Gå til innhold

leve 24/7 bdsm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som lever 24/7 i bdsm forhold, eller noe i den kategorien? er veldig nysgjerrig på hvordan det funker, hvilke regler dere har å hvordan dere får det til :)) 

Anonymkode: 9483d...1cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk etter dokumentarer på emnet. Jeg mener det viktigste er å ha det med en mann som har et godt kvinnesyn, det nytter ikke å ha det med en mann som undertrykker deg fordi han ser på kvinner som mindre verdige. Han må dominere deg fordi han vet hvor mye det tenner deg og verdsetter deg så høyt at han vil du skal ha det optimalt bra både i hverdagen og sexlivet.
Det er ikke gøy når man tror man er i et sunt bdsm forhold og "jeg skal knulle deg hardt din lille tøs kom her så binder jeg deg" blir til "du duger ikke for en dritt, derfor låser jeg deg inne i dette rommet, ikke engang mat kan du lage for du er så verdiløs".

Anonymkode: be5ed...00f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fetlife.com et bedre sted å spørre om dette.. 
Jeg lever som sub i et 24/7 Dom sub Forhold. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

fetlife.com et bedre sted å spørre om dette.. 
Jeg lever som sub i et 24/7 Dom sub Forhold. 

kunne du tenkt deg å utdype litt om hvordan din hverdag er ? :))

-ts

Anonymkode: 9483d...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig like alle andre sin hverdag, utenom at jeg må spørre Kjære før jeg bruker penger på annet en nødvendig ting som mat/drikke, jeg har regler å følge som tar vare på helsen min, og må spørre før jeg klipper meg/farger håret osv. 

For oss er greia at det er han som bestemmer, ikke at jeg skal slave rundt hele dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Veldig like alle andre sin hverdag, utenom at jeg må spørre Kjære før jeg bruker penger på annet en nødvendig ting som mat/drikke, jeg har regler å følge som tar vare på helsen min, og må spørre før jeg klipper meg/farger håret osv. 

For oss er greia at det er han som bestemmer, ikke at jeg skal slave rundt hele dagen. 

er du åpen om det med familie/venner? har du noe du skulle sagt om avgjørelser som skal taes? har du skrevet under kontrakt? 

unnskyld for at jeg spør mye men jeg synes det er virkelig interessant ! :))

-ts

Anonymkode: 9483d...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

er du åpen om det med familie/venner? har du noe du skulle sagt om avgjørelser som skal taes? har du skrevet under kontrakt? 

unnskyld for at jeg spør mye men jeg synes det er virkelig interessant ! :))

-ts

Anonymkode: 9483d...1cd

Etter at jeg flytte til Oslo, har jeg kun venner i BDSM miljøet, så litt vanskelig å skjule noe for dem ;)
Familien min vet det, dvs mormor, farmor og tanter vet ikke.. men mor, pappa og 2 søstre vet (liten familie). Pappa har ikke snakket med meg om det, men ene lillesøsteren min skal være med meg på BDSM klubb etterhvert. 
Nei, vi har ikke kontrakt, da den aldri ville vært gyldig på noe måte uansett, vi har bare skrevet ned reglene mine på google docs, og litt om hva vil vi fremover. 

 

men igjen, fetlife.com er et mye bedre sted å spørre. 
Vår måte å leve på, er ikke fasit, bare vår måte.. BDSM varierer fra par til par, fra person til person 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kattepusen skrev:

Veldig like alle andre sin hverdag, utenom at jeg må spørre Kjære før jeg bruker penger på annet en nødvendig ting som mat/drikke, jeg har regler å følge som tar vare på helsen min, og må spørre før jeg klipper meg/farger håret osv. 

For oss er greia at det er han som bestemmer, ikke at jeg skal slave rundt hele dagen. 


Bare lurer, må du spørre om hårklipp og lignende fordi det er en del av maktfordelingen å spørre om alt, eller fordi du må forsikre deg om at han liker ideen/hårfargen før du gjør det? Jeg hadde også satt pris på om typen spurte meg før han gikk å skallet seg for eksempel, men ikke fordi jeg ser på han som sub eller skal bestemme, men for noe sånt går jo utover utseendet hans og min tenning på han. Hvordan er det for dere sånn sett?

Anonymkode: be5ed...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:


Bare lurer, må du spørre om hårklipp og lignende fordi det er en del av maktfordelingen å spørre om alt, eller fordi du må forsikre deg om at han liker ideen/hårfargen før du gjør det? Jeg hadde også satt pris på om typen spurte meg før han gikk å skallet seg for eksempel, men ikke fordi jeg ser på han som sub eller skal bestemme, men for noe sånt går jo utover utseendet hans og min tenning på han. Hvordan er det for dere sånn sett?

