjem blir grisepult i baksetet på en rånerbil.  En minst 15 år yngre mann, litt røff type totalt forskjellig fra miljøene jeg beveger meg i.                        Ikke så teknisk avanserte greier, bare et rått knull med grådighet og intensitet.

Anonymkode: 40225...b34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har så lyst til å bli skikkelig dominert, bundet fast, teaset til jeg tigger om å få lov til komme og knullet sanseløs. Og jeg er ikke enkel å dominere, jeg gir motstand. Men det er en del av spillet. Du kan godt si det grenser mot playrape. Tanken på å bli brukt "mot min vilje" tenner meg helt enormt og jeg kommer nesten bare ved tanken på at han bruker et spekulum og eventuelt andre hjelpemidler for å vide meg ut mens jeg ligger der fastbundet og hjelpesløs. Det frustrerer meg helt grenseløst at ingen av mine sexpartnere har vært naturlig dominante, så det hele blir litt kleint. Fantasien er så altoppslukende at jeg har landet på den konklusjonen at jeg må finne meg en sexpartner i BDSM-miljøet. Må bare kvinne meg opp først. 

Anonymkode: d9c6a...b39

Du beskrev nesten sexlivet mitt nå. *må vekke kjæresten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine fantasier er fortiden to.

Den ene er å ha aldeles konvensjonell sex med en liten, nett dame på rundt 1.50 og under 50 kilo.En dame som kommer lett, og elsker å knulle.

Den andre er å ha trekant med kjæresten og en svært velutrustet og utholdende mann, som kan knulle henne til hun ber om nåde.....Kjæresten har ikke lett for å komme, for å si det sånn. Iallefall ikke med meg.

 

Anonymkode: 774c2...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...