Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Gjest BokJente
32 minutter siden, cassio skrev:
 

Det har nada å si for miljøet, vi vasker uansett ikke før vi har full maskin, så det vaskes ikke mer/oftere enn om vi hadde vasket sammen. Fordelen er at vi har kontroll på våre egne klær, og blir noe ødelagt i vask har man kun seg selv å takke. 

Og vi har tydeligvis forskjellig syn på hva som er normalt. Jeg vil faktisk påstå at det er merkelig å beskylde andre for å være sjokkerende og unormale når de har andre hverdagsrutiner enn det du har.

Glad jeg er singel jeg og gjør alt selv av plikter. Mindre bråk. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, cassio skrev:
 

Hva er sjokkerende med det? Jeg og mannen har hvert vårt bad, og vasker hver våre klær. Er det også sjokkerende?

Vi gjør det samme

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl

Må bare legge inn en kommentar her. Jeg synes Stina har et litt fordreid syn på utseende og jeg liker henne bedre uten alt «styret» og fillers (og noen utsagn får henne til å virke litt dum), men hun skal ha poeng for å holde bloggen positiv. Hun er ikke noe offer og setter masse diagnoser på seg selv. Hun har også vanskelige perioder, men sier hun fokuserer på det positive noe som er bra. Og enkelte folk elsker jo lister, inkludert meg 😅 Tror de unge leserne blir mer påvirket negativt av sraad og SE og AR. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Plannergirl skrev:
 

Må bare legge inn en kommentar her. Jeg synes Stina har et litt fordreid syn på utseende og jeg liker henne bedre uten alt «styret» og fillers (og noen utsagn får henne til å virke litt dum), men hun skal ha poeng for å holde bloggen positiv. Hun er ikke noe offer og setter masse diagnoser på seg selv. Hun har også vanskelige perioder, men sier hun fokuserer på det positive noe som er bra. Og enkelte folk elsker jo lister, inkludert meg 😅 Tror de unge leserne blir mer påvirket negativt av sraad og SE og AR. 

Det er sant da. I dag er det enkelt som dyrker sorger og motgang. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
1 time siden, wintergirl skrev:
 

Det er sant da. I dag er det enkelt som dyrker sorger og motgang. 

Ja, jeg tror det er greit å ha noen motbloggere som fokuserer på den «positive bobla» som hun kaller det selv om det blir litt pyntet på. Bedre å rømme inn i et positivt univers enn et som dyrker diagnoser og sorger. 

Endret av Plannergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2018 den 18.07, fitnessjenta skrev:
 

Syns virkelig at det er synd at hun føler at hun må bruke mellom 2 til 5 timer på å sminke seg før hun går ut av døra, det kan virkelig ikke være sunt. Jeg håper ikke at de unge følgerne hennes tror at det er normalt og at de føler at de må gjøre det samme for å bli akseptert. 

enig. Samt hvordan de ble filmet når de var i USA: Jeg hadde blitt gal om partner brukte så lang tid før vi kom oss ut døren. Tenk hvor mye tid man kaster bort!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det seriøst INGEN som skal kommentere at hunden hennes har ALT for mange tenner?? Hun har jo ikke trekt melketennene! Blir så forbanna hver gang jeg ser bilder av hunden hennes hvor tennene synes, må jo være veldig vondt for hunden... At de nye tennene bare har vokst oppå de gamle. Huff, skulle ikke hatt hund når du ikke vet åssen du skal stelle med de. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nirvania skrev:
 

Er det seriøst INGEN som skal kommentere at hunden hennes har ALT for mange tenner?? Hun har jo ikke trekt melketennene! Blir så forbanna hver gang jeg ser bilder av hunden hennes hvor tennene synes, må jo være veldig vondt for hunden... At de nye tennene bare har vokst oppå de gamle. Huff, skulle ikke hatt hund når du ikke vet åssen du skal stelle med de. 

