Gå til innhold

Vanessa Rudjord


kidnapkid

Anbefalte innlegg

23 timer siden, Viking-girl skrev:

Han som ammes er 1 år (født i august) men hun bærer jo begge ungene på sølvfat. Når hun forteller at hun må ligge inne hos han og gi pupp hele kvelden for at han skal sove, ikke får sett film med typen eller noenting pga denne ammingen så må hun snart "klippe navlestrengen". Han bruker henne som smokk!! 

Ammer min 3 åring fremdeles i søvn jeg! Navlestrengen er godt klippet på dagtid, men om barnet har behov for denne kosen og tryggheten før leggetid, hvorfor skal jeg nekte h*n det?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vi ikke gjøre dette til en ammetråd, plis? Alle med et visst omløp skjønner at vi har null forutsetninger for å mene noe om hvordan Vanessa ammer barnet sitt. For ikke å snakke om at det hverken er relevant eller interessant. 

Endret av kidnapkid
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kidnapkid skrev:

Kan vi ikke gjøre dette til en ammetråd, plis? Alle med et visst omløp skjønner at vi har null forutsetninger for å mene noe om hvordan Vanessa ammer barnet sitt. For ikke å snakke om at det hverken er relevant eller interessant. 

Enig, det er en privatsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns poden forsåvidt er helt grei. Hører på den og humrer litt. 

Det eneste jeg syns blir litt for dumt er denne reklameringen og så mye tid av podden de bruker for å selge det inn. Lange historiefortelleringer om Claes Ohlson, legeappen og dette hårproduktet og hvor tykt hår de har fått. Hvis dette hårproduktet hadde vært så bra så hadde det vært knall, men alle vet jo at det dessverre ikke funker. Så det blir for dumt å sitte sånn å lyve på at håret har blitt så tykt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2017 den 9.07, Grønt blad skrev:

Alle barn er forskjellige, og jeg synes faktisk ikke vi skal kritisere henne for å gjøre det hun kan for at barnet skal sove.

Kanskje barnet nylig har begynt i barnehage, og derfor har et ekstra stort nærhetsbehov, spesielt ved leggetid. Puppen er masse kos og trygghet for barnet, og jeg synes det er veldig bra at hun lytter til barnets behov i denne krevende overgangen. Jeg hadde virkelig ikke trodd at Vanessa ville gjøre det, da mitt inntrykk av henne er at hun er utrolig  selvopptatt og egositisk.

Skal sies at jeg ikke hørt hørt podcasten, og aldri kommer til å gjøre det. Det uprofesjonaliteten hun har vist rundt PFU-sakene, rolleblanding og manglende reklamemerking har gjort at jeg skyr alt hun driver med.

Signerer alle punkter av denne 👍 Selv om jeg mistenker at Rudjord overdriver disse ammehistoriene en god del i underholdningens navn. Dette har imidlertid også med hennes generelle manglende troverdighet å gjøre. Når man er trippeldømt i PFU så skal det tross alt litt til før oppegående folk får tillit til henne igjen, i det minste i yrkessammenheng.

Endret av Ultiva
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ultiva skrev:

Signerer alle punkter av denne 👍 Selv om jeg mistenker at Rudjord overdriver disse ammehistoriene en god del i underholdningens navn. Dette har imidlertid også med hennes generelle manglende troverdighet å gjøre. Når man er trippeldømt i PFU så skal det tross alt litt til før oppegående folk får tillit til henne igjen, i det minste i yrkessammenheng.

Vil ikke kjøpe noe blad/magasin/avis hvor hun jobber i noensinne igjen i hvertfall. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Ultiva skrev:

Signerer alle punkter av denne 👍 Selv om jeg mistenker at Rudjord overdriver disse ammehistoriene en god del i underholdningens navn. Dette har imidlertid også med hennes generelle manglende troverdighet å gjøre. Når man er trippeldømt i PFU så skal det tross alt litt til før oppegående folk får tillit til henne igjen, i det minste i yrkessammenheng.

Hun reklamerer jo allerede for eget firma på podden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha. Hørte forklaringen på de retusjerte bildene på podcasten nå. Har per dags dato ALDRI hørt en dårligere unnskyldning!

Nå dummer hun seg kraftig ut. Når hun kjefter på de som har kommentert retusjeringen blir det litt feil. Det som er kritikkverdig er at hun ikke står for det hun har gjort. Ja, du poster kraftig retusjerte bilder fordi du synes du var stygg. Det er den type forbilde du vil være. Det er greit. Men da må du stå for det!:)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske dårlig unnskyldning ja. Eller, den hadde kanskje vært plausibel dersom bildet hun omtaler var det eneste, men det var det jo ikke. Bildet til Adams matkasse reklamen ble jo også fjernet etter kommentarer om redigering, og dette bildet var jo nytt og sikkert ikke tatt sv fotograf, så den fødemageunnskyldningen holder ikke vann for dette bildet.

edit: dessuten var jo ikke den kommentaren hun leste opp drit, det var jo en fin og ærlig kommentar i mine øyne. Når man velger å eksponere seg så mye gjennom blogg og podcast, bør man tåle såpass tilbakemeldinger.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir for dumt. Synes det er rart at avisene ikke har tatt saken. Sikkert pga valg-fokus, heldig med den;p 

Er jo bare å legge seg flat og innrømme retusjering på bildene (i flertall, Adam-bildet var jo nesten verst). 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanessa viser sitt sanne, vante jeg. Hun bare klarer ikke å være sannferdig, hun bare klarer ikke å ta ansvar. Hun gjemmer seg bak løgn og kler seg i selvrettferdighet. Good riddance. Jeg kommer ikke til å vie flere minutter av mitt liv til den podcasten eller til noe annet hun merker navnet sitt med. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, som hun driter seg ut. Igjen!

Btw, skikkelig kult at hun går til angrep på en fast lytter som jo kommer med en helt konstruktiv tilbakemelding. Greit å vite. Det er sånn løgnere er - det er ikke et problem for dem å lyve, men definitivt et problem å bli tatt i løgn ...

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har lagt ut nytt bilde for Adams for 10 timer siden 😂😂 

Endret av Viking-girl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Ella1 skrev:

"Tenkte at hun som kommenterte hadde helt rett" Lytteren ble jo hudflettet i podcasten! Ro ro til fiskeskjær... hvordan har det seg at det første bildet av Adams matkasse hadde skeive vegger og kjøkkenbenk? Hvorfor har hun lagt ut et NYTT bilde for Adams i dag, fullt opp i striffa i kjole og make up...? En podcast på 38 minutter inkludert en lang utgreiing om middager. Og de syns de er såå morsomme og "etterlyser" Elina Krantz. Dere er IKKE i nærheten av Tusvik & Tønne, om det er dét dere satser på! 

IMG_4761.PNG

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Buhu, jeg føler meg så dårlig så det er helt greit at jeg redigeres finere slik at mange titusen andre kan føle seg rævva! 

 

Red: Vanessa har selvfølgelig ikke et personlig ansvar for hvordan voksne kvinner har der, men som Fotballfrue: dette handler om etikk og moral, like mye som hvilke verdier man som forbilde bør ha. Vanessa er ei smekker dame i sin beste alder og bør absolutt holde seg for god for dette. Ikke spesielt overraskende når alt kommer til alt dog.

Endret av Vitulina
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var saken på VG. 

Hun er klok nok til å ikke gi enda en dum kommentar til det hele da, det skal hun ha:) 

Note to self; rediger bilde med hodet høyt hevet og med hashtaggen #redigertsomfaen klar!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...