Gjest Gjestemarja Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 http://www.bt.no/konkurranse/?id=4144 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg.
Sniglå Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg. Jeg også! :-D
Gjest Catwoman Skrevet 14. januar 2005 #3 Skrevet 14. januar 2005 Du er en sommerbris Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket.
Samantha Skrevet 14. januar 2005 #4 Skrevet 14. januar 2005 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg. Eg og
Gjest StoreSky Skrevet 14. januar 2005 #5 Skrevet 14. januar 2005 Du er en sommerbris Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket. Me too! (stemmer ikke...)
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #6 Skrevet 14. januar 2005 "Du er en tordensky Værtypen torden likner mest på ditt humør og din personlighet. Du har et forrykende temperament, og kan være nokså krevende å være sammen med. Folk som gjør deg urett, får så hatten passer! Kanskje du bør prøve å roe deg ned litt?" Bevare of Rimfrost! Stemte kanskje litt...men vanligvis er jeg altfor sjenert til å vise tordenskyen min til fremmede.
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2005 #7 Skrevet 14. januar 2005 "Du er en tordensky Værtypen torden likner mest på ditt humør og din personlighet. Du har et forrykende temperament, og kan være nokså krevende å være sammen med. Folk som gjør deg urett, får så hatten passer! Kanskje du bør prøve å roe deg ned litt?" Bevare of Rimfrost! Stemte kanskje litt...men vanligvis er jeg altfor sjenert til å vise tordenskyen min til fremmede. Enig, spesielt i det siste. Som oftest koker jeg innvendig uten at omgivelsene nødvendigvis blir skadelidende.
Gjest Daniella_ Skrevet 14. januar 2005 #8 Skrevet 14. januar 2005 Du er en tordensky Værtypen torden likner mest på ditt humør og din personlighet. Du har et forrykende temperament, og kan være nokså krevende å være sammen med. Folk som gjør deg urett, får så hatten passer! Kanskje du bør prøve å roe deg ned litt? Ja, det kan stemme ganske godt :oops:
Anglofil Skrevet 14. januar 2005 #9 Skrevet 14. januar 2005 Du er en sommerbris Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket Faktisk Hehe.. Mvh Yvonne
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2005 #10 Skrevet 14. januar 2005 Du er en sommerbris Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket
Gjest GreenSky Skrevet 15. januar 2005 #11 Skrevet 15. januar 2005 Jeg er en solstråle. Og det visste jeg jo.
Ingeborg Skrevet 15. januar 2005 #12 Skrevet 15. januar 2005 Du er en sommerbris Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket Ja, visste jeg det ikke - verden er et bedre sted på grunn av meg...
Usikker Skrevet 15. januar 2005 #13 Skrevet 15. januar 2005 Du er et gråvær Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene! Litt overrasket her -men OK - så er jeg vel det da Men jeg er stort sett blid da - vaffal utenpå
LilleBille Skrevet 15. januar 2005 #14 Skrevet 15. januar 2005 Jeg er sommerbris... .. er vel ikke helt sikker på at det stemmer men....
Serèena Skrevet 15. januar 2005 #16 Skrevet 15. januar 2005 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg.
Gjest Lilleulv Skrevet 15. januar 2005 #17 Skrevet 15. januar 2005 jeg fikk sommerbris... synes ikke det passa så bra. jeg er som regel solstråle, men når jeg først blir hissig så er jeg en tordensky er nok derfor testen måtte finne noe midt i mellom...
sirka Skrevet 15. januar 2005 #18 Skrevet 15. januar 2005 Dette fikk jeg.. :oops: Du er en kuling Jepp, du er en sterk kuling, alltid tøff og rett i trynet. Husk at du av og til kommer lenger med et smil enn en pistol!
Gjest miau Skrevet 15. januar 2005 #19 Skrevet 15. januar 2005 Jeg er en solstråle/ sommerbris. Tok testen to ganger siden det var flere passende svar...
Gjest Madam Felle Skrevet 15. januar 2005 #20 Skrevet 15. januar 2005 Du er et gråvær Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå