Gå til innhold

leve 24/7 bdsm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du blandet søsteren din inn i dette(?!), og hun samtykker til at du kan være deg selv som underdanig ovenfor din Kjære/Mester/Gud eller hva han kalles. Mulig jeg misforstod, og det håper jeg :) 

Anonymkode: b819e...c3c

Hun kom til MEG og spurte om BDSM, fordi hennes mor (min stemor), hadde sagt at jeg kunne mer om det en henne. 
Så ja, hun vet om mitt liv som underdanig min Kjære, og ser bevis på det når jeg og han er sammen. 

Nei, vi har ikke sex foran henne, han ville heller aldri spanket meg, straffet meg eller sånne ting foran henne.
men vi har muligheten til å være oss selv, uten å gjøre det i det skjulte. 

Endret av kattepusen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ei anna lillesøster (23år) som også vet at jeg driver med BDSM, og som har spurt spørsmål ang hva det er osv.. 
Men hun har ikke vist noe mer interesse en det, så når hun er med oss, er vi mer diskret igjen. :) 

Hun på 25år, har derimot veldig lyst å være med oss på BDSM klubben her i Oslo, noe jeg syns er kult ;) ikke alle ville blitt med søsteren sin på bdsm klubb. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2017 den 2.01, Søgni skrev:

Jeg vet for min del, at jeg ikke hadde sjansa på at det var bdsm om jeg så noe slikt foregå med en venn/venninne. Å be om at folk ikke bryr seg om sånt, er å be om at de gir faen i folk de er glade i. Det er manglende forståelse for folk, det og. 

Det ville ikke jeg heller, selvfølgelig. Vi skal ikke slutte å bry oss om folk. Og å utøve BDSM (f.eks. playrape) på et sted hvor man risikerer å bli oppdaget er bare så vanvittig ugreit. Man gjør bare ikke det. Og selv hos par som driver med BDSM ville jeg "blandet meg" om jeg fikk noen indikasjon på at det de drev med ikke var greit og entusiastisk samtykkende fra begge parter. Fordi vold, reell og uønsket vold, forekommer selvfølgelig også blant folk som driver med BDSM.

På 28.8.2017 den 3.12, Rainstorm skrev:

Og så blir jeg nysgjerrig på hva det er som gjør at man ville reagert mer på en handling som viser til maktforskjell enn en handling som er direkte seksuell (f.eks et realt kyss eller litt tafsing). Jeg tenker på hvordan jeg selv ville reagert og kommer til at det gjerne kan handle om at man nettopp ser på BDSM som avvikende, eller kanskje rett og slett mer privat, hemmelig og intimt? For jeg antar allerede at alle par jeg kjenner har sex, jeg vet at de kysser, og de plager meg ikke å se og vite at de gjør det med seksuelle tanker i minnet. Mens derimot å vite at de driver BDSM er ikke noe jeg ønsker å vite om noen. Kanskje derfor blir slik aktivitet opplevd som mer påtrengende enn vanlig seksualitet? Jeg vet ikke

Jeg vil tippe det handler om de samme mekanismene som gjorde at det var helt stuerent å si ting som "det er greit at de er glade i hverandre, men jeg vil slippe å se det" om homofile for en stund siden. Det som er ukjent og annerledes for oss, føles ubehagelig. Selv om jeg BDSM-er selv, synes jeg det er mer ubehagelig å se noen utøve (samtykkende) makt over en annen enn å se noen kysse.  

Forøvrig takk for et veldig fint og reflektert innlegg.

Anonymkode: f8bef...573

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2017 den 12.24, canacas skrev:

Nei, du er den første som kaller meg det. Og jeg bryr meg virkelig ikke. Er bare forferdelig lei alt gnålet om bdsm her inne. Det mer mas, det mindre interessert blir jeg ift å skulle forstå. Propagandaen går jo vitterlig på å avlive myter, hvordan gjør man det uten å dra det frem i lyset slik at "alle" snakker om det og "alle" forstår/aksepterer. Eksempler i tråden der familie etc blir involvert er mildt sagt frastøtende ift å skulle forstå. 

Da lurer jeg på, hvorfor leser du disse trådene? Når du sier du er "lei maset", så er det vel bare å ikke følge trådene? 

Og nei, jeg er ikke i miljøet. Men dømmer samtidig ikke hvordan folk ønsker å leve hverdagen sin. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, NilleMille skrev:

Da lurer jeg på, hvorfor leser du disse trådene? Når du sier du er "lei maset", så er det vel bare å ikke følge trådene? 

