Gå til innhold

teoriprøven, hjelp!!

DenLille

Anbefalte innlegg

Når man skal ta teoriprøven, hvor lang tid tar det (dvs. alt utenom prøven)? Hva må man gjøre, annet enn å ta prøven? 

Lurer veldig, siden skal ta teoriprøven i morgen, og vil ikke ha for mye fravær. Dessverre bare åpent på tirsdager og onsdager i min by...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig vanskelig å svare på siden du har 90 minutter å ta prøven på, mens det er like vanlig å bli ferdig etter et kvarter som etter en time.
Pluss tiden det tar til og fra din lokale trafikkstasjon og evt kø i skranken når du ankommer og når du er ferdig med prøven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Minya skrev:

Det er veldig vanskelig å svare på siden du har 90 minutter å ta prøven på, mens det er like vanlig å bli ferdig etter et kvarter som etter en time.
Pluss tiden det tar til og fra din lokale trafikkstasjon og evt kø i skranken når du ankommer og når du er ferdig med prøven.

Ok, måtte du ta synstest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Synstesten" er å se kjapt på en plakat som henger på veggen og si riktig bokstav. Ellers må du ta bilde til sertifikatet når du tar teoriprøven. Er du godt forberedt, er selve prøven over på ti minutter.

Anonymkode: ef087...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, DenLille skrev:

Ok, måtte du ta synstest?

Nei, jeg måtte ha med synsattest fra optiker fordi jeg bruker briller eller linser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Minya skrev:

Nei, jeg måtte ha med synsattest fra optiker fordi jeg bruker briller eller linser.

Okei, takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...