Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

På 8.10.2017 den 9.51, Sahara_ skrev:

Jeg fulgte bloggen for noen år siden og hadde lang pause fra all blogglesing. Tok opp Stina sin blogg igjen og må si jeg ble skuffet. Jenta var så naturlig, og nå går hun akkurat samme veien som alle andre toppbloggere.. I tillegg til botox/fillers +++ så er hele bloggen preget av clickbaits, repeat innlegg og lister. Fulgte henne kort på snapchat men det ble bare mer reklamekanal for bloggen enn innblikk i hverdagen, så måtte fjerne henne igjen. 

Hun tar Botox mot nakkeproblemer og hodepine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg fremstår hun påståelig, lite opplyst og muligens lite intelligent. Hun skriver SÅ MYE feil!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, masekopp skrev:

For meg fremstår hun påståelig, lite opplyst og muligens lite intelligent. Hun skriver SÅ MYE feil!

enig

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trist at i videoen hun la ut i dag (spørsmålrunde med kjæresten), så får de spørsmål om hva de liker best med hverandre. Og Per Fredrik sier, ordrett, "det beste med deg er vel at du er så pen". :/

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Llise skrev:

Litt trist at i videoen hun la ut i dag (spørsmålrunde med kjæresten), så får de spørsmål om hva de liker best med hverandre. Og Per Fredrik sier, ordrett, "det beste med deg er vel at du er så pen". :/

Hadde ikke forventet meg noe annet av de to der faktisk. Men trist er det jo. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutes ago, masekopp said:

Hadde ikke forventet meg noe annet av de to der faktisk. Men trist er det jo. 

Det sier jeg selv til elskerinnen min, men det betyr jo ikke at hun ikke har masse andre gode kvaliteter også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Okei, det er noe som irriterer meg fryktlig med denne bloggeren, og jeg lurer på om det flere som har merket det samme: 

Hun legger ut et innlegg, noen dager senere legger hun ut på snapchat/instastory et bilde med overskriften på innlegget og gjemmer datoen. Dette fordi innlegget ikke er nytt. Jeg tenker jo at det er fordi hun ikke har fått nok klikk på innlegget. For et par uker siden la hu ut på story om et innlegg jeg trodde var nytt og så viste det seg at det var et innlegg fra 27.07.2017 - det syns jeg blir tåpelig. 

Har prøvd to ganger å legge igjen en kommentar om dette at jeg syns det er veldig irriterende og at det lurer leserne, men begge gangene har hun ikke godtatt kommentarene. Akkurat som om hun har noe å skjule. 

Er det andre som har merket dette og irriterer seg over det?? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB

Hun legger ut så mange bilder av seg selv på blogginnleggene og alle er helt like. Hun ser helt lik ut i ansiktet. Husker da hun var så gal som hun sa og bakte kanelsnurrer kl 22-23 tiden. Da sto hun der fullt sminket. Hvor mange ser sånn ut så sent, like før man skal legge seg? Ikke jeg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, TomineB skrev:

Hun legger ut så mange bilder av seg selv på blogginnleggene og alle er helt like. Hun ser helt lik ut i ansiktet. Husker da hun var så gal som hun sa og bakte kanelsnurrer kl 22-23 tiden. Da sto hun der fullt sminket. Hvor mange ser sånn ut så sent, like før man skal legge seg? Ikke jeg😊

Ikke jeg heller, men er visst veldig viktig å være fult sminket på bilder :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksempel: for 51 min la hun ut en snap om et innlegg son ha handler om 7 ting hun aldri vil gjøre. Jeg sweiper up, og innlegget jeg kommer til er skrevet 04.08.2017.. assåååå

 

 

IMG_2965.PNG

IMG_2966.PNG

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Hotellet skrev:

Hun skrev at PK ofte hjalp henne med bloggen, feks når hun fikk  hjerneteppe 

Hjerneteppe :fnise: Fikk noen bilder i hodet nå..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår ikke helt at hun har så mange lesere jeg, innleggene hennes er jo ikke så spennende eller innholdsrike akuratt 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2017 den 23.31, Krokanis skrev:

Forstår ikke helt at hun har så mange lesere jeg, innleggene hennes er jo ikke så spennende eller innholdsrike akuratt 

For ikke å snakke om de usedvanlig teite clickbaitene minst 5 ganger til dagen. Nå har hun laget dem like Se og Hør sine, som sjokkerende overskrifter. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, ^littletoomuch skrev:

«Jeg må ta pause»

 

...fra å bruke vippeextentions :roll: 

Er det muuulig. Er. så. lei. av. clickbait!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...