Og nei, jeg er ikke i miljøet. Men dømmer samtidig ikke hvordan folk ønsker å leve hverdagen sin. 

Det dukker opp i flere tråder enn de som er titulert BDSM.

Nå lurer jeg på hvorfor du går inn i denne tråden utelukkende for å sitere meg, du som ikke er i miljøet eller dømmer eller noe? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, canacas skrev:

Det dukker opp i flere tråder enn de som er titulert BDSM.

Nå lurer jeg på hvorfor du går inn i denne tråden utelukkende for å sitere meg, du som ikke er i miljøet eller dømmer eller noe? ;)

Jeg gikk ikke utelukkende inn på denne tråden for å sitere deg, men det regner jeh med at du egentlig skjønner. Jeg reagerer bare på måten du skriver og dømmer. 

Og for å forklare, så gikk jeg inn på tråden fordi jeg var nysgjerrig. Intet mer, intet mindre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Kan man ikke få traumer av dette? 

Om man blir pisket, spanket, bundet fast osv under sex? 

Høres forferdelig skummelt ut. 

Anonymkode: f8211...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_

Det er vanskelig for mange å forstå at enkelte ønsker å gi fra seg kontrollen til noen andre. Sånn som jeg forstår det, er det en frihet i å bli dominert - en mulighet til å slappe av. Det blir litt som bondage - frihet i å bli bundet, frihet til å slappe av, frihet til å nyte, frihet i å slippe ansvar. Jeg kunne aldri levd 24/7, det er absolutt ikke mi greie. Jeg anerkjenner også at i enkelte D/s-forhold går det galt, og den underdanige havner i psykiatrien. Likevel kjenner jeg en del folk som lever lykkelig i den type forhold. La folk få leve som de vil, så lenge de har det bra og alt er samtykkende. Vi trenger da vel ikke forstå alt for å kunne akseptere det som er annerledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 13.8.2017 den 23.35, SlemUlv skrev:

Veldig like alle andre sin hverdag, utenom at jeg må spørre Kjære før jeg bruker penger på annet en nødvendig ting som mat/drikke, jeg har regler å følge som tar vare på helsen min, og må spørre før jeg klipper meg/farger håret osv. 

For oss er greia at det er han som bestemmer, ikke at jeg skal slave rundt hele dagen. 

Hva gir det deg? Veldig interessant å høre om :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kan man ikke få traumer av dette? 

Om man blir pisket, spanket, bundet fast osv under sex? 

Høres forferdelig skummelt ut. 

Anonymkode: f8211...a58

Ja, det er derfor de bruker noe de kaller aftercare der de skal være ekstra omsorgsfulle og kosete etterpå. Noe som også forsterker den positive reponsen på bdsm og gjør at de graver seg lengre ned i bdsmhula. Det er også slik at denne type aktivitet ofte tiltrekker seg mennesker med maktbehov som ofte er kjipt mennesker, og mennesker med psykiske problemer som ofte kan lett utnyttes. 

Anonymkode: 11f1e...0a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er derfor de bruker noe de kaller aftercare der de skal være ekstra omsorgsfulle og kosete etterpå. Noe som også forsterker den positive reponsen på bdsm og gjør at de graver seg lengre ned i bdsmhula. Det er også slik at denne type aktivitet ofte tiltrekker seg mennesker med maktbehov som ofte er kjipt mennesker, og mennesker med psykiske problemer som ofte kan lett utnyttes. 

Anonymkode: 11f1e...0a5

Det hjelper ikke å være ekstra omsorgssfull etterpå. Skaden har allerede skjedd. 

Det er sånn som meg som har blitt utsatt for omsorgssvikt. Man kan prøve å skape trygge tilværelser og holde meg stabil. Men jeg er fortsatt skadet og vil nok alltid ha angst for å bli forlatt f.eks.

Bedre før var enn etter snar

Anonymkode: f8211...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, AnonymBruker said:

Det hjelper ikke å være ekstra omsorgssfull etterpå. Skaden har allerede skjedd. 

 

Anonymkode: f8211...a58

Jo, det utgjør en forskjell. Jeg har for eks vært på dystrere deler av internett og sett menn som innrømmer å ha voldtatt kvinner si at de var snille og omsorgsfulle mot henne etterpå for å forvirre henne. Og det kan funke veldig bra.... Å bli overfalt eller voldtatt er en veldig følelsesmessig forvirrende opplevelse der man sitter igjen med mange spørsmål og tanker. I tillegg er det noen voldtektsmenn som går etter kvinner med lavt selvbilde eller andre problemer som de vet vil ha enda større vanskeligheter ved å sette grenser eller gjøre noe med overgrepet

Noen ganger undervurderer man hvor intelligente enkelte menn som begår overgrep er. Man tenker gjerne at en som voldtar er en dum, kåt gris som ikke klarte styre seg, mens egentlig er det veldig mange av dem som vet nøyaktig hva de gjør...