Anonymkode: be5ed...00f

Jeg spør pågrunn av maktfordelingen, jeg spurte aldri om sånn i mine forrige forhold. 
Litt fordi det jo er penger brukt på ting utenom mat, og litt for å høre om det er ok å gjøre. Nå vet jeg jo, at jeg aldri får lov å klippe håret kort, fordi Kjære liker det langt (jeg også så det gjør meg ikke noe). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som lever 24/7 i bdsm forhold, eller noe i den kategorien? er veldig nysgjerrig på hvordan det funker, hvilke regler dere har å hvordan dere får det til :)) 

Anonymkode: 9483d...1cd

Ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, kattepusen skrev:

Jeg spør pågrunn av maktfordelingen, jeg spurte aldri om sånn i mine forrige forhold. 
Litt fordi det jo er penger brukt på ting utenom mat, og litt for å høre om det er ok å gjøre. Nå vet jeg jo, at jeg aldri får lov å klippe håret kort, fordi Kjære liker det langt (jeg også så det gjør meg ikke noe). 

Ok interessant :) spør du da på en vanlig måte eller på en underkastende bedende måte? Lever som sub i mitt forhold også men vi er nok ikke så inne i selve bdsm verdenen helt enda men jeg har forklart at jeg vil det og han liker at jeg underkaster meg og at han er "far i huset" (ikke til barn :P

Anonymkode: be5ed...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig sykelig ut. Man oppfordrer en person til å bli hjelpesløs og passiv. Det er ikke alltid bra å gjøre noe, selv om man liker det. 

Anonymkode: 11f1e...0a5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres veldig sykelig ut. Man oppfordrer en person til å bli hjelpesløs og passiv. Det er ikke alltid bra å gjøre noe, selv om man liker det. 

Anonymkode: 11f1e...0a5

Uhm. hvordan gjør man det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok interessant :) spør du da på en vanlig måte eller på en underkastende bedende måte? Lever som sub i mitt forhold også men vi er nok ikke så inne i selve bdsm verdenen helt enda men jeg har forklart at jeg vil det og han liker at jeg underkaster meg og at han er "far i huset" (ikke til barn :P

Anonymkode: be5ed...00f

Jeg spør på en vanlig måte, gjerne på sms siden han ikke alltid er tilgjengelig på telefonen. (avstands forhold). 
Er kun om jeg vil ha ekstra orgasmer jeg må spørre pent "bedende" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en fyr en gang, vi holdt på en mnd ca. Han var bdsm'en han selv! Tingen var at jeg hadde to barn på fulltid. Bdsm og barn fungerer IkkE sammen.. denne mannen ville gjerne straffe meg for at jeg ikke prioriterte hans bdsm forran barna heletiden og ble sur om barna våknet på natten om vi holdt på... Selv om han ellers var topp ble det for mye. han kasta jeg fort på dør..! 

Anonymkode: b5129...0f9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forstå hvordan normalt oppegående kvinner og menn kan ønske å leve i 24/7-forhold, selv om jeg ser at det skjer. Jeg kan rett og slett ikke forstå at noen kan tro at en annen alltid vet bedre enn dem, og derfor er kompetent til å bestemme alt over den andre. 

Anonymkode: 8f43b...4f5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.8.2017 den 15.20, AnonymBruker skrev:

Høres veldig sykelig ut. Man oppfordrer en person til å bli hjelpesløs og passiv. Det er ikke alltid bra å gjøre noe, selv om man liker det. 

Anonymkode: 11f1e...0a5

Enig! Hadde blitt kvalm av tanken på å fortelle familien min at jeg ble dominert. Hadde vært flau - men det er meg.... Jeg er ikke interessert i at foreldrene mine skal vite at jeg har en mann som dominerer meg på en seksuell måte (det er jo det vi vanlige oppfatter det som, mulig det er feil....) Synes det er helt greit at man i et forhold har forskjellige ting, gjerne innimellom spriter opp sekslivet med lek, men å leve etter faste regler osv 24/7, høres for meg sykt ut. Beklager - min mening. 

Anonymkode: b819e...c3c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2017 den 16.03, kattepusen skrev:

Jeg spør på en vanlig måte, gjerne på sms siden han ikke alltid er tilgjengelig på telefonen. (avstands forhold). 
Er kun om jeg vil ha ekstra orgasmer jeg må spørre pent "bedende" 

Høres ut som du gjør deg hjelpesløs og tja, litt dum :( Dessverre. Hadde følt meg dum hvis jeg skulle be på mine knær til en voksen mann. Jeg er nok altfor selvstendig til å være med på noe sånt. Og som mann, hadde jeg følt meg komplett umandig, hvis jeg gikk rundt og kommanderte et annet menneske. Litt psykopattendenser synes jeg. 