De feller tennene selv.  Tror hun tar med hund til dyrlege årlig og får sjekket litt av hvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, wintergirl said:
 

De feller tennene selv.  Tror hun tar med hund til dyrlege årlig og får sjekket litt av hvert. 

Nei, ikke alle valper feller tennene selv. Mange må få de trekt, slik som jeg måtte med min hund fordi han ikke mistet de selv.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, nirvania skrev:
 

Nei, ikke alle valper feller tennene selv. Mange må få de trekt, slik som jeg måtte med min hund fordi han ikke mistet de selv.

Skriv til henne å be henne ta med Chloe til dyrlegen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars hund i kveld. Er med på Halloween party, masse discolys, og rundt der løper hunden i et kostyme (?) og ser ganske stresset ut😕

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Krokanis skrev:
 

Stakkars hund i kveld. Er med på Halloween party, masse discolys, og rundt der løper hunden i et kostyme (?) og ser ganske stresset ut😕

Hun burde bytte ut den hunden med en dukke. Hun burde også lest seg litt opp på hund før hun overhode skaffet seg en

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest sad_shadow

Hun har vært åpen om vanskelig perioder der det ofte går dager uten at hun blogger noe og innrømmer at hun går til psykolog, noe som er bra. Men å dra på spahelg, det har hun ork til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sad_shadow skrev:

Hun har vært åpen om vanskelig perioder der det ofte går dager uten at hun blogger noe og innrømmer at hun går til psykolog, noe som er bra. Men å dra på spahelg, det har hun ork til?

Det var da også noe å henge seg opp i? Spahelg skal vel være avslappende, så jeg antar det kan være fint hvis man har en stressende periode 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sad_shadow
Akkurat nå, Solsmil skrev:

Det var da også noe å henge seg opp i? Spahelg skal vel være avslappende, så jeg antar det kan være fint hvis man har en stressende periode 

Jeg bare nevner at det er forskjell på folk. Ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Sideburn skrev:

Vestlia resort? 

Jeg har kun sett og hørt om det stedet fra bloggere, og det ser alltid helt tomt ut der. :huh:  
 

Fint sted det. Har vært greit med folk de gangene jeg har vært der.

 

3 timer siden, sad_shadow skrev:

Hun har vært åpen om vanskelig perioder der det ofte går dager uten at hun blogger noe og innrømmer at hun går til psykolog, noe som er bra. Men å dra på spahelg, det har hun ork til?

Eeeh....spahelg er jo ment å tilføre energi, det er  fokus på avslapning og velvære. Hvorfor skulle hun ikke ha ork til det? Krever jo ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sad_shadow
1 time siden, Sansol skrev:

Fint sted det. Har vært greit med folk de gangene jeg har vært der.

 

Eeeh....spahelg er jo ment å tilføre energi, det er  fokus på avslapning og velvære. Hvorfor skulle hun ikke ha ork til det? Krever jo ingenting.

Jeg vet godt at spa er for avslapping, redusering av stress. Men er man nedfor er det ikke mange som orker ditt og datt, men fint at hun har noe hun liker å gjøre. Spa er i hvert fall ikke ikke for alle og det er ikke alle som har energi til å dra noe sted når man er nedfor. Men som sagt, alle er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sad_shadow skrev:

Jeg vet godt at spa er for avslapping, redusering av stress. Men er man nedfor er det ikke mange som orker ditt og datt, men fint at hun har noe hun liker å gjøre. Spa er i hvert fall ikke ikke for alle og det er ikke alle som har energi til å dra noe sted når man er nedfor. Men som sagt, alle er forskjellige.

Vet du, jeg skjønner godt hvorfor kvinneguiden har fått et sånt «sjalu bitre gamle kjerringer av noen nettroll»-stempel når jeg leser slike innlegg som dette. Snakk om å henge seg opp i og kritisere detaljer. Hvis stina får energi av å dra på spa er det vel bare flott for henne? Hva andre gjør og ikke gjør har vel null relevans til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...