Gå til innhold

Vanessa Rudjord


kidnapkid

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg er faktisk ikke sikker på hvem hun har vært gift med.

for de som lurer, vil google gi svaret på undr 10 sekunder, så poenget om slarving står seg....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, Amafalathiel skrev:

for de som lurer, vil google gi svaret på undr 10 sekunder, så poenget om slarving står seg....

Tipper poenget til @O.G. var å understreke at det ikke er allmenn kjent hvem eksene til Vanessa er fremfor å demonstrere manglende Google-kunnskaper...? 

Jeg, fks, vet kun om Gjertsen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Tash skrev:

Tipper poenget til @O.G. var å understreke at det ikke er allmenn kjent hvem eksene til Vanessa er fremfor å demonstrere manglende Google-kunnskaper...? 

Jeg, fks, vet kun om Gjertsen. 

jeg oppfattet budskapet hennes som 1. det er ikke alment kjent hvem de er OG 2. derfor er det ikke så farlig om hun (altså Vanessa R)  slarver om dem. Poenget mitt var å vise at de er ikke anonyme, selv om man i utgangspunktet ikke vet hvem de er

Endret av Amafalathiel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Tash skrev:

Tipper poenget til @O.G. var å understreke at det ikke er allmenn kjent hvem eksene til Vanessa er fremfor å demonstrere manglende Google-kunnskaper...? 

Jeg, fks, vet kun om Gjertsen. 

Nemlig.

9 minutter siden, Amafalathiel skrev:

jeg oppfattet budskapet hennes som 1. det er ikke alment kjent hvem de er OG 2. derfor er det ikke så farlig om hun slarver om dem. Poenget mitt var å vise at de er ikke anonyme, selv om man i utgangspunktet ikke vet hvem de er

Hvordan kan jeg slarve om dem når jeg ikke vet hvem de er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær

jeg har hørt på alle podcastepisodene deres til nå, men sluttet å abbonere på det. orker ikke mer. det er det samme hele tiden... reklame for dette hårproduktet som er så bra. unger som skriker og mødre som føler seg dårlige. litt kjendisprat. banning banning banning og sinna vanessa som lirer av seg dritt her og der ... og banner litt mer. og så mimres det litt og de sukker over at de er blitt eldre og nye unge freshe babes står klare til å overta på elle der de var en gang. 

ja... sikkert greit men jeg fikk nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Regnskapssekretær skrev:

jeg har hørt på alle podcastepisodene deres til nå, men sluttet å abbonere på det. orker ikke mer. det er det samme hele tiden... reklame for dette hårproduktet som er så bra. unger som skriker og mødre som føler seg dårlige. litt kjendisprat. banning banning banning og sinna vanessa som lirer av seg dritt her og der ... og banner litt mer. og så mimres det litt og de sukker over at de er blitt eldre og nye unge freshe babes står klare til å overta på elle der de var en gang. 

ja... sikkert greit men jeg fikk nok :)

Man skulle tro de hadde mere godt å komme med, de er førti år. De kan faktisk si at de har levd et langt liv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, O.G. skrev:

Nemlig.

Hvordan kan jeg slarve om dem når jeg ikke vet hvem de er?

ikke du. VR i podcasten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Amafalathiel skrev:

ikke du. VR i podcasten.

Ok, forstod ikke det ut fra første innlegget ditt :) 

Ser poenget ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26.mars 2016 er det et kort"intervju" med CBE på bloggen til Vanessa kalt "Mote & Sex" Lars Kristian Eriksen har (selvsagt) tatt alle bildene 😏 Selvsagt stålkontroll på hvilke ferdigredigerte bilder som slippes ut fra merkevaren CBE...

Overraskende nok svarer Frua på hvilke sexstillinger hun liker best! 😳 "Misjonæren pga den intimiteten man da får, men at hun også liker å være øverst" 🙈🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det kommet mye dritt på kort tid! Synes Vanessa er herlig, jeg. Et friskt pust mot alle de perfekte bloggerene og kjendisene der ute. Når både hun og Synnøve snakker åpent om skjønnhetstyrraniet, og er ærlige på at det påvirker de som alle andre- ja, fuck it, da får det være OK å gå på en redigeringssmell;) Flaut, men ikke mer enn det. Hvis du leser dette Vanessa; hold your head up high princess, or less your crown falls!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, PippiLa skrev:

Oi, her var det kommet mye dritt på kort tid! Synes Vanessa er herlig, jeg. Et friskt pust mot alle de perfekte bloggerene og kjendisene der ute. Når både hun og Synnøve snakker åpent om skjønnhetstyrraniet, og er ærlige på at det påvirker de som alle andre- ja, fuck it, da får det være OK å gå på en redigeringssmell;) Flaut, men ikke mer enn det. Hvis du leser dette Vanessa; hold your head up high princess, or less your crown falls!