Anonymkode: b819e...c3c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig! Hadde blitt kvalm av tanken på å fortelle familien min at jeg ble dominert. Hadde vært flau - men det er meg.... Jeg er ikke interessert i at foreldrene mine skal vite at jeg har en mann som dominerer meg på en seksuell måte (det er jo det vi vanlige oppfatter det som, mulig det er feil....) Synes det er helt greit at man i et forhold har forskjellige ting, gjerne innimellom spriter opp sekslivet med lek, men å leve etter faste regler osv 24/7, høres for meg sykt ut. Beklager - min mening. 

Anonymkode: b819e...c3c

Vel, jeg liker veldig godt analsex også, uten at jeg føler et større behov for å informere familie&venner om det. Jeg er ganske sikker på at dem av oss som er swingers, eller liker sex i heisen på Oslo Plaza heller ikke detaljorienterer sine nærmeste om de siste eskapader? 

Trikset er å holde ting skjult. Det er derfor du ser ytterst få som går i halsbånd på OsloCity, der passer det best med et ytterst diskret smykke som symbol og gjerne "mentalt halsbånd",--en veldig artig greie. En normalt mentalt utrustet dominant skjønner at "24/7" er en fin illusjon, og ytterst gjennomførbart,--i novellene og film-verden. I det vanlige liv kommer den kjipe "hverdagen" innimellom alt, og man må gjerne dra på skolemøter heller enn å krype rundt naken og vente på at den dominante kommer hjem. Men! Gud så festlig det er når man kan ha "hverdags-tilrettelagte regler", som stadig minner den dominante på at vedkommende er så heldig å ha noens underkastelse tilbydt seg, eller den underdanige får regler som minner om at vedkommende er "eid". (Eid som i tilknytning/symbol, ingen kan noensinne eie et annet menneske).

Regler er generelt et tveegget sverd; De er veldig artige å pønske ut når man ligger nakne&nypulte i samme seng og tenner på tanken, og litt mindre kule når jobb,barn?, familie, venner, husarbeid osv melder sin ankomst. For min del ligger kinket i 24/7/lifestyler-tankegangen at jeg kan gjøre som jeg vil,når jeg vil. Bortsett fra enkle regler kan jeg fint sette en midlertidig regel en kveld/helg, eller bare dytte min underdanige inntil veggen på et passende tidspunkt og hviske "du er min, jeg gjør som jeg vil" i øret hennes. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2017 den 7.08, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke forstå hvordan normalt oppegående kvinner og menn kan ønske å leve i 24/7-forhold, selv om jeg ser at det skjer. Jeg kan rett og slett ikke forstå at noen kan tro at en annen alltid vet bedre enn dem, og derfor er kompetent til å bestemme alt over den andre. 

Anonymkode: 8f43b...4f5

Jeg (kvinne) er dominant i et 24/7-forhold, og for vår del er det ingen av oss som føler at jeg er noe mer kompetent til å bestemme enn ham. Det handler om en preferanse, som kanskje ikke er så lett å forklare, for folk som ikke har den selv. Vi diskuterer/snakker om ting, om vi ikke er enige, bestemmer jeg. Vi synes det er spennende og fint at han må spørre om lov til ting, mens i realiteten er vi ikke så veldig annerledes enn andre par. Jeg formoder at om man bor sammen, er det normalt å ta hensyn til hverandre uansett. Han spør om lov til å gjøre ting, og jeg ville aldri nektet ham med mindre jeg hadde en god grunn. Vi har det sånn fordi vi liker det begge to.

For noen par er det ekstremt viktig å ha så mye frihet i forholdet som mulig, mens andre ønsker å være en slags enhet. Jeg tilhører sistnevnte kategori, og ville aldri vært sammen med en som ikke tok hensyn til meg i "organisering" av hverdagen og jeg ville aldri ikke tatt hensyn selv. Selv om jeg ikke spør om lov til å gjøre ting, slik han gjør, tar jeg hensyn og hører på det han har å si dersom han har innvendinger og/eller andre behov. 

Dette er jo bare en greie fordi det føles bra for oss. Han er ikke mindre kapabel til å ta vare seg selv enn andre mennesker, og hvis vi skulle gjøre det slutt, går han jo bare videre i livet sitt på samme måte som før vi ble sammen. Jeg skjønner veldig, veldig godt at dette ikke er for alle, og jeg har heller ingen problemer med å forstå at det høres sykt ut. Fordi det har mange elementer som minner om partnervold, kontroll og sykelige personlighetstrekk. Men forskjellen er jo at vi er mentalt friske, ønsker dette begge to og det tilfører forholdet vårt en dimensjon som er verdifull for oss. 

Det er forresten helt utenkelig for noen av oss å fortelle om dette til familie og venner som ikke selv er i BDSM-miljøet.

Anonymkode: f8bef...573

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...