Gå til innhold

Hvilken vær-type er du? Ta Testen!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestemarja
Skrevet

http://www.bt.no/konkurranse/?id=4144

Du er en solstråle

Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg.

:ler:

Skrevet

Du er en solstråle

Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg.

Jeg også!

:-D

Gjest Catwoman
Skrevet

Du er en sommerbris

Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket.

Skrevet

Du er en solstråle

Eg og :kul:

Gjest StoreSky
Skrevet
Du er en sommerbris

Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket.

Me too! (stemmer ikke...)

Gjest Anonymous
Skrevet

"Du er en tordensky

Værtypen torden likner mest på ditt humør og din personlighet. Du har et forrykende temperament, og kan være nokså krevende å være sammen med. Folk som gjør deg urett, får så hatten passer! Kanskje du bør prøve å roe deg ned litt?"

Bevare of Rimfrost! :sjenert:

Stemte kanskje litt...men vanligvis er jeg altfor sjenert til å vise tordenskyen min til fremmede.

Skrevet
"Du er en tordensky

Værtypen torden likner mest på ditt humør og din personlighet. Du har et forrykende temperament, og kan være nokså krevende å være sammen med. Folk som gjør deg urett, får så hatten passer! Kanskje du bør prøve å roe deg ned litt?"

Bevare of Rimfrost! :sjenert:

Stemte kanskje litt...men vanligvis er jeg altfor sjenert til å vise tordenskyen min til fremmede.

Enig, spesielt i det siste. Som oftest koker jeg innvendig uten at omgivelsene nødvendigvis blir skadelidende.

Gjest Daniella_
Skrevet

Du er en tordensky

Værtypen torden likner mest på ditt humør og din personlighet. Du har et forrykende temperament, og kan være nokså krevende å være sammen med. Folk som gjør deg urett, får så hatten passer! Kanskje du bør prøve å roe deg ned litt?

Ja, det kan stemme ganske godt :oops:

Skrevet

Du er en sommerbris

Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket

Faktisk :wink: Hehe..

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Du er en sommerbris

Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg er en solstråle. Og det visste jeg jo. :heiajente:

Skrevet

Du er en sommerbris

Ja, visste jeg det ikke - verden er et bedre sted på grunn av meg... :ler:

Skrevet

Du er et gråvær

Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene!

Litt overrasket her -men OK - så er jeg vel det da :roll:

Men jeg er stort sett blid da - vaffal utenpå :wink:

Skrevet

Jeg er sommerbris... :wink: .. er vel ikke helt sikker på at det stemmer men....

Skrevet

Du er en solstråle

:)

Gjest Lilleulv
Skrevet

jeg fikk sommerbris... synes ikke det passa så bra. jeg er som regel solstråle, men når jeg først blir hissig så er jeg en tordensky :) er nok derfor testen måtte finne noe midt i mellom...

Skrevet

Dette fikk jeg.. :oops:

Du er en kuling

Jepp, du er en sterk kuling, alltid tøff og rett i trynet. Husk at du av og til kommer lenger med et smil enn en pistol!

:)

Skrevet

Jeg er en solstråle/ sommerbris. Tok testen to ganger siden det var flere passende svar...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Du er et gråvær

Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene!

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...