Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 4.8.2017 den 15.39, AnonymBruker skrev:

Han vet at jeg alltid har ønsket meg et romantisk frieri og romantisk bryllup. Jeg er ikke typen som har så mye hobbyer, men akkurat bryllup og romantikk har alltid vært min "greie". Og har derfor i lang tid fortalt at han at jeg håper på et skikkelig romantisk frieri når det evt. skulle komme.

Så i forrige uke når vi skulle ha sex, skulle jeg gi han en blowjob. Jeg ikk ned på kne, dro av han trusa og da var det en rød sløyfe rundt den stive pikken hans, og i den ene sløyfa hang det en ring. Så hadde han skrevet med tusj på selve pikken. "Gifte oss?"

Jeg har aldri før blitt så skuffet som da. Det hele var veldig vulgært, men ikke minst utrolig dårlig gjort av han. Han visste hva jeg ønsket, så presterer han et slikt frieri?

Etter å ha summet meg, sa jeg jo "ja", men han må jo ha sett at det var ganske halvhjerta. Etterpå har jeg bare vært skikkelig lei meg og helt knust over at drømmen om et skikkelige romantisk frieri har falt i grus.

Måtte bare lufte meg her, hva synes dere om dette, er jeg for hårsår? Jeg skjønner jo at jeg skal være glad for et frieri, men ærlig talt. Nå må vi jo også lyve til familie og venner om hvordan det egentlig skjedde..... Kommer aldri til å fortelle det til en levende sjel (unntatt anonymt her på forumet da).

Anonymkode: 126b6...acb

Du trenger ikke si særlig til venner og familie om hvordan det skjedde, bare si at det skjedde på soverommet om noen maser for mye. Og at du ikke ønsker gå inn på detaljer og smiler.

Siden frieriet ikke ble som du ønsket kan du heller få det lille ekstra når bryllupet kommer, gjør noe mer av det.

Synes personlig du overdriver litt. Ikke alle frierier er slik man vil ha. Mulig han syntes ideen var god, og ikke alltd man er på samme bølgelengde akuratt der. 

 

Anonymkode: f6182...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke hør på at andre synes det er morsomt, det at du selv føler deg knust er grunn god nok til å snakke med kjæresten din og si at dette ikke var greit. Jeg skjønner deg godt, jeg hadde sagt nei hvis noen hadde fridd slik, rett og slett sårende at han kjenner deg så dårlig, veldig respektløst gjort. Litt latterliggjøring av ditt ønske om romantikk. Jeg hadde sagt at du tok tilbake det ja-et, og at han kan fri på en litt mer respektfull måte. Det her handler ikke om overromantiske drømmer, det der var bare fælt. Du hadde følt deg hundre ganger bedre hvis han bare hadde trukket fram ringen i sofaen en kveld, fremfor det barnslige tullet der. 

Anonymkode: d54b0...cd4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel tråd fra 2017, ble du gift, og hvordan i alle dager ble bryllupet? 🤣

Anonymkode: 4e1ce...825

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gammel tråd fra 2017, ble du gift, og hvordan i alle dager ble bryllupet? 🤣

Anonymkode: 4e1ce...825

Lurer på det samme. 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2017 den 15.53, AnonymBruker skrev:

Og TS, du kan jo faktisk fortelle andre at det var du som gikk ned på kne og ikke mannen. Et lite humoristisk lysglimt, om du orker å se positivt på det...?

Anonymkode: 74613...670

HahahahHahahahHaha takk for.den latteren...

Anonymkode: de5d9...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si spøkefullt at han fridde med ringen på.... 

Anonymkode: 9768d...b7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/4/2017 at 3:51 PM, AnonymBruker said:

Er dere seriøse?? Dere hadde vurdert å gjøre det slutt? Er helt sjokkert her, frieriet var originalt og kjempemorsomt, han vil være med henne for resten av livet og så blir det sutring fordi frieriet ikke fokuserte rundt 1000 hvite duer og solnedgang? Tenk så kult å ha et så bra sexliv at man kan fri på den måten da.

Synes helt seriøst du skal skjerpe deg, sette pris på det du har.

Anonymkode: 2c451...718

Det er vel å ta litt hardt i. Kjempemorsomt var det ikke. Kleint!

Anonymkode: 938ee...e47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så har Ts tykke fingre eller mannen tynn stake. En ring på ringfingeren er jo ikke så stor😂😫

Anonymkode: 938ee...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten så har Ts tykke fingre eller mannen tynn stake. En ring på ringfingeren er jo ikke så stor😂😫

Anonymkode: 938ee...e47

Ringen hang i et sløyfebånd. 

Anonymkode: 6b06b...42f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer mest på kvinner som har beskrivelse av frieri de vil ha, som er som det er tatt ut fra en skikkelig såpe /film. 

De bor gjerne sammen, har barn osv... Akkurat da skal de ha det på sitt vis. 

Ang ts så har vi bare din side av saken. Mulig han tenker på hva du liker. Du gikk på kne for å ta en blowjobb. Dere har sikkert hatt mye gøy med det før, så han tok frieriet på en annen måte. 

Vi lever i 2019,men kvinner skal ha frieri som 1819.rart om de ikke skal gå til deres far, og be om deres hånd. 

Anonymkode: d2cf9...bab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Vulgært? Kvalmt? Men i alle dager? Er dere så pripne? Sex mellom to mennesker som elsker hverandre er noe av det vakreste som finnes. Nærhet, intimitet - hemmeligheter ingen andre vet... Så pakker han inn sitt mest intime jeg, og står naken og spør. Etterfulgt av det han håpet på skulle være heit og heftig elskov. Hvor romantisk vil dere ha det? Og hvordan kan dere dømme denne mannen nedenom og hjem? 

Anonymkode: 6c794...9ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, urkomisk! Men hvorfor godtok du frieriet? Det er helt legitimt å si "Nei, Spør igjen senere."

 

Jeg fridde i en bisetning. "Du, skulle ikke bare ha gifte oss da? Vært sammen lenge nå." Ring hadde jeg heller ikke.

"Ja, jo, kan vi sikkert" var svaret! Giftet oss nå i Januar.

Anonymkode: fe5a2...d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyzTeri

Jeg personlig hadde knekt sammen i latter og så sagt, tja - men du får prøve igjen på en annen måte, eller noe slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Er enig i at det var harry men intensjonen hans var nok god. Ikke ha for høye forventninger til sånn prinsessebryllup etc. Vær jordnær. Det handler om forholdet deres. Ikke alt det sirkuset rundt med bryllupssermoni og den fasaden utad. 

Anonymkode: 70c24...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag må dere kvinner slutte å tro på alt kvinner skriver her inne.

Anonymkode: d4cc4...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

En dag må dere kvinner slutte å tro på alt kvinner skriver her inne.

Anonymkode: d4cc4...c53

Det er ikke vits å være her hvis man skal mistro alle og enhver som har en litt uvanlig opplevelse. Uansett så diskuterer man ut fra at HI er sant, ellers lar man være.

Anonymkode: 66eae...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...