Gå til innhold

Hvor møter man 16-19 år gamle jenter for sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gode erfaringer med å komme i snakk med jenter i den alderen på chattesider på nettet. Finnes masse av de. Du må bare gi de tid og godsnakke med de. Så vil de etter en stund møtes. Men vær forsiktig. Noen av de kan ha psykiske problemer av forskjellige slag. Så hold deg unna de. Men helt normale daddy-issues går helt fint. :)

Og spar meg for moralistiske pekefingre fra tantene her inne. Så lenge jenta er over 16 og villig er det ikke noe å vegre seg for. Finnes masse deilige unge damer der ute. 

Gutt 34

Anonymkode: 167d6...65e

Hvilken chattesider bruker du da? Er 28 og liker helst damer mellom 20 og 24. Exen min ble nettopp 20

Hadde vært digg og prøve 16-19 åringer igjen.

Er det tinder du bruker?

Anonymkode: a2f89...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjerp dere. Er masse jenter som liker eldre menn og partnere. Skulle tro hele kommentatorgjengen her jobber i søndagsskolen.

Anonymkode: 5137f...168

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mange tenåringer som knuller eldre menn. Har selv da jeg var 26 hatt sex med 16 og 17 åringer som jeg traff på elixia. Hører også historier fra exen min med venniner på 18 og 19 år som knuller menn over 40

En annen situasjon jeg vet er en 19 åring som er sammen med en 45 åring

Så ts. Det er fullt mulig! Men det hjelper å være attraktiv

Anonymkode: a2f89...e9f

Stakkars 19-åring. Så trist å kaste bort ungdommen sin på en olding av en mann. Hun kommer til å angre.

Anonymkode: 27c69...b16

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er masse jenter som liker eldre menn og partnere.

Anonymkode: 5137f...168

Nei, det er ikke det. Eldre menn er ikke seksuelt attraktive for jenter. Jenter tiltrekkes av atletiske guttekropper med frisk, sunn sæd!

Anonymkode: 27c69...b16

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 år, og jeg kunne tenkt meg å ha sex med en 38 åring. Liker å utforske.
Har hatt sex med en på 43 år, og det var digg!!

Anonymkode: 3d003...b9b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 17 år, og jeg kunne tenkt meg å ha sex med en 38 åring. Liker å utforske.
Har hatt sex med en på 43 år, og det var digg!!

Anonymkode: 3d003...b9b

Det er jenta si det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars 19-åring. Så trist å kaste bort ungdommen sin på en olding av en mann. Hun kommer til å angre.

Anonymkode: 27c69...b16

De har 2 barn  sammen nå

Anonymkode: a2f89...e9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Niesa mi blir snart 18. Hun brakk seg da jeg fortalte henne at jeg var sammen med en på 27 på hennes alder. Så ja du er en gammel gris i deres øyne og forsåvidt i mine også.

Anonymkode: 977f5...805

27 er bare ungdommen så da er hun umoden 

Anonymkode: da805...342

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke det. Eldre menn er ikke seksuelt attraktive for jenter. Jenter tiltrekkes av atletiske guttekropper med frisk, sunn sæd!

Anonymkode: 27c69...b16

Menn kan fint være atletisk og bra trent i eldre år

Anonymkode: a2f89...e9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn kan fint være atletisk og bra trent i eldre år

Anonymkode: a2f89...e9f

Er faktisk vanlig at veltrente gutter i tenårene er enda mer veltrente i 20 og 30 årene. Menn er ikke som kvinner, som bare forfaller så fort kiloene ikke lenger kontrolleres av å fortsatt være i vekst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale TS å bli lærer på en videregående skole. 

Anonymkode: 07b16...c13

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars 19-åring. Så trist å kaste bort ungdommen sin på en olding av en mann. Hun kommer til å angre.

Anonymkode: 27c69...b16

Les voyages forment la jeunesse.

