Gå til innhold

Vanessa Rudjord


kidnapkid

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, kidnapkid skrev:

Nei, nå blander du med et helt annet par, der damen også heter Synnøve.

Nei.... jeg mener V eksmann nr 2 sa dette! "Det er over. Veldig over" til VG. Google så får du se selv. 

Endret av Viking-girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella
11 minutter siden, Viking-girl skrev:

Nei.... jeg mener V eksmann nr 2 sa dette! "Det er over. Veldig over" til VG. Google så får du se selv. 

Du tenker på Synnøve Macody Lund som var gift med Christer Falck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, my bad. Da er det en mer utbredt formulering enn jeg trodde.  Det blir jo uansett bare spekulasjoner hva som ligger til grunn for formuleringen. Det finnes mange bitre brudd uten at utroskap er involvert. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Citronella skrev:

Du tenker på Synnøve Macody Lund som var gift med Christer Falck.

Hehe. Han jeg også tenkte på. Men great minds think alike; både du og jeg, og disse to eksene ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
1 minutt siden, kidnapkid skrev:

Hehe. Han jeg også tenkte på. Men great minds think alike; både du og jeg, og disse to eksene ;)

Men hvem var utro først? Og hvem var først ute med denne endelige frasen? Synnøves eks, eller Vanessas eks? Altså Runar (måtte google...) eller Christer? Ah! Den som hadde visst hva som egentlig foregikk i kulissene der altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Regnskapssekretær
5 timer siden, Tash skrev:

Jeg har akkurat begynt å høre på podcastene - synes det er god stemning og kjekt å høre på :) 

ja jeg likte det også til å begynne med - men jeg gikk lei nå. det var det jeg ville formidle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kidnapkid skrev:

Jeg skjønner hva du mener, og å leve i en polert virkelighet er nok ikke for alle, men jeg forbeholder meg retten til å forvente mer av verden. Jeg forventer at verden dyrker frem et større spekter av idealer. Der det er kult å være profesjonell; der ærlighet blir beundret. Sikkert håpløst, men hvis jeg skal dempe forventningene, vil det føles litt som jeg resignerer. 

Helt enig. At vi kanskje ikke kan forvente mer av de betyr ikke at vi ikke bør :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Regnskapssekretær skrev:

ja jeg likte det også til å begynne med - men jeg gikk lei nå. det var det jeg ville formidle :)

Jeg har bare hørt halvannen episode så er jo mulig jeg snart går lei hvis alt fortsetter i samme spor.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer mens, utroskap og stress i dagens podd ... 

Det kan være at jeg bare har gått lei, men jeg syntes det var mer vellaget før. Det hadde et tema, en begynnelse og en slutt. Nå er det mer jabbing avbrutt av jingel og reklame. Jeg tror kanskje det er at det etterhvert blir tydelig hvor lite repertoar de har. Deres verden er veldig liten all in all 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Citronella skrev:

Du tenker på Synnøve Macody Lund som var gift med Christer Falck.

Nei! Les selv: 

 

IMG_4397.PNG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
10 minutter siden, Viking-girl skrev:

Nei! Les selv: 

 

IMG_4397.PNG

Om du ser lengre opp så ser du at jeg innrømmer at jeg tok feil. Men Christer sa det samme om Synnøve ML også, så jeg blandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Citronella skrev:

Om du ser lengre opp så ser du at jeg innrømmer at jeg tok feil. Men Christer sa det samme om Synnøve ML også, så jeg blandet.

Ja, begge sa det samme 😉 Men at de kan sitte der og bable i vei (Vanessa av alle, først) at om Jonas er utro noengang skal hun faen meg føkkings komme sammen med Johnny Depp!! 😂😂😂 Så kom hun plutselig på at han var konemishandler.... 

Endret av Viking-girl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt podden på lenge, men hørte igjen i dag. Når de for eksempel snakker om "hvordan pleie et forhold", skjønner man jo at refleksjonsnivået ikke akkurat er skyhøyt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen må betale meg dersom jeg skal høre en pod med Vanessa, faktisk. 

 

Se videoen! 

"Og det var tydelig at Vanessa Rudjord ikke satte særlig pris på spørsmålene. Under fotoshooten på festen, smilte hun pent, men mens hun tror ingen hører henne, slenger hun til venninnen Pia Tjelta;

– Du må ikke snakke til han, han er helt idiot.

– Ja, jeg vet, svarer Tjelta. "

Kilde: http://www.tv2.no/a/6526696/

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kollontaj skrev:

Noen må betale meg dersom jeg skal høre en pod med Vanessa, faktisk. 

 

Se videoen! 

"Og det var tydelig at Vanessa Rudjord ikke satte særlig pris på spørsmålene. Under fotoshooten på festen, smilte hun pent, men mens hun tror ingen hører henne, slenger hun til venninnen Pia Tjelta;

– Du må ikke snakke til han, han er helt idiot.

– Ja, jeg vet, svarer Tjelta. "

Kilde: http://www.tv2.no/a/6526696/

 

Listen er så lang over ting Vanessa Rudjord har gjort/sagt som jeg er imot, men jeg har faktisk glemt det. Takk for påminnelsen! 

Denne videoen må dere faktisk se. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Femilie skrev:

Listen er så lang over ting Vanessa Rudjord har gjort/sagt som jeg er imot, men jeg har faktisk glemt det. Takk for påminnelsen! 

Denne videoen må dere faktisk se. 

ENIG!! Klarer ikke det firkløveret der, spesielt ikke Vanessa, Pia og Janne. Syns Synnøve er altfor god til å henge med de "klysene" 

Endret av Viking-girl
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører podcasten. Ler av dem, ikke med dem. De snakker jo som om de er 20 år gamle, og viser liten evne til å reflektere eller se utover deres egen virkelighet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...