Gå til innhold

Er det noen land dere boikotter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle land har en grunn til å bli boikottet, det er helt meningsløst.

Anonymkode: df93e...738

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
8 timer siden, stan skrev:

Joda, men hvor er de lagd? 

I Japan, lol. Hver fall om du passer på å ikke kjøpe import fra kina. Problem løst. Sleng ut flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
8 timer siden, wunderbaum skrev:

Hva galt har Israel gjort? Er det et land som er gode i verden så er det nettopp Israel 

Israel? Hvorfor nevner du is real når vi snakker om Kina?

Om du ikke vet hva galt Israel gjør bør du besøke gaza ol. Snakk med palestinere som ikke lengre har et sted å bo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, førstedamen skrev:

I Japan, lol. Hver fall om du passer på å ikke kjøpe import fra kina. Problem løst. Sleng ut flere.

Bra. Da bør jeg vel ikke nevne noe om at en stor andel av elektroniske komponentene også er laget i Kina :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Land der menneskerettigheter brytes og kvinnesynet er dårlig,blant annet Tyrkia.

Ellers boikotter jeg land der man lager underholdning og attraksjoner ut av dyremishandling.For eksempel Kina (Hundekjøttfestival) og Spania (Okseløp, tyrefektingsfestivaler og annen dritt).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
4 minutter siden, stan skrev:

Bra. Da bør jeg vel ikke nevne noe om at en stor andel av elektroniske komponentene også er laget i Kina :fnise:

Det nevnte du over. Jeg står på mitt. Du kan faktisk undersøke hvert eneste merke og finne ut hvor hver eneste komponent er fra, så lenge du kjøper skikkelige greier å ikke billig drit. Ja mye av utvinning til teknologi skjer i Kina, men ikke alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, wunderbaum skrev:

Hva galt har Israel gjort? Er det et land som er gode i verden så er det nettopp Israel 

Eneste de kan er å drepe

Anonymkode: 1d9d1...9fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, førstedamen skrev:

Det nevnte du over. Jeg står på mitt. Du kan faktisk undersøke hvert eneste merke og finne ut hvor hver eneste komponent er fra, så lenge du kjøper skikkelige greier å ikke billig drit. Ja mye av utvinning til teknologi skjer i Kina, men ikke alt!

Det er nok mulig. 

Men selv om dingsen er satt sammen et annet sted, så er det likevel mulighet for at noen av delene kommer fra Kina. 

Det begynner å bli en utfordring å klare det. Men jeg tror en litt omfattende boikott ville ha stor effekt på Kina. Særlig nå. Det strammes inn på ytringsfrihet og menneskerettigheter, samtidig som økonomisk vekst er alibiet regimet klamrer seg til. 

De sier at takket være dem er så og så mange millioner løftet ut av fattigdom. Men glemmer å nevne at det var Mao og galskapen hans som gjorde dem fattige. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
2 timer siden, stan skrev:

Det er nok mulig. 

Men selv om dingsen er satt sammen et annet sted, så er det likevel mulighet for at noen av delene kommer fra Kina. 

Det begynner å bli en utfordring å klare det. Men jeg tror en litt omfattende boikott ville ha stor effekt på Kina. Særlig nå. Det strammes inn på ytringsfrihet og menneskerettigheter, samtidig som økonomisk vekst er alibiet regimet klamrer seg til. 

De sier at takket være dem er så og så mange millioner løftet ut av fattigdom. Men glemmer å nevne at det var Mao og galskapen hans som gjorde dem fattige. 

 

Ja lett er det ikke, men jeg mener det er mulig. Viktig er det i allefall. Hovedsakelig kjøper jeg bare norsk brus, mat, osv. Klær kjøper jeg ikke i det hele tatt i norge (da ingenting produseres i norge). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, wunderbaum skrev:

Hva galt har Israel gjort? Er det et land som er gode i verden så er det nettopp Israel 

Gode? Satt deg inn i Palestina-konflikten? Israel er voldelige sadister. Jeg drar ikke til det dritt-landet der, aldri. Dessuten har jøder mye rart for seg. Nekter å bli med på det tullet der. 

Anonymkode: 1bb67...c34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2017 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Boikotter krig så besøker ikke land hvor det kriges. :)

Anonymkode: 9db3f...369

Vet du hvem som eksporterer mye de kan krige med? Jo Norge. 

Anonymkode: 0d002...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...