Gå til innhold

Ubåtmysteriet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest chisandra
På 16.8.2017 den 15.45, AnonymBruker skrev:

Denne saken gikk utrolig inn på meg, og jeg har de siste par dagene lest alt jeg kan finne om den. Håper virkelig Kim blir funnet i live :hjerte: 

Anonymkode: e5d20...c61

Du får finne tråden på flashback. Der er det hundrevis av sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere burde lese dere opp på denne mannen. Han er en umulig mann å samarbeide med. Veldig mange har meget dårlig erfaring med å være en del av hans prosjekter. 

Jeg har min mening om mannen og jeg velger å holde den for meg selv. Etter en eventuell rettsak, om det kommer frem der, hva jeg tror, da kan jeg dele mitt synspunkt. 

Jeg kan iallefall si såpass, tikkende bombe om ikke alt går hans vei slik han ønsker hva anngår alt i livet.

Anonymkode: 3fef1...ee1

 

Dette er heller ikke første gang han har senket en av sine ubåter; når han tapte eierskap av sin første ubåt Freya til sine tidligere kompanjonger dro han ut og senket den. http://www.expressen.se/kvallsposten/peter-madsens-tarar-vid-forra-ubatsdramat/

 

Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere burde lese dere opp på denne mannen. Han er en umulig mann å samarbeide med. Veldig mange har meget dårlig erfaring med å være en del av hans prosjekter. 

Jeg har min mening om mannen og jeg velger å holde den for meg selv. Etter en eventuell rettsak, om det kommer frem der, hva jeg tror, da kan jeg dele mitt synspunkt. 

Jeg kan iallefall si såpass, tikkende bombe om ikke alt går hans vei slik han ønsker hva anngår alt i livet.

Anonymkode: 3fef1...ee1


Hva så? Det finnes mange som er umulig å samarbeide med og er typiske enstøinger uten å være onde fordet.
Det finnes også mange som er mestere på samarbeid, som er seriemordere.

Anonymkode: 9ad26...1f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i starten nevnte politiet at hun kan ha havnet i Tyskland. Hva var det for en spekulasjon med et så nøyaktig sted? 

Anonymkode: e3e3c...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men i starten nevnte politiet at hun kan ha havnet i Tyskland. Hva var det for en spekulasjon med et så nøyaktig sted? 

Anonymkode: e3e3c...54b

Det var fordi politiet ikke hadde full oversikt over Madsens bevegelser den kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men i starten nevnte politiet at hun kan ha havnet i Tyskland. Hva var det for en spekulasjon med et så nøyaktig sted? 

Anonymkode: e3e3c...54b

På grunn av vannstrømmen.

Anonymkode: 9ad26...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fyren har en TED talk...grøss

 

 

Anonymkode: dde1b...223


Hva i all verden er grøss med det??? Nå syntes jeg dere får roe ned!
Kanskje han er uskyldig , eller kanskje han er skyldig i drap - det betyr ikke at han er en uintelligent ond skapning som ikke har mye vitenskap og inspirasjon å dele! Denne Ted talken er dessuten flere år gammel og sannsynligvis fra et helt annet stadie i livet enn det som har ført han til det han i dag står midt opp i !
At han er en fantastisk eventyrer, skaper, mekaniker og altmulig mann er det ingen tvil om og det skal han anerkjennes for.
Det at han eventuelt har begått et drap gjør han ikke noe dårligere mekaniker og foredragsholder fordet! Fy fader som dere dømmer og forbanner mennesker! DET er grøss det!

Anonymkode: 9ad26...1f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet i København bekrefter nå DNA-match. Da var det altså Kim Wall som ble funnet partert.

Anonymkode: 013e7...421

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk jævel. Han kan nå legge alle romfart og ubåtdrømmerier på is for godt. For god nok tid til å dekorere cella si.

Anonymkode: 89fd2...235

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen dette er så drøyt at jeg har ikke ord. Stakkars jenta og stakkars familien :hjerte:

 

Anonymkode: e5d20...c61

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:


Hva i all verden er grøss med det??? Nå syntes jeg dere får roe ned!
Kanskje han er uskyldig , eller kanskje han er skyldig i drap - det betyr ikke at han er en uintelligent ond skapning som ikke har mye vitenskap og inspirasjon å dele! Denne Ted talken er dessuten flere år gammel og sannsynligvis fra et helt annet stadie i livet enn det som har ført han til det han i dag står midt opp i !
At han er en fantastisk eventyrer, skaper, mekaniker og altmulig mann er det ingen tvil om og det skal han anerkjennes for.
Det at han eventuelt har begått et drap gjør han ikke noe dårligere mekaniker og foredragsholder fordet! Fy fader som dere dømmer og forbanner mennesker! DET er grøss det!

Anonymkode: 9ad26...1f8

Ja, tenk at man forbanner et menneske som skjærer hode og armer av et lik, for så å kaste det på sjøen. 

Han er sikkert intelligent. Men også ond og syk om han har gjort dette. 

Anonymkode: 8ff4b...ee5

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere burde lese dere opp på denne mannen. Han er en umulig mann å samarbeide med. Veldig mange har meget dårlig erfaring med å være en del av hans prosjekter. 

Jeg har min mening om mannen og jeg velger å holde den for meg selv. Etter en eventuell rettsak, om det kommer frem der, hva jeg tror, da kan jeg dele mitt synspunkt. 

Jeg kan iallefall si såpass, tikkende bombe om ikke alt går hans vei slik han ønsker hva anngår alt i livet.

Anonymkode: 3fef1...ee1

Tror det kom rimelig klart frem hva din mening om mannen er:fnise:

Anonymkode: 3cd57...0da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer dere på hvem denne Madsen er? Se denne! Han har vært på Norsk TV.

 

Anonymkode: 91931...709

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:


Hva i all verden er grøss med det??? Nå syntes jeg dere får roe ned!
Kanskje han er uskyldig , eller kanskje han er skyldig i drap - det betyr ikke at han er en uintelligent ond skapning som ikke har mye vitenskap og inspirasjon å dele! Denne Ted talken er dessuten flere år gammel og sannsynligvis fra et helt annet stadie i livet enn det som har ført han til det han i dag står midt opp i !
At han er en fantastisk eventyrer, skaper, mekaniker og altmulig mann er det ingen tvil om og det skal han anerkjennes for.
Det at han eventuelt har begått et drap gjør han ikke noe dårligere mekaniker og foredragsholder fordet! Fy fader som dere dømmer og forbanner mennesker! DET er grøss det!

Anonymkode: 9ad26...1f8

Hadde han vært litt mindre mekaniker og "vitenskapsmann", og litt mer medmenneske, så hadde neppe Kim Wall vært død nå. Det er skummelt med folk som dyrker teknikk i en så ekstrem retning at de glemmer det menneskelige aspektet ved tilværelsen. Nære relasjoner til andre mennesker var tydeligvis noe denne Madsen ikke prioriterte. Uvisst av hvilken grunn.

Men at han "tilfeldigvis" parterte et lik i ren panikk og vanvare fordi det hadde skjedd et "uhell" med dødelig utfall i ubåten hans er lite sannsynlig.

Anonymkode: dde1b...223

Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...