Jeg har akkurat begynt å høre på podcastene - synes det er god stemning og kjekt å høre på :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes alltid de som slenger dritt bare for å slenge dritt. Overalt, hele tiden. Da jeg opprettet denne tråden var det i undring over hvordan Vanessa Rudjord forvalter sin posisjon. Som blogger, mediekvinne og hva enn ikke. Spesielt i lys av sin forhistorie; som i beste fall har vist virkelig dårlig rolleforståelse. Jeg har større forventninger til en blogger i 40-årene enn til de halvparten så gamle, slik jeg har det til mennesker av ulike aldre generelt.  Jeg forventer et høyere refleksjonsnivå. At man har rukket å reflektere over hvem man er, hvordan man vil være  og hva man ønsker å representere. Jeg forventer en sterkere bevissthet og en bedre forståelse av mekanismer; og helt ærlig forventer jeg at man håndterer komplekser på en annen måte. Mye mulig jeg forventer for mye.

2 timer siden, PippiLa skrev:

 Et friskt pust mot alle de perfekte bloggerene og kjendisene der ute. 

Jeg synes ikke hun akkurat viser seg som et friskt pust når hun velger å pynte på sannheten; når hun velger det igjen og igjen. Når hun velger fasaden fremfor virkeligheten. For meg er hun da bare mer av det samme; sett det så uendelig mange ganger før. Hun inspirerer sikkert mange, men for min del er en voksen dame som viser å ville være noe hun ikke er, null inspirerende. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, kidnapkid skrev:

Det finnes alltid de som slenger dritt bare for å slenge dritt. Overalt, hele tiden. Da jeg opprettet denne tråden var det i undring over hvordan Vanessa Rudjord forvalter sin posisjon. Som blogger, mediekvinne og hva enn ikke. Spesielt i lys av sin forhistorie; som i beste fall har vist virkelig dårlig rolleforståelse. Jeg har større forventninger til en blogger i 40-årene enn til de halvparten så gamle, slik jeg har det til mennesker av ulike aldre generelt.  Jeg forventer et høyere refleksjonsnivå. At man har rukket å reflektere over hvem man er, hvordan man vil være  og hva man ønsker å representere. Jeg forventer en sterkere bevissthet og en bedre forståelse av mekanismer; og helt ærlig forventer jeg at man håndterer komplekser på en annen måte. Mye mulig jeg forventer for mye.

Jeg synes ikke hun akkurat viser seg som et friskt pust når hun velger å pynte på sannheten; når hun velger det igjen og igjen. Når hun velger fasaden fremfor virkeligheten. For meg er hun da bare mer av det samme; sett det så uendelig mange ganger før. Hun inspirerer sikkert mange, men for min del er en voksen dame som viser å ville være noe hun ikke er, null inspirerende. 

Kanskje vi ikke kan forvente mer av bloggere.. Jeg vet ikke, men muligens med noen unntak, så er det "slik de er"; altså visse personlighetstrekk som er forenelige med å være blogger men går på tvers av integriteten vi forventer.

(Med forbehold: jeg har foreløpig ikke lest hennes blogg. Uttaler meg på generelt grunnlag) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Viking-girl skrev:

26.mars 2016 er det et kort"intervju" med CBE på bloggen til Vanessa kalt "Mote & Sex" Lars Kristian Eriksen har (selvsagt) tatt alle bildene 😏 Selvsagt stålkontroll på hvilke ferdigredigerte bilder som slippes ut fra merkevaren CBE...

Overraskende nok svarer Frua på hvilke sexstillinger hun liker best! 😳 "Misjonæren pga den intimiteten man da får, men at hun også liker å være øverst" 🙈🙈

Mote & Sex, og man får vite hva CBE liker best også... :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greien? Er det at det finnes en "Mote & Sex"-spalte, eller at CBE svarer i den (i likhet med x antall andre mer eller mindre kjente fjes)? Er liksom sex ennå sjokkerende? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt på siden, kanskje, men VR sier jo tydelig i episoden "Utro" at ingen har vært utro mot henne. Derimot har Synnøve både vært utro og offer for utroskap 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tash skrev:

Kanskje vi ikke kan forvente mer av bloggere.. Jeg vet ikke, men muligens med noen unntak, så er det "slik de er"; altså visse personlighetstrekk som er forenelige med å være blogger men går på tvers av integriteten vi forventer.

Jeg skjønner hva du mener, og å leve i en polert virkelighet er nok ikke for alle, men jeg forbeholder meg retten til å forvente mer av verden. Jeg forventer at verden dyrker frem et større spekter av idealer. Der det er kult å være profesjonell; der ærlighet blir beundret. Sikkert håpløst, men hvis jeg skal dempe forventningene, vil det føles litt som jeg resignerer. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Femilie skrev:

Litt på siden, kanskje, men VR sier jo tydelig i episoden "Utro" at ingen har vært utro mot henne. Derimot har Synnøve både vært utro og offer for utroskap 

Da hennes ektemann nr 2 ble spurt av pressen om det var over svarte han "ja det er over. Veldig over". Sånn svarer vel kun forsmådde folk, enten det er en hun eller han som har vært utro ? 

Endret av Viking-girl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...