Anonymkode: 11f1e...0a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man ikke få traumer av dette? 

Om man blir pisket, spanket, bundet fast osv under sex? 

Høres forferdelig skummelt ut. 

Anonymkode: f8211...a58

Hei!

Du kan få traumer av så mye, om ting går galt! Bilkjøring f.eks, på glatte veier og en tur i grøfta. Best å ikke kjøre. Hva om du er hjemme og en innbruddstyv kommer og knagger et vindu? Tror det er best å bosette seg i en bunkers. Hva med å møte mennesker? Dating, finnes mange skumle menn der ute. Best å bo i bunkersen alene, sammen med katter. Nei, katter kan plutselig angripe.. Best å bo alene. En kan jo dog få traumer av det og.

Jeg har full forståelse for at det kan høres skummelt ut. Jeg er en..relativt erfaren bdsm`er. som har absolutt angst for strøm, ledinger, kontakter osv. Til stor fornøyelse for mine elektriker-utdannede venner! Kanskje det er sånn at det som er skummelt for meg ikke er skummelt for dem, siden de har kunnskap og erfaring om emnet?

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Coolaid skrev:

Hva gir det deg? Veldig interessant å høre om :) 

Gleden av å endelig få lov å være meg selv. Endelig få lov å underkaste meg ;)
Dette er noe jeg har savnet i mine tidligere forhold, uten å fått tak i hva det var. 

Så det gir meg mye glede :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for reklame, spekulasjoner, avsporing, personangrep. Minner også om regelen 

"Det er ikke lov å gå til angrep på noen fordi de skriver som anonyme brukere- dette regnes som personangrep".

pinar, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de på bloggen bdsmparet.com gir gode beskrivelser jeg. Skriver ikke bare sexen, men også og de underliggende følelsene og om hverdagslige ting. Tommel opp fra meg der. 

Anonymkode: 857ec...917

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes de på bloggen bdsmparet.com gir gode beskrivelser jeg. Skriver ikke bare sexen, men også og de underliggende følelsene og om hverdagslige ting. Tommel opp fra meg der. 

Anonymkode: 857ec...917

Veldig bra, ja! Skulle gjerne lest noe lignende om hvordan par med barn lever det ut i en hektisk hverdag. 

Anonymkode: 4d33e...945

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2017 den 5.37, AnonymBruker skrev:

Veldig bra, ja! Skulle gjerne lest noe lignende om hvordan par med barn lever det ut i en hektisk hverdag. 

Anonymkode: 4d33e...945

Godt poeng. Ikke lett å leve ut en sånn livsstil med barn i huset. Men jeg elsker hvordan de beskriver sitt liv uansett. 

Anonymkode: 857ec...917

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg lever i et slikt forhold 24/7. Da vi giftet oss lovte han at rompa mi alltid skulle være blå og det har han holdt. Jeg må gjøre alt han sier, også seksuelt. Jeg tenner veldig på at han eier min kropp. Før vi går på jobb må jeg som regel suge han. Etterpå må jeg si takk. Når han kommer hjem fra jobb må jeg som regel la han ta meg i rumpa. Hvis han synes jeg har oppført meg pent så kan han stimulere klitoris samtidig. Etter på må jeg si takk. Noen ganger bestemmer han at jeg må ligge med vennene hans. Ofte med bind for øynene, for jeg har ikke noe med hvem det er. Gleder meg alltid til å komme hjem! Føler meg veldig heldig! 

Anonymkode: df3ac...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lever i et slikt forhold 24/7. Da vi giftet oss lovte han at rompa mi alltid skulle være blå og det har han holdt. Jeg må gjøre alt han sier, også seksuelt. Jeg tenner veldig på at han eier min kropp. Før vi går på jobb må jeg som regel suge han. Etterpå må jeg si takk. Når han kommer hjem fra jobb må jeg som regel la han ta meg i rumpa. Hvis han synes jeg har oppført meg pent så kan han stimulere klitoris samtidig. Etter på må jeg si takk. Noen ganger bestemmer han at jeg må ligge med vennene hans. Ofte med bind for øynene, for jeg har ikke noe med hvem det er. Gleder meg alltid til å komme hjem! Føler meg veldig heldig! 

Anonymkode: df3ac...d25

Som BDSMer, syns jeg dette høres urealistisk ut. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...