Anonymkode: 171d8...cdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg til datteren min kommer i den alderen. Selv er jeg 29 år, kunne aldri falt meg inn å ha sex med noen på 16-18 år. Det er jo barn!!! 

Det blir jo en skjevhet i autoritet, partene blir ikke likestilte. Å ha sex med noen man kunne vært forelderen til, er noe man bør holde seg for god til. Den yngre parten kan synes at det er OK der og da, men hva gjør du dersom partneren angrer seg etterpå? Og hvorfor i alle dager er ikke damer på din egen alder bra nok?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: bcc3c...406

Eh jo. Det er særdeles mye vanligere at ei jente på 18 ligger med gutter eldre enn seg enn yngre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Uffda skrev:

Eh jo. Det er særdeles mye vanligere at ei jente på 18 ligger med gutter eldre enn seg enn yngre.

Ja, men ikke "eldre menn".

Anonymkode: bcc3c...406

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men ikke "eldre menn".

Anonymkode: bcc3c...406

Semantikk. Mange jenter har pappafetish, men uansett er forskjellen på en mann på 20 og 35 minimalt hvis de tar vare på seg selv. Det er ikke det samme som kvinner der forskjellen er så betydelig at kvinner litt over 25 ofte minner mer om kvinneri overgangsalderen enn ungjenter

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan det hende at jeg ikke får svar siden jeg la ut penisbilde som profilbilde? Jeg er kjekk, men har jo selvfølgelig ikke lyst til å legge ut et ansiktsbilde på nakenprat i tilfelle noen vil kjenne meg igjen. Kroppen min er ikke særlig å skryte av den heller. Hva bør jeg gjøre og hva bør jeg skrive? Jeg har litt mage, men kan jeg definere kroppen min som "normal"? Tror ikke jeg er overvektig.

TS

Anonymkode: 39399...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har så lyst til å prøve ei "teen". De er jo så deilige på den alderen. :wow: 

Har prøvd å få kontakt med noen på nakenprat men de svarer ikke. Har noen erfaring med tinder?

Anonymkode: 39399...56e

Slik går normale folk frem: Man er på samme alder og møter dem på skole/fest/fritid. 

Anonymkode: d8ac6...908

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det hende at jeg ikke får svar siden jeg la ut penisbilde som profilbilde? Jeg er kjekk, men har jo selvfølgelig ikke lyst til å legge ut et ansiktsbilde på nakenprat i tilfelle noen vil kjenne meg igjen. Kroppen min er ikke særlig å skryte av den heller. Hva bør jeg gjøre og hva bør jeg skrive? Jeg har litt mage, men kan jeg definere kroppen min som "normal"? Tror ikke jeg er overvektig.

TS

Anonymkode: 39399...56e

Håper du kødder. Da du aldri vil få napp hos de jentene du etterspør. Viktig kriterier er at du ser bra ut. Veltrent og kjekk. Unge damer i 16-20 års alder vil vektlegge dette mer. Ofte er gutter på deres egen alder mindre muskuløse og hengslete. Er du i 30-årene har man en fullt utviklet mannekropp. Men det er viktig å holde den veltrent.

Hvorfor vil unge damer ligge med eldre menn? De må vise mer modenhet enn gutter på deres egen alder. Å legge ut penisbilde sender ikke akkurat signaler om dette. 

Ikke snakk om sex. Lytt til de og få dem til å føle seg vel. Behandle de som prinsesser. Og når tiden er moden så får du knulle. 

Dere som er så forundret over at eldre menn drømmer om sex med unge damer må skjønne at i alderen 16-20 år så er kvinnekroppen på sitt vakreste. Den tiden får de aldri tilbake, når 20-årene kryper sakte men sikkert oppover.  

Anonymkode: 167d6...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gammel gris? Jeg er en mann på 38... Kaller du det gammelt?

Anonymkode: 39399...56e

Jeg er en dame på 41. Kaller du det gammelt?

Anonymkode: ab31e...286

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...