Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Hæ?

Chloe kanskje? Kom tilfeldig over en snapstory forleden dag og der var det mye Chloe..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Aldri fått med meg noe av denne bloggeren, men var inne å så litt på YouTube i dag av nysgjerrighet for hvorfor hun er valgt med i årets sesong av Bloggerne.. Var ikke mye å hente, men skjønner at det blir god underholdning. I en av de nyeste videopene forteller hun at hun foretrekker mørkt hår fordi hun har gulskjær i huden så da blir det finest. Hun presterer så å si at det også er meningen fra naturens side for å se penest ut, da asiatere naturlig har mørkt/svart hår. Slår nesten VP’s palestinablonde hårkommentar i Unge mødre back in the days.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Aldri fått med meg noe av denne bloggeren, men var inne å så litt på YouTube i dag av nysgjerrighet for hvorfor hun er valgt med i årets sesong av Bloggerne.. Var ikke mye å hente, men skjønner at det blir god underholdning. I en av de nyeste videopene forteller hun at hun foretrekker mørkt hår fordi hun har gulskjær i huden så da blir det finest. Hun presterer så å si at det også er meningen fra naturens side for å se penest ut, da asiatere naturlig har mørkt/svart hår. Slår nesten VP’s palestinablonde hårkommentar i Unge mødre back in the days.

... Men Paprikas Palestinablond är fortfarande d roligaste jag nånsin har hört! 🤣

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Hei2016-2 skrev:

... Men Paprikas Palestinablond är fortfarande d roligaste jag nånsin har hört! 🤣

Jeg vet, det er priceless 😂 

Men ressoneringen til SB faller i grus hvis naturen er innstilt på å gi folk hårfarge som er vakrest til hver enkelt, isåfall burde hun jo ha sin opprinnelige hårfarge uten å farge det 😅

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makan til overfladisk og tom blogger. Har vært innom bloggen noen få ganger, og bloggen var kjedelig og ikke en blogg jeg gidder å lese. Mye av det som kommer ut av munnen hennes er så.......... dumt! 🙈

Ble helt satt da hun hadde gått igjennom kjøleskapet, skuffer og klesskap og kastet ALT! Hva med å heller gi bort alle klærne til fretex eller selge noe?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Makan til overfladisk og tom blogger. Har vært innom bloggen noen få ganger, og bloggen var kjedelig og ikke en blogg jeg gidder å lese. Mye av det som kommer ut av munnen hennes er så.......... dumt! 🙈

Ble helt satt da hun hadde gått igjennom kjøleskapet, skuffer og klesskap og kastet ALT! Hva med å heller gi bort alle klærne til fretex eller selge noe?

8xlnp7b.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Llise skrev:

8xlnp7b.jpg

Rart. Trodde hun kastet alt jeg. Da var det de 4 søppelsekkene med mat hun kastet

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2018 den 17.13, Norabora skrev:

Kan ikke se at denne dama er pen heller jeg da. I følge Anne Brith er hun også veldig smart. Neh, trokke det. 

Smarte mennesker uttaler seg ikke slik som hun gjør. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg så vlogen hennes fra Bergen. Gøy å se, men hva er greia med å snakke 50/50 norsk og (dårlig) engelsk??? Det overgikk jo til og med Fabian, eksen til KU. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Jeg så vlogen hennes fra Bergen. Gøy å se, men hva er greia med å snakke 50/50 norsk og (dårlig) engelsk??? Det overgikk jo til og med Fabian, eksen til KU. 

De tror det er så "kult", men de snakker akkurat som gamle norskamerikanere på 80+

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke ha bryllup i juli, da hun er redd for å svette i brudekjolen🙄Men vips, i august er det visst ikke fare for det.. Nesten så man kan ønske henne en hetebølge den dagen.:fnise: Eller var jeg stygg nå?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Jonette skrev:

Kan ikke ha bryllup i juli, da hun er redd for å svette i brudekjolen🙄Men vips, i august er det visst ikke fare for det.. Nesten så man kan ønske henne en hetebølge den dagen.:fnise: Eller var jeg stygg nå?

August er ofte den varmeste måneden også

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...