Gå til innhold

leve 24/7 bdsm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lever i et slikt forhold 24/7. Da vi giftet oss lovte han at rompa mi alltid skulle være blå og det har han holdt. Jeg må gjøre alt han sier, også seksuelt. Jeg tenner veldig på at han eier min kropp. Før vi går på jobb må jeg som regel suge han. Etterpå må jeg si takk. Når han kommer hjem fra jobb må jeg som regel la han ta meg i rumpa. Hvis han synes jeg har oppført meg pent så kan han stimulere klitoris samtidig. Etter på må jeg si takk. Noen ganger bestemmer han at jeg må ligge med vennene hans. Ofte med bind for øynene, for jeg har ikke noe med hvem det er. Gleder meg alltid til å komme hjem! Føler meg veldig heldig! 

Anonymkode: df3ac...d25

Dette tror jeg ikke noe på. Hva får du ut av dette? 

Anonymkode: 32a21...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

På 1.12.2017 den 22.11, AnonymBruker skrev:

Jeg lever i et slikt forhold 24/7. Da vi giftet oss lovte han at rompa mi alltid skulle være blå og det har han holdt. Jeg må gjøre alt han sier, også seksuelt. Jeg tenner veldig på at han eier min kropp. Før vi går på jobb må jeg som regel suge han. Etterpå må jeg si takk. Når han kommer hjem fra jobb må jeg som regel la han ta meg i rumpa. Hvis han synes jeg har oppført meg pent så kan han stimulere klitoris samtidig. Etter på må jeg si takk. Noen ganger bestemmer han at jeg må ligge med vennene hans. Ofte med bind for øynene, for jeg har ikke noe med hvem det er. Gleder meg alltid til å komme hjem! Føler meg veldig heldig! 

Anonymkode: df3ac...d25

Netopp sånne trolleinnlegg som er med på hvordan folk ser ned på BDSMre

Anonymkode: 6a683...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Netopp sånne trolleinnlegg som er med på hvordan folk ser ned på BDSMre

Anonymkode: 6a683...2ee

Hvorfor tror du det er trolling?

Anonymkode: 7f83e...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...