AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #41 Skrevet 15. august 2017 Jeg kjøpte min etter å ha overveid den lenge. "Alle" har jo snakket så bra om den. Å jeg ble kjempeskuffet . Prøvd den 3 ganger å klarer ikke få noe nytelse ut av den. Jeg kjøpte den nye til 1799 å angrer skikkelig:/ Anonymkode: 760a0...f56 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #42 Skrevet 17. august 2017 På 16.8.2017 den 0.44, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte min etter å ha overveid den lenge. "Alle" har jo snakket så bra om den. Å jeg ble kjempeskuffet . Prøvd den 3 ganger å klarer ikke få noe nytelse ut av den. Jeg kjøpte den nye til 1799 å angrer skikkelig:/ Anonymkode: 760a0...f56 Det er det jeg er så redd for! Men er det slik at man kan sende den tilbake og få pengene tilbake? 🤔 Anonymkode: 6b561...5cb
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #43 Skrevet 17. august 2017 På 15.8.2017 den 23.05, AnonymBruker skrev: Hvordan bruker partneren din den? Er partneren din dame eller mann? Anonymkode: 68ba0...8e2 Jeg har partnere av begge kjønn. Brukes både under forspill, for å få meg til å komme, så får jeg en liten stiumuli-pause mens jeg fokuserer på å tilfredsstille partner, enten med en blowjob på han, eller womanizeren på henne. (Gjerne med BDSM-innslag her.) Eller så brukes den på klitoris mens jeg blir penetrert av penis eller leketøy. Anonymkode: ef2de...38d 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #44 Skrevet 18. august 2017 På Thursday, August 17, 2017 den 10.29, AnonymBruker skrev: Det er det jeg er så redd for! Men er det slik at man kan sende den tilbake og få pengene tilbake? 🤔 Anonymkode: 6b561...5cb Tror du kan sende tilbake men tviler på du får penger igjen. Tror du får ett nytt produkt Istedefor:) Anonymkode: 760a0...f56
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #45 Skrevet 19. august 2017 Funket ikke for meg. Har originalen. Veldig deilig, men den får meg absolutt ikke over kanten for orgasme. Anonymkode: bfc11...529
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #46 Skrevet 19. august 2017 Jeg synes den bråker og er litt for brutal på klitoris på meg. Anonymkode: c90c2...575
Faith- Skrevet 19. august 2017 #47 Skrevet 19. august 2017 (endret) Jeg elsker min!! Ble litt småsjokkert etter første bruk da jeg fikk en enormt kraftig orgasme med sprut kjempefort! Jeg har kunne sprute i årevis, men har stort sett kunne velge å holde igjen (noe som har tatt vekk toppen av orgasmen, men spart meg for alt "sølet"). Men med denne kom spruten helt ufrivillig og det at den "suger" seg litt fast i klitten gjør at den "henger på" bedre under en orgasme enn en vibratorstav f.eks. som man fysisk må presse på klitten, så for min del er det lettere å få multiorgasmer med womanizeren. Absolutt verdt pengene! Jeg vil virkelig anbefale å bruke den sammen med en god dose lube da dette gir bedre "sugeeffekt" under puseringen. Når det kommer til støynivået syns det er er rimelig lavt egentlig. Det er i hvert fall ingenting om man er vant med støynivået på en vibratorstav. Endret 19. august 2017 av Faith- 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #48 Skrevet 13. november 2017 Bestilte meg en satisfyer før helga, og gleder meg veldig til å teste den! Ble ikke akkurat mindre lysten av å lese her Den har litt av noen forventninger å innfri!! Herregud, jeg blir kåt av å tenke på et sexleketøy som er på vei i posten 🙈 Er flere som har det slik da de venter på slike pakker?? Anonymkode: 1dc70...a95
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #49 Skrevet 13. november 2017 På 15.8.2017 den 12.03, AnonymBruker skrev: http://www.nytelse.no/klitorisvibrator/philander-sucking-klitorisstimulator/kvinner/ Denne er billigere hvis det er pengene det går på. Jeg har ikke prøvd den, men har prøvd originalen og den er absolutt det beste jeg har prøvd av leketøy. Anonymkode: 5b498...bb3 Hvilken denne? Kommer jo bare til en side med mange forskjellige.. Anonymkode: 1dc70...a95
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #50 Skrevet 13. november 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bestilte meg en satisfyer før helga, og gleder meg veldig til å teste den! Ble ikke akkurat mindre lysten av å lese her Den har litt av noen forventninger å innfri!! Herregud, jeg blir kåt av å tenke på et sexleketøy som er på vei i posten 🙈 Er flere som har det slik da de venter på slike pakker?? Anonymkode: 1dc70...a95 haha, ja jeg har også blitt det! Anonymkode: 39e6f...525 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #51 Skrevet 13. november 2017 Verdt pengene? Ja. Siden det er en slags indirekte stimulering får jeg ikke vondt når det blir intenst, og da var det på en måte ikke noe som stengte for toppen av orgasmen. Ganske pinlig å skrive men tar denne som anonym uansett: det ble sprut for første gang. Eneste som er litt negativt er at jeg ikke merker den så godt under samleie. Men jeg har ikke prøvd akkurat det så mange ganger ennå, så det kan jo endre seg. Anonymkode: d7803...2d5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #52 Skrevet 13. november 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: haha, ja jeg har også blitt det! Anonymkode: 39e6f...525 God å høre! 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Verdt pengene? Ja. Siden det er en slags indirekte stimulering får jeg ikke vondt når det blir intenst, og da var det på en måte ikke noe som stengte for toppen av orgasmen. Ganske pinlig å skrive men tar denne som anonym uansett: det ble sprut for første gang. Eneste som er litt negativt er at jeg ikke merker den så godt under samleie. Men jeg har ikke prøvd akkurat det så mange ganger ennå, så det kan jo endre seg. Anonymkode: d7803...2d5 Kan jeg spørre hvilken du har? Anonymkode: 1dc70...a95
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #53 Skrevet 13. november 2017 4 minutes ago, AnonymBruker said: God å høre! Kan jeg spørre hvilken du har? Anonymkode: 1dc70...a95 Kjøpte "datamusa", mener den heter Womanizer Pro W500. Anonymkode: d7803...2d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå