Gå til innhold

Er det noen land dere boikotter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès
17 minutter siden, Ruccula skrev:

Spania pga tyrefekting og deres elendige behandling av dyr... Jeg nekter å dra til spania pp ferie.

Og kina...av samme grunn

I Catalonia har det forbud mot tyrefekting, så ikke alle plasser de driver med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/6/2017 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Jeg nekter å dra til Italia, Brazil og muslimske land. Italia og Brazil pga de som bor dere har ekstremt dårlig kvinnesyn og dårlig moral og jeg liker ikke umoralske mennesker. I tillegg er det mye mafia og det er bare uetiske land syns jeg. Muslimske land drar jeg ikke til fordi de har dårlig menneskesyn og jeg nekter å dekke meg til. Har dere noen land dere ikke ønsker å reise til, og hvorfor? 

Anonymkode: dab69...408

Saudiarabia 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubai og Tyrkia, tenker å begynne å boikotte Rhodos også (selv om det bare er en gresk øy) 

Anonymkode: 42226...fda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ruccula skrev:

Spania pga tyrefekting og deres elendige behandling av dyr... Jeg nekter å dra til spania pp ferie.

Og kina...av samme grunn

Samme her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎08‎.‎2017 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Saudiarabia... Unngår Dubai som reisemål pga deres kvinnesyn. 

Anonymkode: 40c4e...2e6

Støtter denne. Og så kunne jeg ikke tenke meg å feriere i land som i stor grad er driftet på lutfattige filippinere som utnyttes 24/7. Synes det er overraskende at så mange av mine venner reiser og koser seg i Midt-Østen uten en tanke på at de støtter en pill råtten samfunnsstruktur.

Anonymkode: 1f171...90c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Monday, August 07, 2017 den 16.58, amativeReflection skrev:

Dubrovnik.

Det er da ikke et land.

Anonymkode: b342c...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boikotter alle ikke-muslimske land pga deres kvinnesyn.

Anonymkode: ebc96...204

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, August 07, 2017 den 23.14, Blair Waldorf skrev:

Samme gjør jeg.

Hvordan gjør du det?

Anonymkode: b342c...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør du det?

Anonymkode: b342c...219

På grunn av blant annet kvinnesynnet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boikotter USA. Ikke bare pga deres president, men fordi tipse-kulturen irriterer meg vanvittig mye. Det å måtte tipse en bartender for at jeg må gå bort, bestille øl, betale og ta den med til bordet er skikkelig irriterende. Amerikanerne jeg gikk ut sammen med sa at jeg måtte tipse ellers ville jeg bli behandlet som dritt/luft resten av kvelden. Synes også det er idiotisk å tipse sjåføren/frisøren/andre som bare gjør jobben sin.

Irriterer meg også over maktsyke politimenn og arbeidere på flyplassen. De kjefter og bærer seg hvis noen går feil eller ikke beveger seg fort nok i køen. Så at en eldre mann fikk beskjed om å skaffe seg en advokat da han gikk litt vekk fra køen for å sette seg ned da vi sto som sild i tønne i 4 timer og ventet på et forsinket fly.

Irriterer meg over folk fra USA som er lite verdensvante og mener bestemt at USA er verdens beste land (og de er det mange av). Liker heller ikke den overentusiastiske BFF-holdningen når man akkurat blir kjent. Heller ikke de pottesure damene som jobber i butikkene rundt omkring. Ei heller whitetrash folk som tror at home schooling er løsningen for deres barn slik at ressurssvakheten går i arv.

 Etter 4 opphold i landet, og 10-12 ganger på ulike flyplasser pga mellomlanding har jeg bestemt meg for å ikke sette mine føtter i det landet igjen. Dersom jeg må mellomlande så velger jeg heller en dyrere billett for å slippe det. 

Anonymkode: 58827...571

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrkia og India vil jeg aldri til. Og ikke til land hvor damer kan steines/henges/straffes hvis de blir voldtatt f.eks.

Ellers er det drøssevis av land jeg ikke kan tenke meg å reise til, men det er ikke pga. boikott i den forstand.

Anonymkode: 2c8f4...4a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Blair Waldorf skrev:

På grunn av blant annet kvinnesynnet deres.

Jeg spurte om hvordan du boikotter!!!

Anonymkode: b342c...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2017 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Israel

Anonymkode: bdf31...ea0

Hvorfor Israel?

Og boikotter du dem virkelig? Da er det mye teknologi du må hoppe over (telefoner, PCer, osv.). Og mye medisinsk utstyr og teknologi du ikke kan benytte deg av. Er du virkelig villig til å dø for å boikotte Israel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte om hvordan du boikotter!!!

Anonymkode: b342c...219

Beklager, leste feil. Reiser ikke til de landene eller kjøper noe som jeg vet kommer der i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg boikotter Frankrike og Morocco.. Morocco da de er grunnen til grusomhetene i Vest-Sahara.. Her er det mye fælt å lese seg opp på. Det har vært et pågående arbeid fra FN for å få staten frigjort siden 1991, uten hell. Mye av grunnen til at det ikke går er et samarbeid mellom Marokko og Frankriket, hvor Frankriket dermed bruker vetoretten sin for å hindre innblanding.. Kan si jeg sliter litt med å boikotte 100% da det er vrient å holde seg unna produkter herfra😅😅

Anonymkode: 4a926...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Blair Waldorf skrev:

I Catalonia har det forbud mot tyrefekting, så ikke alle plasser de driver med det :)

Det har blitt opphevet, så det er lov med tyrefekting overalt i Spania!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 time siden, Ghostwalker skrev:

Det har blitt opphevet, så det er lov med tyrefekting overalt i Spania!

Har du link til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...